8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La Policia Local d’Alacant identifica a quasi 150 persones en sis botellons durant la passada nit

 

Policia Local d’Alacant ha identificat i dissolt durant esta passada nit a un total de 138 persones en sis botellons celebrats en diferents punts de la ciutat i ha imposat quasi 150 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

La Policia Local ha desplegat en la vesprada i nit del divendres un operatiu per a vigilar des de l’aire amb el dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats els possibles botellons que es pogueren celebrar.

 

Durant la passada nit, els agents han dissolt a un total de 138 persones que estaven en grups i consumint alcohol al Cap de l’Horta, L’Ereta, Serra Grossa, les escales del Jorge Juan, Castillo de San Fernando i Villafranqueza, respectivament, i han imposat 142 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

29 persones pillades saltant-se el tancament perimetral

Els agents han localitzat a 29 persones saltant-se el tancament perimetral en els diferents controls. A demés, han detingut a una persona i han sancionat a un establiment per no respectar l’horari de tancament i a tres persones per incomplir el toc de queda.

 

La Policia Local ha iniciat a les 18.00 hores d’este divendres el dispositiu aeri amb el dron en la platja del Postiguet i ha instal·lat un Lloc de Comandament Avançat a on es va disposar l’operatiu de pressa i enlairament dels mitjans aeris juntament amb bombers del SPEIS, amb dos pilots un policia i una bombera, amb el control de la ràdio freqüència i un comandament de l’operatiu.

 

Posteriorment, el dispositiu s’ha desplaçat al Cap de l’Horta i, amagats entre una zona muntanyenca amb la cambra tèrmica del dron, han localitzat grups de prop d’un centenar de jóvens que estaven reunits fent botellons amb música. També han dissolt un altre botelló per les roques de les Cales, a on els seus participants, quatre d’ells menors, han sigut sancionats.

 

Pillen a 14 persones en la Serra Grossa

Després de ser alertats de la presència policial, alguns d’ells van pegar a fugir i es van dispersar en parelles de dos persones per a evitar que la Policia Local els denunciarà.

 

En total, han sigut més de 138 persones les que la Policia Local ha localitzat en tota la nit. Els agents també han dissolt un botelló en la Serra Grossa amb catorze persones.

 

Tancament Perimetral i Actuacions

D’altra banda, en el dispositiu organitzat per a controlar el tancament perimetral, els agents han imposat 29 denúncies i ha interceptat un total de 1.100 vehicles, amb un detingut per un presumpte delicte de falsedat documental del permís de conduir.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada s’han imposat 26 actes per saltar-se el tancament perimetral i en la nit s’han dut a terme dos controls simultanis en les avingudes d’Elx i Dénia, a on la mobilitat va ser molt baixa. En estos punts, els agents han alçat tres actes per no respectar el tancament perimetral i altres tres per incomplir el toc de queda.

 

Passades les 23.15 hores, el servici nocturn de la Policia Local ha localitzat en l’avinguda d’Orihuela a grups de persones que passejaven a gossos i incomplien el toc de queda. Per això, han sigut denunciades. Els agents també han atés 26 queixes de sorolls en tota la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.