La Policia Nacional desplega 350 agents turístics en Benidorm

 

El Cos Nacional de Policia ha desplegat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), 350 agents este estiu amb la missió de protegir als turistes que trien la destinació per a passar les seues vacacions.

 

El dispositiu, ha explicat la Comissaria de Benidorm, es posa en marxa en el marc dels plans i campanyes específiques per a posicionar a Benidorm com a destinació segura i de referència tant per al turisme espanyol com internacional.

 

El propòsit és garantir la protecció de la campanya estiuenca i consolidar a Benidorm com un de les destinacions turístiques de referència en matèria de seguretat.

 

La Secretaria d’Estat de Seguretat del Ministeri de l’Interior va activar el passat 1 de juliol l’Operació Estiu 2020 en les nou comunitats autònomes de major afluència turística de la seua demarcació, en la que participen Policies Nacionals i membres d’altres Cossos de Policia Local i Autonòmica. D’ells, 350 es desplegaran en Benidorm fins al pròxim 31 d’agost.

 

Entre els objectius del dispositiu policial està incrementar la vigilància i control preventiu en vies de comunicació urbanes i interurbanes, estacions de tren i autobusos, ports, hotels, platges i càmpings, i quan se celebren esdeveniments de tota classe que impliquen una gran concentració de persones.

 

A demés, este estiu, els policies vetlaran pel compliment de les recomanacions sanitàries. Entre altres missions, garantiran la distància social en els espais públics d’accés, trànsit o estada i en els mitjans de transport, a demés de l’ús de la mascareta quan siga obligatori o no siga possible guardar la separació de seguretat.

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.