El Port de València tancarà les tres terminals de contenidors este divendres pel temporal de vent

 

El Port de València ha anunciat que tancarà este divendres les seues tres terminals de contenidors davant la previsió de l’arribada d’un temporal acompanyat de forts vents.

 

D’esta forma ho ha anunciat l’Autoritat Portuària de València (APV) a través de les seues xarxes socials, en les que ha avançat que, si el temps ho permet, les terminals reprendran la seua activitat el dissabte en horari habitual.

 

Segons el 112, la borrasca ‘Hortense’ deixarà en el territori valencià un temporal de vent de ponent amb ratxes d’entre 90 i 100 quilòmetres per hora. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat preveu per a este divendres risc de nivell groc per fenòmens costaners en Castelló, València i Alacant i per vents en el litoral sud d’Alacant.

Durant la jornada d’este dijous, s’han registrat ratxes de vent de 71 quilòmetres per hora en l’Aeroport de València; 60 km/h en Vilafranca; 59 km/h en Alcoi i Utiel; 58 km/h en Xàtiva; 56 km/h en València (UPV); 55 km/h en Llíria i València; 54 km/h en Fredes i Montanejos i 52 km/h en Bicorp i Chelva.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.