Apuja el preu per a passar la ITV fins a 21 euros més

Des de ahir, passar la ITV es més car a la Comunitat. El preu de la inspecció s’ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius. Les noves tarifes afecten principalment els trams d’emissions per gasos contaminants i la prova d’emissió sonora.

Açò ocorre en conseqüència de la la publicació en el BOE de la fallada 21/2020 de l’Acte de la Secció 5é del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) que anul·la l’acord del Consell de 2019 que rebaixava les tarifes del servei públic de Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) en la Comunitat Valenciana.

Per tant, els vehicles pesants passaran de pagar 65,67 euros a 86,90 euros, mentre que les furgonetes i turismes de dièsel hauran d’abonar 67,40 euros. Ara, els turismes de gasolina catalitzador, pagaran 52,72 euros i les motocicletes 26,09 euros.

Nous preus de la ITV a la Comunitat Valenciana

  • Vehicles Pesants: 86,90 euros (+21,23 euros)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos gasolina (furgoneta, autobús…): 52,72 euros (+5,56)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos dièsel (furgoneta, autobús…): 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme dièsel anterior a 1980: 45.74 euros (+8,32)
  • Turisme dièsel: 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme gasolina: 45,74 euros (+8.32)
  • Moto o ciclomotor: 26,06 euros (+8.29)

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.