La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i sanciona un restaurant per incomplir l’horari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt dos festes en cases esta nit de dimecres, i ha alçat 18 actes per no usar mascaretes i estar en grups de més de sis persones reunides. A demés, ha sancionat a un restaurant per incomplir l’horari de tancament.

 

Els agents policials del servici Nocturn de la Policia, han intervingut en dos ocasions per a dissoldre festes en cases organitzades durant la nit, generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars i alterant el descans, que han sigut sancionades. La Policia s’ha mobilitzat cap a les 23.20 hores fins al carrer del Capità Segarra, i amb posterioritat a les 02.34 hores a l’avinguda de la Vila Joiosa.

 

A demés, s’ha organitzat un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, i s’ha sancionat a un restaurant per incompliment de l’horari de tancament.

 

Durant la vesprada, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, s’han alçat 9 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta, i s’ha dissolt a diferents grups reunits amb més de sis persones algunes sense mascaretes, interposant 9 actes per sobrepassar el límit màxim de persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.