La Policia Local posa més de 200 multes per no portar mascaretes en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat en marxa un operatiu especial en tota la ciutat per a vigilar l’ús obligatori de mascaretes decretat per la Generalitat Valenciana, a demés d’un control fix policial en la platja de Sant Joan, l’avinguda de Països Escandinaus i les zones d’oci per a fer front a la pandèmia i evitar rebrots de Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local han imposat un total de 220 sancions a persones que no portaven la mascareta, sobretot als jóvens. L’ampli dispositiu policial s’ha reforçat per a incidir esta setmana per a evitar aglomeracions, el consum d’alcohol en la via pública i realitzar inspeccions en els establiments d’hostaleria i restauració.

 

Des de l’Ajuntament d’Alacant el regidor José Ramón González ha tornat a fer hui una crida: «volem reiterar la petició de l’ús obligatori de la mascareta, és necessari que tots la porten posada, perquè és una de les mesures que ens ajudaran a poder contindre esta pandèmia, i este virus que no per a de fer-nos mal».

 

Una crida als jóvens

«Em dirigisc concretament als jóvens, els qui acudixen a les zones d’oci, aquells que creuen que estan a resguard d’esta pandèmia, per a recordar-los que ningú està fora de perill, i als responsables dels locals d’oci per a que exigisquen a tot aquell que entre en el seu local l’ús de la mascareta, cal deixar clar que el seu ús ha de ser sempre, excepte que s’estiga consumint en eixe moment, però una volta que s’acaba la consumició cal tornar a posar-se-la», ha dit José Ramón González.

 

Des de l’Ajuntament insistixen en el compliment de les mesures de seguretat per a tal com ha indicat l’edil «no tornar al que està passant en altres llocs d’Espanya, que estan tornant a fase 0, a fase 1 i a fase 2 amb el consegüent perjudici econòmic per a la ciutat d’Alacant».

 

A demés, José Ramón González ha defensat que «Alacant viu del turisme, de la gastronomia i de l’oci i és una part molt important de la nostra economia», al mateix temps que ha recordat que «tots aquells que no complisquen amb esta obligació se’ls sancionarà amb multes de fins a 100 euros».

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.