La Policia Local de València posa 56 denúncies i alça 10 actes durant la Nit de Nadal

 

La Policia Local de la ciutat de València ha denunciat a 56 persones durant la Nit de Nadal per saltar-se la restricció de mobilitat de les 00.00 hores de la nit a les 06.00 hores del matí i ha alçat deu actes per soroll de festes en cases particulars.

 

Agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) han actuat en dos locals per incomplir la normativa aprovada per les autoritats sanitàries per a fer front al Covid-19 i en tres botellons en els que han denunciat a huit persones per no portar mascaretes, informen fonts de la Policia Local.

 

El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha destacat el comportament «exemplar» de la majoria de la ciutadania i ha manifestat que en una ciutat de 800.000 habitants, 56 denúncies és «una xifra baixa». Cano ha felicitat a tota la població que ha fet «una demostració una volta més de la seua responsabilitat per a superar esta situació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.