El Port de València tancarà les tres terminals de contenidors este divendres pel temporal de vent

 

El Port de València ha anunciat que tancarà este divendres les seues tres terminals de contenidors davant la previsió de l’arribada d’un temporal acompanyat de forts vents.

 

D’esta forma ho ha anunciat l’Autoritat Portuària de València (APV) a través de les seues xarxes socials, en les que ha avançat que, si el temps ho permet, les terminals reprendran la seua activitat el dissabte en horari habitual.

 

Segons el 112, la borrasca ‘Hortense’ deixarà en el territori valencià un temporal de vent de ponent amb ratxes d’entre 90 i 100 quilòmetres per hora. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat preveu per a este divendres risc de nivell groc per fenòmens costaners en Castelló, València i Alacant i per vents en el litoral sud d’Alacant.

Durant la jornada d’este dijous, s’han registrat ratxes de vent de 71 quilòmetres per hora en l’Aeroport de València; 60 km/h en Vilafranca; 59 km/h en Alcoi i Utiel; 58 km/h en Xàtiva; 56 km/h en València (UPV); 55 km/h en Llíria i València; 54 km/h en Fredes i Montanejos i 52 km/h en Bicorp i Chelva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.