La Policia de la Generalitat intervé 26 obres d’art falsificades d’autors valencians

 

El Grup de Patrimoni Històric de la Policia de la Generalitat ha intervingut fins a un total de 26 obres falsificades, principalment d’artistes valencians com Pinazo, Benlliure, Pla o Eustaquio i José Segrelles i dels autors manxec i català Palència i Pijuán.

 

Les obres intervingudes s’intentaven vendre per un valor de més de 82.000 euros en diferents comunitats autònomes per 19 persones que han sigut investigades pels delictes d’estafa i contra la propietat intel·lectual.

Les localitzacions i intervencions de la Policia de la Generalitat han tingut lloc en València, Madrid, Barcelona, Bilbao, Cadis, Granada i Sevilla amb la col·laboració de la Brigada de Patrimoni Històric de Madrid i les prefectures superiors de policia de València, Catalunya, Andalusia i País Basc.

 

Els Jutjats d’Instrucció de València, Madrid, Cadis, Bilbao, Barcelona, Granada i Sevilla són coneixedors de les diligències fetes pels agents del grup de patrimoni històric de la Policia de la Generalitat.

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.