11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia de la Generalitat intervé 26 obres d’art falsificades d’autors valencians

 

El Grup de Patrimoni Històric de la Policia de la Generalitat ha intervingut fins a un total de 26 obres falsificades, principalment d’artistes valencians com Pinazo, Benlliure, Pla o Eustaquio i José Segrelles i dels autors manxec i català Palència i Pijuán.

 

Les obres intervingudes s’intentaven vendre per un valor de més de 82.000 euros en diferents comunitats autònomes per 19 persones que han sigut investigades pels delictes d’estafa i contra la propietat intel·lectual.

Les localitzacions i intervencions de la Policia de la Generalitat han tingut lloc en València, Madrid, Barcelona, Bilbao, Cadis, Granada i Sevilla amb la col·laboració de la Brigada de Patrimoni Històric de Madrid i les prefectures superiors de policia de València, Catalunya, Andalusia i País Basc.

 

Els Jutjats d’Instrucció de València, Madrid, Cadis, Bilbao, Barcelona, Granada i Sevilla són coneixedors de les diligències fetes pels agents del grup de patrimoni històric de la Policia de la Generalitat.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.