La Policia de la Generalitat intervé 26 obres d’art falsificades d’autors valencians

 

El Grup de Patrimoni Històric de la Policia de la Generalitat ha intervingut fins a un total de 26 obres falsificades, principalment d’artistes valencians com Pinazo, Benlliure, Pla o Eustaquio i José Segrelles i dels autors manxec i català Palència i Pijuán.

 

Les obres intervingudes s’intentaven vendre per un valor de més de 82.000 euros en diferents comunitats autònomes per 19 persones que han sigut investigades pels delictes d’estafa i contra la propietat intel·lectual.

Les localitzacions i intervencions de la Policia de la Generalitat han tingut lloc en València, Madrid, Barcelona, Bilbao, Cadis, Granada i Sevilla amb la col·laboració de la Brigada de Patrimoni Històric de Madrid i les prefectures superiors de policia de València, Catalunya, Andalusia i País Basc.

 

Els Jutjats d’Instrucció de València, Madrid, Cadis, Bilbao, Barcelona, Granada i Sevilla són coneixedors de les diligències fetes pels agents del grup de patrimoni històric de la Policia de la Generalitat.

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.