15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La Policia Nacional desplega 350 agents turístics en Benidorm

 

El Cos Nacional de Policia ha desplegat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), 350 agents este estiu amb la missió de protegir als turistes que trien la destinació per a passar les seues vacacions.

 

El dispositiu, ha explicat la Comissaria de Benidorm, es posa en marxa en el marc dels plans i campanyes específiques per a posicionar a Benidorm com a destinació segura i de referència tant per al turisme espanyol com internacional.

 

El propòsit és garantir la protecció de la campanya estiuenca i consolidar a Benidorm com un de les destinacions turístiques de referència en matèria de seguretat.

 

La Secretaria d’Estat de Seguretat del Ministeri de l’Interior va activar el passat 1 de juliol l’Operació Estiu 2020 en les nou comunitats autònomes de major afluència turística de la seua demarcació, en la que participen Policies Nacionals i membres d’altres Cossos de Policia Local i Autonòmica. D’ells, 350 es desplegaran en Benidorm fins al pròxim 31 d’agost.

 

Entre els objectius del dispositiu policial està incrementar la vigilància i control preventiu en vies de comunicació urbanes i interurbanes, estacions de tren i autobusos, ports, hotels, platges i càmpings, i quan se celebren esdeveniments de tota classe que impliquen una gran concentració de persones.

 

A demés, este estiu, els policies vetlaran pel compliment de les recomanacions sanitàries. Entre altres missions, garantiran la distància social en els espais públics d’accés, trànsit o estada i en els mitjans de transport, a demés de l’ús de la mascareta quan siga obligatori o no siga possible guardar la separació de seguretat.

Últimes notícies

Ortí anuncia reforç de llengua i matemàtiques en Primària i canvis en ESO i Batxillerat

La consellera Carmen Ortí ha presentat el seu full de ruta amb un reforç de llengua i matemàtiques en Primària i ajustos curriculars en ESO i Batxillerat. També ha detallat mesures de convivència, suport a la salut mental, modernització universitària i més impuls a la cultura i el patrimoni

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.

Desallotjats del bloc 8 de Sant Antón acudixen al ple d’Elx per a exigir solucions

Veïns del bloc 8 de Sant Antón, desallotjat per risc estructural, han acudit al ple de pressupostos d'Elx per a reclamar accés als seus estris i una resposta clara.

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.