La Policia Local posa més de 200 multes per no portar mascaretes en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat en marxa un operatiu especial en tota la ciutat per a vigilar l’ús obligatori de mascaretes decretat per la Generalitat Valenciana, a demés d’un control fix policial en la platja de Sant Joan, l’avinguda de Països Escandinaus i les zones d’oci per a fer front a la pandèmia i evitar rebrots de Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local han imposat un total de 220 sancions a persones que no portaven la mascareta, sobretot als jóvens. L’ampli dispositiu policial s’ha reforçat per a incidir esta setmana per a evitar aglomeracions, el consum d’alcohol en la via pública i realitzar inspeccions en els establiments d’hostaleria i restauració.

 

Des de l’Ajuntament d’Alacant el regidor José Ramón González ha tornat a fer hui una crida: «volem reiterar la petició de l’ús obligatori de la mascareta, és necessari que tots la porten posada, perquè és una de les mesures que ens ajudaran a poder contindre esta pandèmia, i este virus que no per a de fer-nos mal».

 

Una crida als jóvens

«Em dirigisc concretament als jóvens, els qui acudixen a les zones d’oci, aquells que creuen que estan a resguard d’esta pandèmia, per a recordar-los que ningú està fora de perill, i als responsables dels locals d’oci per a que exigisquen a tot aquell que entre en el seu local l’ús de la mascareta, cal deixar clar que el seu ús ha de ser sempre, excepte que s’estiga consumint en eixe moment, però una volta que s’acaba la consumició cal tornar a posar-se-la», ha dit José Ramón González.

 

Des de l’Ajuntament insistixen en el compliment de les mesures de seguretat per a tal com ha indicat l’edil «no tornar al que està passant en altres llocs d’Espanya, que estan tornant a fase 0, a fase 1 i a fase 2 amb el consegüent perjudici econòmic per a la ciutat d’Alacant».

 

A demés, José Ramón González ha defensat que «Alacant viu del turisme, de la gastronomia i de l’oci i és una part molt important de la nostra economia», al mateix temps que ha recordat que «tots aquells que no complisquen amb esta obligació se’ls sancionarà amb multes de fins a 100 euros».

Últimes notícies

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.