16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Policia de la Generalitat tanca 3 locals i sanciona a 11 per incomplir normatives sanitàries

 

La Policia de la Generalitat Valenciana ha tancat i desallotjat tres locals d’oci nocturn i ha sancionat a 11 per incomplir les normatives sanitàries per la pandèmia o la Llei d’Espectacles.

 

Este és el balanç de les actuacions dels grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat de la Policia Nacional Adscrita en el territori valencià, que han fet este cap de setmana 78 inspeccions tant en bars, restaurants com a comerços valencians. En este sentit, tres locals s’han desallotjat i tancat: dos bars en Alacant i un altre local d’oci en la ciutat de València amb 80 persones.

 

Dels 78 locals inspeccionats, la Unitat Adscrita ha elevat 11 propostes de sanció a locals a on s’infringia la normativa Covid i la de la Llei d’Espectacles. A demés, s’ha controlat l’aforament dels centres comercials de les tres províncies.

 

Durant el cap de setmana, la Policia de la Generalitat ha identificat a 659 persones i 269 vehicles i ha fet 141 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o no complir les distàncies de seguretat, a demés de 14 actes per incompliment de l’ús de la mascareta, saltar-se el toc de queda o per tinença de drogues. Els agents han col·laborat també amb altres forces de seguretat i policies locals en el control d’aforament de comerços i locals en les poblacions confinades.

Últimes notícies

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.