La Policia Local d’Alacant imposa 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat un total de 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral, en la primera jornada d’entrada en vigor de la mesura establida per la Generalitat Valenciana, establint controls de vigilància de les entrades i eixides de tots els accessos amb agents que van interceptar un total de 3.791 vehicles.

 

L’ampli dispositiu de seguretat de la Policia Local d’Alacant es mantindrà tot el cap de setmana, organitzant controls de trànsit en deu punts de vigilància, amb equips de sis policies fins a les 06.00 hores del dilluns, els incompliments d’esta norma pot comportar sancions de fins a 600€.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada es van imposar 58 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.721 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la nit es van alçar 8 actes, amb una mobilitat més baixa a on es van parar 70 vehicles.

 

Una persecució de pel·lícula entre un dron i un cotxe

El dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats -UMANT- que va ser usat en l’operatiu per la Policia Local i els bombers del SPEIS en la primera jornada, va establir una eficaç vigilància activa aèria durant tot el dia, i va conseguir interceptar a un vehicle que es volia saltar el control situat en l’avinguda de la Universitat d’Alacant.

 

Segons pareix, el cotxe es va eixir de la carretera que portava al punt de control, per un camí secundari de terra, i el dron va localitzar el vehicle i va dur a terme una persecució, conseguint interceptar-lo pels agents de Policia Local i finalment va ser sancionat.

 

La Policia Local mantindrà durant tota la jornada del dissabte els controls policials per a assegurar el tancament perimetral, i també un operatiu a les platges de Sant Joan, Albufereta, Postiguet, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, amb binomis d’agents patrullant per l’arena amb els quads, amb un reforç d’agents, així com en els passejos per a evitar aglomeracions.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.