La Policia Local de Gandia sanciona a 178 persones per no respectar el tancament perimetral

 

Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha valorat este matí el dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15.00 hores i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores d’este dilluns, 8 de febrer.

 

Este operatiu ha tractat de garantir el tancament perimetral que ha vingut imposat per la normativa i que afecta ciutats de més de 50.000 habitants en el territori valencià. Este dispositiu va comptar amb la presència i col·laboració, tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

En total, la Policia Local va controlar un total de 6.079 vehicles dels quals van ser sancionats 178 per incomplir el perimetratge de Gandia.

Arnau ha destacat que este dispositiu, de la mateixa manera que el primer cap de setmana de perimetratge, ha comptat amb Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a el distanciament social i ús de mascareta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.