El Port de València tancarà les tres terminals de contenidors este divendres pel temporal de vent

 

El Port de València ha anunciat que tancarà este divendres les seues tres terminals de contenidors davant la previsió de l’arribada d’un temporal acompanyat de forts vents.

 

D’esta forma ho ha anunciat l’Autoritat Portuària de València (APV) a través de les seues xarxes socials, en les que ha avançat que, si el temps ho permet, les terminals reprendran la seua activitat el dissabte en horari habitual.

 

Segons el 112, la borrasca ‘Hortense’ deixarà en el territori valencià un temporal de vent de ponent amb ratxes d’entre 90 i 100 quilòmetres per hora. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat preveu per a este divendres risc de nivell groc per fenòmens costaners en Castelló, València i Alacant i per vents en el litoral sud d’Alacant.

Durant la jornada d’este dijous, s’han registrat ratxes de vent de 71 quilòmetres per hora en l’Aeroport de València; 60 km/h en Vilafranca; 59 km/h en Alcoi i Utiel; 58 km/h en Xàtiva; 56 km/h en València (UPV); 55 km/h en Llíria i València; 54 km/h en Fredes i Montanejos i 52 km/h en Bicorp i Chelva.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.