La Policia Nacional desplega 350 agents turístics en Benidorm

 

El Cos Nacional de Policia ha desplegat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), 350 agents este estiu amb la missió de protegir als turistes que trien la destinació per a passar les seues vacacions.

 

El dispositiu, ha explicat la Comissaria de Benidorm, es posa en marxa en el marc dels plans i campanyes específiques per a posicionar a Benidorm com a destinació segura i de referència tant per al turisme espanyol com internacional.

 

El propòsit és garantir la protecció de la campanya estiuenca i consolidar a Benidorm com un de les destinacions turístiques de referència en matèria de seguretat.

 

La Secretaria d’Estat de Seguretat del Ministeri de l’Interior va activar el passat 1 de juliol l’Operació Estiu 2020 en les nou comunitats autònomes de major afluència turística de la seua demarcació, en la que participen Policies Nacionals i membres d’altres Cossos de Policia Local i Autonòmica. D’ells, 350 es desplegaran en Benidorm fins al pròxim 31 d’agost.

 

Entre els objectius del dispositiu policial està incrementar la vigilància i control preventiu en vies de comunicació urbanes i interurbanes, estacions de tren i autobusos, ports, hotels, platges i càmpings, i quan se celebren esdeveniments de tota classe que impliquen una gran concentració de persones.

 

A demés, este estiu, els policies vetlaran pel compliment de les recomanacions sanitàries. Entre altres missions, garantiran la distància social en els espais públics d’accés, trànsit o estada i en els mitjans de transport, a demés de l’ús de la mascareta quan siga obligatori o no siga possible guardar la separació de seguretat.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.