La Policia Nacional desplega 350 agents turístics en Benidorm

 

El Cos Nacional de Policia ha desplegat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), 350 agents este estiu amb la missió de protegir als turistes que trien la destinació per a passar les seues vacacions.

 

El dispositiu, ha explicat la Comissaria de Benidorm, es posa en marxa en el marc dels plans i campanyes específiques per a posicionar a Benidorm com a destinació segura i de referència tant per al turisme espanyol com internacional.

 

El propòsit és garantir la protecció de la campanya estiuenca i consolidar a Benidorm com un de les destinacions turístiques de referència en matèria de seguretat.

 

La Secretaria d’Estat de Seguretat del Ministeri de l’Interior va activar el passat 1 de juliol l’Operació Estiu 2020 en les nou comunitats autònomes de major afluència turística de la seua demarcació, en la que participen Policies Nacionals i membres d’altres Cossos de Policia Local i Autonòmica. D’ells, 350 es desplegaran en Benidorm fins al pròxim 31 d’agost.

 

Entre els objectius del dispositiu policial està incrementar la vigilància i control preventiu en vies de comunicació urbanes i interurbanes, estacions de tren i autobusos, ports, hotels, platges i càmpings, i quan se celebren esdeveniments de tota classe que impliquen una gran concentració de persones.

 

A demés, este estiu, els policies vetlaran pel compliment de les recomanacions sanitàries. Entre altres missions, garantiran la distància social en els espais públics d’accés, trànsit o estada i en els mitjans de transport, a demés de l’ús de la mascareta quan siga obligatori o no siga possible guardar la separació de seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.