La Policia Local posa més de 200 multes per no portar mascaretes en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat en marxa un operatiu especial en tota la ciutat per a vigilar l’ús obligatori de mascaretes decretat per la Generalitat Valenciana, a demés d’un control fix policial en la platja de Sant Joan, l’avinguda de Països Escandinaus i les zones d’oci per a fer front a la pandèmia i evitar rebrots de Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local han imposat un total de 220 sancions a persones que no portaven la mascareta, sobretot als jóvens. L’ampli dispositiu policial s’ha reforçat per a incidir esta setmana per a evitar aglomeracions, el consum d’alcohol en la via pública i realitzar inspeccions en els establiments d’hostaleria i restauració.

 

Des de l’Ajuntament d’Alacant el regidor José Ramón González ha tornat a fer hui una crida: «volem reiterar la petició de l’ús obligatori de la mascareta, és necessari que tots la porten posada, perquè és una de les mesures que ens ajudaran a poder contindre esta pandèmia, i este virus que no per a de fer-nos mal».

 

Una crida als jóvens

«Em dirigisc concretament als jóvens, els qui acudixen a les zones d’oci, aquells que creuen que estan a resguard d’esta pandèmia, per a recordar-los que ningú està fora de perill, i als responsables dels locals d’oci per a que exigisquen a tot aquell que entre en el seu local l’ús de la mascareta, cal deixar clar que el seu ús ha de ser sempre, excepte que s’estiga consumint en eixe moment, però una volta que s’acaba la consumició cal tornar a posar-se-la», ha dit José Ramón González.

 

Des de l’Ajuntament insistixen en el compliment de les mesures de seguretat per a tal com ha indicat l’edil «no tornar al que està passant en altres llocs d’Espanya, que estan tornant a fase 0, a fase 1 i a fase 2 amb el consegüent perjudici econòmic per a la ciutat d’Alacant».

 

A demés, José Ramón González ha defensat que «Alacant viu del turisme, de la gastronomia i de l’oci i és una part molt important de la nostra economia», al mateix temps que ha recordat que «tots aquells que no complisquen amb esta obligació se’ls sancionarà amb multes de fins a 100 euros».

Últimes notícies

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.