9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Policia de la Generalitat intervé 26 obres d’art falsificades d’autors valencians

 

El Grup de Patrimoni Històric de la Policia de la Generalitat ha intervingut fins a un total de 26 obres falsificades, principalment d’artistes valencians com Pinazo, Benlliure, Pla o Eustaquio i José Segrelles i dels autors manxec i català Palència i Pijuán.

 

Les obres intervingudes s’intentaven vendre per un valor de més de 82.000 euros en diferents comunitats autònomes per 19 persones que han sigut investigades pels delictes d’estafa i contra la propietat intel·lectual.

Les localitzacions i intervencions de la Policia de la Generalitat han tingut lloc en València, Madrid, Barcelona, Bilbao, Cadis, Granada i Sevilla amb la col·laboració de la Brigada de Patrimoni Històric de Madrid i les prefectures superiors de policia de València, Catalunya, Andalusia i País Basc.

 

Els Jutjats d’Instrucció de València, Madrid, Cadis, Bilbao, Barcelona, Granada i Sevilla són coneixedors de les diligències fetes pels agents del grup de patrimoni històric de la Policia de la Generalitat.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.