17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant identifica a quasi 150 persones en sis botellons durant la passada nit

 

Policia Local d’Alacant ha identificat i dissolt durant esta passada nit a un total de 138 persones en sis botellons celebrats en diferents punts de la ciutat i ha imposat quasi 150 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

La Policia Local ha desplegat en la vesprada i nit del divendres un operatiu per a vigilar des de l’aire amb el dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats els possibles botellons que es pogueren celebrar.

 

Durant la passada nit, els agents han dissolt a un total de 138 persones que estaven en grups i consumint alcohol al Cap de l’Horta, L’Ereta, Serra Grossa, les escales del Jorge Juan, Castillo de San Fernando i Villafranqueza, respectivament, i han imposat 142 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

29 persones pillades saltant-se el tancament perimetral

Els agents han localitzat a 29 persones saltant-se el tancament perimetral en els diferents controls. A demés, han detingut a una persona i han sancionat a un establiment per no respectar l’horari de tancament i a tres persones per incomplir el toc de queda.

 

La Policia Local ha iniciat a les 18.00 hores d’este divendres el dispositiu aeri amb el dron en la platja del Postiguet i ha instal·lat un Lloc de Comandament Avançat a on es va disposar l’operatiu de pressa i enlairament dels mitjans aeris juntament amb bombers del SPEIS, amb dos pilots un policia i una bombera, amb el control de la ràdio freqüència i un comandament de l’operatiu.

 

Posteriorment, el dispositiu s’ha desplaçat al Cap de l’Horta i, amagats entre una zona muntanyenca amb la cambra tèrmica del dron, han localitzat grups de prop d’un centenar de jóvens que estaven reunits fent botellons amb música. També han dissolt un altre botelló per les roques de les Cales, a on els seus participants, quatre d’ells menors, han sigut sancionats.

 

Pillen a 14 persones en la Serra Grossa

Després de ser alertats de la presència policial, alguns d’ells van pegar a fugir i es van dispersar en parelles de dos persones per a evitar que la Policia Local els denunciarà.

 

En total, han sigut més de 138 persones les que la Policia Local ha localitzat en tota la nit. Els agents també han dissolt un botelló en la Serra Grossa amb catorze persones.

 

Tancament Perimetral i Actuacions

D’altra banda, en el dispositiu organitzat per a controlar el tancament perimetral, els agents han imposat 29 denúncies i ha interceptat un total de 1.100 vehicles, amb un detingut per un presumpte delicte de falsedat documental del permís de conduir.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada s’han imposat 26 actes per saltar-se el tancament perimetral i en la nit s’han dut a terme dos controls simultanis en les avingudes d’Elx i Dénia, a on la mobilitat va ser molt baixa. En estos punts, els agents han alçat tres actes per no respectar el tancament perimetral i altres tres per incomplir el toc de queda.

 

Passades les 23.15 hores, el servici nocturn de la Policia Local ha localitzat en l’avinguda d’Orihuela a grups de persones que passejaven a gossos i incomplien el toc de queda. Per això, han sigut denunciades. Els agents també han atés 26 queixes de sorolls en tota la ciutat.

Últimes notícies

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.