13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

La Policia Local de Gandia sanciona a 178 persones per no respectar el tancament perimetral

 

Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha valorat este matí el dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15.00 hores i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores d’este dilluns, 8 de febrer.

 

Este operatiu ha tractat de garantir el tancament perimetral que ha vingut imposat per la normativa i que afecta ciutats de més de 50.000 habitants en el territori valencià. Este dispositiu va comptar amb la presència i col·laboració, tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

En total, la Policia Local va controlar un total de 6.079 vehicles dels quals van ser sancionats 178 per incomplir el perimetratge de Gandia.

Arnau ha destacat que este dispositiu, de la mateixa manera que el primer cap de setmana de perimetratge, ha comptat amb Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a el distanciament social i ús de mascareta.

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.