Apuja el preu per a passar la ITV fins a 21 euros més

Ejemplo de shortcode con estilo
El preu de la inspecció s'ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius.

Des de ahir, passar la ITV es més car a la Comunitat. El preu de la inspecció s’ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius. Les noves tarifes afecten principalment els trams d’emissions per gasos contaminants i la prova d’emissió sonora.

Açò ocorre en conseqüència de la la publicació en el BOE de la fallada 21/2020 de l’Acte de la Secció 5é del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) que anul·la l’acord del Consell de 2019 que rebaixava les tarifes del servei públic de Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) en la Comunitat Valenciana.

Per tant, els vehicles pesants passaran de pagar 65,67 euros a 86,90 euros, mentre que les furgonetes i turismes de dièsel hauran d’abonar 67,40 euros. Ara, els turismes de gasolina catalitzador, pagaran 52,72 euros i les motocicletes 26,09 euros.

Nous preus de la ITV a la Comunitat Valenciana

  • Vehicles Pesants: 86,90 euros (+21,23 euros)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos gasolina (furgoneta, autobús…): 52,72 euros (+5,56)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos dièsel (furgoneta, autobús…): 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme dièsel anterior a 1980: 45.74 euros (+8,32)
  • Turisme dièsel: 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme gasolina: 45,74 euros (+8.32)
  • Moto o ciclomotor: 26,06 euros (+8.29)

Últimes notícies

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.

L’Audiència rebutja el recurs d’Emilio Argüeso pel cas de la DANA a Chiva i Utiel

La Secció Segona de l’Audiència de València ha confirmat l’ordre que exigix als ajuntaments de Chiva i Utiel certificar si reberen els avisos d’Emergències durant la DANA, i ha tombat el recurs de la defensa d’Emilio Argüeso.

Tres informes ja advertien que el Museu de Villena necessitava vigilància 24 hores abans del robatori del Tresor

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha constatat que tres informes previs recomanaven vigilància física 24 hores al museu. L’oposició reclama més documentació, mentres el govern local defensa que les exigències mínimes de seguretat sí que es complien.