La Policia Local d’Alacant identifica a quasi 150 persones en sis botellons durant la passada nit

 

Policia Local d’Alacant ha identificat i dissolt durant esta passada nit a un total de 138 persones en sis botellons celebrats en diferents punts de la ciutat i ha imposat quasi 150 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

La Policia Local ha desplegat en la vesprada i nit del divendres un operatiu per a vigilar des de l’aire amb el dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats els possibles botellons que es pogueren celebrar.

 

Durant la passada nit, els agents han dissolt a un total de 138 persones que estaven en grups i consumint alcohol al Cap de l’Horta, L’Ereta, Serra Grossa, les escales del Jorge Juan, Castillo de San Fernando i Villafranqueza, respectivament, i han imposat 142 denúncies per consum d’alcohol i incomplir el tancament perimetral.

 

29 persones pillades saltant-se el tancament perimetral

Els agents han localitzat a 29 persones saltant-se el tancament perimetral en els diferents controls. A demés, han detingut a una persona i han sancionat a un establiment per no respectar l’horari de tancament i a tres persones per incomplir el toc de queda.

 

La Policia Local ha iniciat a les 18.00 hores d’este divendres el dispositiu aeri amb el dron en la platja del Postiguet i ha instal·lat un Lloc de Comandament Avançat a on es va disposar l’operatiu de pressa i enlairament dels mitjans aeris juntament amb bombers del SPEIS, amb dos pilots un policia i una bombera, amb el control de la ràdio freqüència i un comandament de l’operatiu.

 

Posteriorment, el dispositiu s’ha desplaçat al Cap de l’Horta i, amagats entre una zona muntanyenca amb la cambra tèrmica del dron, han localitzat grups de prop d’un centenar de jóvens que estaven reunits fent botellons amb música. També han dissolt un altre botelló per les roques de les Cales, a on els seus participants, quatre d’ells menors, han sigut sancionats.

 

Pillen a 14 persones en la Serra Grossa

Després de ser alertats de la presència policial, alguns d’ells van pegar a fugir i es van dispersar en parelles de dos persones per a evitar que la Policia Local els denunciarà.

 

En total, han sigut més de 138 persones les que la Policia Local ha localitzat en tota la nit. Els agents també han dissolt un botelló en la Serra Grossa amb catorze persones.

 

Tancament Perimetral i Actuacions

D’altra banda, en el dispositiu organitzat per a controlar el tancament perimetral, els agents han imposat 29 denúncies i ha interceptat un total de 1.100 vehicles, amb un detingut per un presumpte delicte de falsedat documental del permís de conduir.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada s’han imposat 26 actes per saltar-se el tancament perimetral i en la nit s’han dut a terme dos controls simultanis en les avingudes d’Elx i Dénia, a on la mobilitat va ser molt baixa. En estos punts, els agents han alçat tres actes per no respectar el tancament perimetral i altres tres per incomplir el toc de queda.

 

Passades les 23.15 hores, el servici nocturn de la Policia Local ha localitzat en l’avinguda d’Orihuela a grups de persones que passejaven a gossos i incomplien el toc de queda. Per això, han sigut denunciades. Els agents també han atés 26 queixes de sorolls en tota la ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.