18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant identifica a quasi 150 persones en sis botellons durant la passada nit

 

Policia Local d’Alacant ha identificat i dissolt durant esta passada nit a un total de 138 persones en sis botellons celebrats en diferents punts de la ciutat i ha imposat quasi 150 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

La Policia Local ha desplegat en la vesprada i nit del divendres un operatiu per a vigilar des de l’aire amb el dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats els possibles botellons que es pogueren celebrar.

 

Durant la passada nit, els agents han dissolt a un total de 138 persones que estaven en grups i consumint alcohol al Cap de l’Horta, L’Ereta, Serra Grossa, les escales del Jorge Juan, Castillo de San Fernando i Villafranqueza, respectivament, i han imposat 142 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

29 persones pillades saltant-se el tancament perimetral

Els agents han localitzat a 29 persones saltant-se el tancament perimetral en els diferents controls. A demés, han detingut a una persona i han sancionat a un establiment per no respectar l’horari de tancament i a tres persones per incomplir el toc de queda.

 

La Policia Local ha iniciat a les 18.00 hores d’este divendres el dispositiu aeri amb el dron en la platja del Postiguet i ha instal·lat un Lloc de Comandament Avançat a on es va disposar l’operatiu de pressa i enlairament dels mitjans aeris juntament amb bombers del SPEIS, amb dos pilots un policia i una bombera, amb el control de la ràdio freqüència i un comandament de l’operatiu.

 

Posteriorment, el dispositiu s’ha desplaçat al Cap de l’Horta i, amagats entre una zona muntanyenca amb la cambra tèrmica del dron, han localitzat grups de prop d’un centenar de jóvens que estaven reunits fent botellons amb música. També han dissolt un altre botelló per les roques de les Cales, a on els seus participants, quatre d’ells menors, han sigut sancionats.

 

Pillen a 14 persones en la Serra Grossa

Després de ser alertats de la presència policial, alguns d’ells van pegar a fugir i es van dispersar en parelles de dos persones per a evitar que la Policia Local els denunciarà.

 

En total, han sigut més de 138 persones les que la Policia Local ha localitzat en tota la nit. Els agents també han dissolt un botelló en la Serra Grossa amb catorze persones.

 

Tancament Perimetral i Actuacions

D’altra banda, en el dispositiu organitzat per a controlar el tancament perimetral, els agents han imposat 29 denúncies i ha interceptat un total de 1.100 vehicles, amb un detingut per un presumpte delicte de falsedat documental del permís de conduir.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada s’han imposat 26 actes per saltar-se el tancament perimetral i en la nit s’han dut a terme dos controls simultanis en les avingudes d’Elx i Dénia, a on la mobilitat va ser molt baixa. En estos punts, els agents han alçat tres actes per no respectar el tancament perimetral i altres tres per incomplir el toc de queda.

 

Passades les 23.15 hores, el servici nocturn de la Policia Local ha localitzat en l’avinguda d’Orihuela a grups de persones que passejaven a gossos i incomplien el toc de queda. Per això, han sigut denunciades. Els agents també han atés 26 queixes de sorolls en tota la ciutat.

Últimes notícies

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria