La Policia Nacional desplega 350 agents turístics en Benidorm

 

El Cos Nacional de Policia ha desplegat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), 350 agents este estiu amb la missió de protegir als turistes que trien la destinació per a passar les seues vacacions.

 

El dispositiu, ha explicat la Comissaria de Benidorm, es posa en marxa en el marc dels plans i campanyes específiques per a posicionar a Benidorm com a destinació segura i de referència tant per al turisme espanyol com internacional.

 

El propòsit és garantir la protecció de la campanya estiuenca i consolidar a Benidorm com un de les destinacions turístiques de referència en matèria de seguretat.

 

La Secretaria d’Estat de Seguretat del Ministeri de l’Interior va activar el passat 1 de juliol l’Operació Estiu 2020 en les nou comunitats autònomes de major afluència turística de la seua demarcació, en la que participen Policies Nacionals i membres d’altres Cossos de Policia Local i Autonòmica. D’ells, 350 es desplegaran en Benidorm fins al pròxim 31 d’agost.

 

Entre els objectius del dispositiu policial està incrementar la vigilància i control preventiu en vies de comunicació urbanes i interurbanes, estacions de tren i autobusos, ports, hotels, platges i càmpings, i quan se celebren esdeveniments de tota classe que impliquen una gran concentració de persones.

 

A demés, este estiu, els policies vetlaran pel compliment de les recomanacions sanitàries. Entre altres missions, garantiran la distància social en els espais públics d’accés, trànsit o estada i en els mitjans de transport, a demés de l’ús de la mascareta quan siga obligatori o no siga possible guardar la separació de seguretat.

Últimes notícies

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.