El Port de València tancarà les tres terminals de contenidors este divendres pel temporal de vent

 

El Port de València ha anunciat que tancarà este divendres les seues tres terminals de contenidors davant la previsió de l’arribada d’un temporal acompanyat de forts vents.

 

D’esta forma ho ha anunciat l’Autoritat Portuària de València (APV) a través de les seues xarxes socials, en les que ha avançat que, si el temps ho permet, les terminals reprendran la seua activitat el dissabte en horari habitual.

 

Segons el 112, la borrasca ‘Hortense’ deixarà en el territori valencià un temporal de vent de ponent amb ratxes d’entre 90 i 100 quilòmetres per hora. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat preveu per a este divendres risc de nivell groc per fenòmens costaners en Castelló, València i Alacant i per vents en el litoral sud d’Alacant.

Durant la jornada d’este dijous, s’han registrat ratxes de vent de 71 quilòmetres per hora en l’Aeroport de València; 60 km/h en Vilafranca; 59 km/h en Alcoi i Utiel; 58 km/h en Xàtiva; 56 km/h en València (UPV); 55 km/h en Llíria i València; 54 km/h en Fredes i Montanejos i 52 km/h en Bicorp i Chelva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mare detinguda per agredir una professora d’una escola infantil d’Elda queda en llibertat amb càrrecs

La dona està pendent de citació judicial després de ser arrestada per la presumpta agressió a una docent de 31 anys en un centre educatiu d’Alacant

FACUA CV impulsa una campanya per omplir de queixes la sanitat pública valenciana

L’associació anima la ciutadania a utilitzar els canals de reclamació de la Generalitat per denunciar retards, falta de personal i deteriorament assistencial

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.