8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol 8 festes en cases i un botelló

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 23 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma, en la seua major part, relatives al toc de queda, el torn de nit ha dissolt huit festes en cases, un botelló en el carrer de Benalúa i ha sancionat a dos locals per incomplir horari i permetre el consum en la barra dins de l’operatiu policial per a fer front al Covid-19.

 

Els agents de les unitats Fox i del servici nocturn de la Policia Local durant tota la nit, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, han alçat 11 actes de denúncia del dissabte al diumenge, a persones que han incomplit el toc de queda. La Policia recorda que les noves mesures establixen restriccions en la mobilitat, des de les 23.00 hores i fins a les 06.00 del matí.

 

A demés, en el carrer Arquitecte Guardiola, els agents van intervindre dissolent un botelló, l’actuació s’ha saldat amb quatre propostes de sanció per consum d’alcohol en la via pública i es van decomissar les begudes.

Últimes notícies

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.