La Policia Local posa més de 200 multes per no portar mascaretes en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha posat en marxa un operatiu especial en tota la ciutat per a vigilar l’ús obligatori de mascaretes decretat per la Generalitat Valenciana, a demés d’un control fix policial en la platja de Sant Joan, l’avinguda de Països Escandinaus i les zones d’oci per a fer front a la pandèmia i evitar rebrots de Covid-19.

 

Els agents de la Policia Local han imposat un total de 220 sancions a persones que no portaven la mascareta, sobretot als jóvens. L’ampli dispositiu policial s’ha reforçat per a incidir esta setmana per a evitar aglomeracions, el consum d’alcohol en la via pública i realitzar inspeccions en els establiments d’hostaleria i restauració.

 

Des de l’Ajuntament d’Alacant el regidor José Ramón González ha tornat a fer hui una crida: «volem reiterar la petició de l’ús obligatori de la mascareta, és necessari que tots la porten posada, perquè és una de les mesures que ens ajudaran a poder contindre esta pandèmia, i este virus que no per a de fer-nos mal».

 

Una crida als jóvens

«Em dirigisc concretament als jóvens, els qui acudixen a les zones d’oci, aquells que creuen que estan a resguard d’esta pandèmia, per a recordar-los que ningú està fora de perill, i als responsables dels locals d’oci per a que exigisquen a tot aquell que entre en el seu local l’ús de la mascareta, cal deixar clar que el seu ús ha de ser sempre, excepte que s’estiga consumint en eixe moment, però una volta que s’acaba la consumició cal tornar a posar-se-la», ha dit José Ramón González.

 

Des de l’Ajuntament insistixen en el compliment de les mesures de seguretat per a tal com ha indicat l’edil «no tornar al que està passant en altres llocs d’Espanya, que estan tornant a fase 0, a fase 1 i a fase 2 amb el consegüent perjudici econòmic per a la ciutat d’Alacant».

 

A demés, José Ramón González ha defensat que «Alacant viu del turisme, de la gastronomia i de l’oci i és una part molt important de la nostra economia», al mateix temps que ha recordat que «tots aquells que no complisquen amb esta obligació se’ls sancionarà amb multes de fins a 100 euros».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.