La Policia de la Generalitat proposa sancionar a nou locals per incomplir les mesures de seguretat

 

La Policia de la Generalitat ha inspeccionat i controlat 190 locals i ha alçat nou actes de proposta de sanció tant per incomplir les mesures sanitàries enfront de laCovid-19 com per infringir alguns dels preceptes regits en la llei 6/2018 de la Generalitat d’espectacles públics, activitats recreatives i establiments públics, i ha fet 28 propostes de sanció per no usar mascareta.

 

Des de divendres passat, la Unitat Adscrita de la Policia Nacional en el territori valencià ha fet 1.385 advertiments relacionats amb l’ús de la mascareta i la distància de seguretat. Del total, 28 es van convertir en proposta de sanció per no usar la mascareta en la via pública o locals oberts al públic.

 

A demés, els agents van identificar a 379 persones i 46 cotxes. El dispositiu també va permetre imposar una ordre de tancament d’establiment, dos denúncies per seguretat viària, alçar set actes per tinença de drogues o armes, fer un auxili humanitari i acompanyar a la Inspecció de Treball i a la Seguretat Social a controlar tres locals.

 

Dades per províncies

Per províncies, en la de València la Policia de la Generalitat va practicar 80 inspeccions en locals d’Alboraia, el Perelló, el Puig, la Pobla de Farnals, Piles i València amb un resultat de cinc propostes de sanció.

 

En la d’Alacant, els 55 establiments controlats se situaven en la capital, en Calp, en Elx, en Sant Joan i en Sant Vicent del Raspeig, i quatre d’ells van ser proposats per a sanció. En la província de Castelló també de van inspeccionar 55 locals en Onda, Vila-real i Castelló de la Plana però no es va estendre acta amb proposta de sanció en cap d’ells. A estes dades cal sumar les sancions proposades per altres cossos amb competències en seguretat.

 

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha destacat que la coordinació entre els diferents cossos de seguretat «ha permés multiplicar l’eficàcia dels controls per a comprovar que les persones, i també els locals, complixen amb les mesures de l’ús de la mascareta i de limitació d’aforament que marquen les autoritats sanitàries».

 

Últimes notícies

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.