La Policia Local de Gandia sanciona a 178 persones per no respectar el tancament perimetral

 

Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha valorat este matí el dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15.00 hores i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores d’este dilluns, 8 de febrer.

 

Este operatiu ha tractat de garantir el tancament perimetral que ha vingut imposat per la normativa i que afecta ciutats de més de 50.000 habitants en el territori valencià. Este dispositiu va comptar amb la presència i col·laboració, tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

En total, la Policia Local va controlar un total de 6.079 vehicles dels quals van ser sancionats 178 per incomplir el perimetratge de Gandia.

Arnau ha destacat que este dispositiu, de la mateixa manera que el primer cap de setmana de perimetratge, ha comptat amb Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a el distanciament social i ús de mascareta.

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.