La Policia Local posa més de 200 multes per no portar mascaretes en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat en marxa un operatiu especial en tota la ciutat per a vigilar l’ús obligatori de mascaretes decretat per la Generalitat Valenciana, a demés d’un control fix policial en la platja de Sant Joan, l’avinguda de Països Escandinaus i les zones d’oci per a fer front a la pandèmia i evitar rebrots de Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local han imposat un total de 220 sancions a persones que no portaven la mascareta, sobretot als jóvens. L’ampli dispositiu policial s’ha reforçat per a incidir esta setmana per a evitar aglomeracions, el consum d’alcohol en la via pública i realitzar inspeccions en els establiments d’hostaleria i restauració.

 

Des de l’Ajuntament d’Alacant el regidor José Ramón González ha tornat a fer hui una crida: «volem reiterar la petició de l’ús obligatori de la mascareta, és necessari que tots la porten posada, perquè és una de les mesures que ens ajudaran a poder contindre esta pandèmia, i este virus que no per a de fer-nos mal».

 

Una crida als jóvens

«Em dirigisc concretament als jóvens, els qui acudixen a les zones d’oci, aquells que creuen que estan a resguard d’esta pandèmia, per a recordar-los que ningú està fora de perill, i als responsables dels locals d’oci per a que exigisquen a tot aquell que entre en el seu local l’ús de la mascareta, cal deixar clar que el seu ús ha de ser sempre, excepte que s’estiga consumint en eixe moment, però una volta que s’acaba la consumició cal tornar a posar-se-la», ha dit José Ramón González.

 

Des de l’Ajuntament insistixen en el compliment de les mesures de seguretat per a tal com ha indicat l’edil «no tornar al que està passant en altres llocs d’Espanya, que estan tornant a fase 0, a fase 1 i a fase 2 amb el consegüent perjudici econòmic per a la ciutat d’Alacant».

 

A demés, José Ramón González ha defensat que «Alacant viu del turisme, de la gastronomia i de l’oci i és una part molt important de la nostra economia», al mateix temps que ha recordat que «tots aquells que no complisquen amb esta obligació se’ls sancionarà amb multes de fins a 100 euros».

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.