La Policia de la Generalitat tanca 3 locals i sanciona a 11 per incomplir normatives sanitàries

 

La Policia de la Generalitat Valenciana ha tancat i desallotjat tres locals d’oci nocturn i ha sancionat a 11 per incomplir les normatives sanitàries per la pandèmia o la Llei d’Espectacles.

 

Este és el balanç de les actuacions dels grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat de la Policia Nacional Adscrita en el territori valencià, que han fet este cap de setmana 78 inspeccions tant en bars, restaurants com a comerços valencians. En este sentit, tres locals s’han desallotjat i tancat: dos bars en Alacant i un altre local d’oci en la ciutat de València amb 80 persones.

 

Dels 78 locals inspeccionats, la Unitat Adscrita ha elevat 11 propostes de sanció a locals a on s’infringia la normativa Covid i la de la Llei d’Espectacles. A demés, s’ha controlat l’aforament dels centres comercials de les tres províncies.

 

Durant el cap de setmana, la Policia de la Generalitat ha identificat a 659 persones i 269 vehicles i ha fet 141 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o no complir les distàncies de seguretat, a demés de 14 actes per incompliment de l’ús de la mascareta, saltar-se el toc de queda o per tinença de drogues. Els agents han col·laborat també amb altres forces de seguretat i policies locals en el control d’aforament de comerços i locals en les poblacions confinades.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.