Els tres hospitals de campanya valencians, preparats per a pacients amb coronavirus

 

Els tres hospitals de campanya construïts en el territori valencià durant la primera ona de la pandèmia del coronavirus per a fer front a la situació tenen ja els seus llits preparats per si hagueren de derivar-se a ells pacients amb Covid-19.

 

Sanitat ha informat que després de superar-se el pic d’ingressos hospitalaris de la primera ona i situar-se en 2.254 els hospitalitzats actualment, s’ha posat en marxa la preparació de diferents llits en estes tres infraestructures situades al costat dels hospitals la Fe de València, General d’Alacant i General de Castelló.

 

Els tres hospitals de campanya, acabats de construir l’abril passat per a donar resposta a una possible saturació hospitalària, però que no van arribar a estrenar-se, tenien una capacitat conjunta per a albergar 1.100 llits i un cost inicial de 8 milions d’euros.

 

Segons l’última actualització de dades de Sanitat, el territori valencià comptabilitza 159.153 positius per coronavirus i un total de 3.174 defuncions, i dels 2.254 ingressats, 340 estan en l’UCI. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.