La Policia Local d’Alacant interposa 36 denúncies i dissol 9 festes privades en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat 36 denúncies durant el cap de setmana del temporal de fred en els operatius policials desplegats per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en cases i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per a frenar la pandèmia en la ciutat d’Alacant, destacant la baixa mobilitat tant de persones com de vehicles i un descens d’infraccions.

 

D’eixes sancions, un total de 13 han sigut per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants desplegats a la ciutat.

 

A demés, la Policia Local esta nit del diumenge al dilluns ha sancionat a quatre persones que circulaven sense causa justificada passada l’hora del toc de queda, va intervindre en una queixa de sorolls en el carrer del Verger, i s’ha coordinat l’arribada d’un tren amb retard en l’Estació de Renfe.

 

Finalment, els agents de les unitats Fox i servici Nocturn de la Policia, durant el cap de setmana han dissolt un total de 9 festes en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a llevar la música, sense mascaretes i amb reunions de més de sis persones. 

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.