Apuja el preu per a passar la ITV fins a 21 euros més

Des de ahir, passar la ITV es més car a la Comunitat. El preu de la inspecció s’ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius. Les noves tarifes afecten principalment els trams d’emissions per gasos contaminants i la prova d’emissió sonora.

Açò ocorre en conseqüència de la la publicació en el BOE de la fallada 21/2020 de l’Acte de la Secció 5é del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) que anul·la l’acord del Consell de 2019 que rebaixava les tarifes del servei públic de Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) en la Comunitat Valenciana.

Per tant, els vehicles pesants passaran de pagar 65,67 euros a 86,90 euros, mentre que les furgonetes i turismes de dièsel hauran d’abonar 67,40 euros. Ara, els turismes de gasolina catalitzador, pagaran 52,72 euros i les motocicletes 26,09 euros.

Nous preus de la ITV a la Comunitat Valenciana

  • Vehicles Pesants: 86,90 euros (+21,23 euros)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos gasolina (furgoneta, autobús…): 52,72 euros (+5,56)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos dièsel (furgoneta, autobús…): 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme dièsel anterior a 1980: 45.74 euros (+8,32)
  • Turisme dièsel: 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme gasolina: 45,74 euros (+8.32)
  • Moto o ciclomotor: 26,06 euros (+8.29)

Últimes notícies

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.