La Policia de la Generalitat tanca 3 locals i sanciona a 11 per incomplir normatives sanitàries

 

La Policia de la Generalitat Valenciana ha tancat i desallotjat tres locals d’oci nocturn i ha sancionat a 11 per incomplir les normatives sanitàries per la pandèmia o la Llei d’Espectacles.

 

Este és el balanç de les actuacions dels grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat de la Policia Nacional Adscrita en el territori valencià, que han fet este cap de setmana 78 inspeccions tant en bars, restaurants com a comerços valencians. En este sentit, tres locals s’han desallotjat i tancat: dos bars en Alacant i un altre local d’oci en la ciutat de València amb 80 persones.

 

Dels 78 locals inspeccionats, la Unitat Adscrita ha elevat 11 propostes de sanció a locals a on s’infringia la normativa Covid i la de la Llei d’Espectacles. A demés, s’ha controlat l’aforament dels centres comercials de les tres províncies.

 

Durant el cap de setmana, la Policia de la Generalitat ha identificat a 659 persones i 269 vehicles i ha fet 141 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o no complir les distàncies de seguretat, a demés de 14 actes per incompliment de l’ús de la mascareta, saltar-se el toc de queda o per tinença de drogues. Els agents han col·laborat també amb altres forces de seguretat i policies locals en el control d’aforament de comerços i locals en les poblacions confinades.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.