11.7 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

La Policia Local d’Alacant imposa 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat un total de 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral, en la primera jornada d’entrada en vigor de la mesura establida per la Generalitat Valenciana, establint controls de vigilància de les entrades i eixides de tots els accessos amb agents que van interceptar un total de 3.791 vehicles.

 

L’ampli dispositiu de seguretat de la Policia Local d’Alacant es mantindrà tot el cap de setmana, organitzant controls de trànsit en deu punts de vigilància, amb equips de sis policies fins a les 06.00 hores del dilluns, els incompliments d’esta norma pot comportar sancions de fins a 600€.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada es van imposar 58 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.721 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la nit es van alçar 8 actes, amb una mobilitat més baixa a on es van parar 70 vehicles.

 

Una persecució de pel·lícula entre un dron i un cotxe

El dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats -UMANT- que va ser usat en l’operatiu per la Policia Local i els bombers del SPEIS en la primera jornada, va establir una eficaç vigilància activa aèria durant tot el dia, i va conseguir interceptar a un vehicle que es volia saltar el control situat en l’avinguda de la Universitat d’Alacant.

 

Segons pareix, el cotxe es va eixir de la carretera que portava al punt de control, per un camí secundari de terra, i el dron va localitzar el vehicle i va dur a terme una persecució, conseguint interceptar-lo pels agents de Policia Local i finalment va ser sancionat.

 

La Policia Local mantindrà durant tota la jornada del dissabte els controls policials per a assegurar el tancament perimetral, i també un operatiu a les platges de Sant Joan, Albufereta, Postiguet, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, amb binomis d’agents patrullant per l’arena amb els quads, amb un reforç d’agents, així com en els passejos per a evitar aglomeracions.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.