Apuja el preu per a passar la ITV fins a 21 euros més

Des de ahir, passar la ITV es més car a la Comunitat. El preu de la inspecció s’ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius. Les noves tarifes afecten principalment els trams d’emissions per gasos contaminants i la prova d’emissió sonora.

Açò ocorre en conseqüència de la la publicació en el BOE de la fallada 21/2020 de l’Acte de la Secció 5é del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) que anul·la l’acord del Consell de 2019 que rebaixava les tarifes del servei públic de Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) en la Comunitat Valenciana.

Per tant, els vehicles pesants passaran de pagar 65,67 euros a 86,90 euros, mentre que les furgonetes i turismes de dièsel hauran d’abonar 67,40 euros. Ara, els turismes de gasolina catalitzador, pagaran 52,72 euros i les motocicletes 26,09 euros.

Nous preus de la ITV a la Comunitat Valenciana

  • Vehicles Pesants: 86,90 euros (+21,23 euros)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos gasolina (furgoneta, autobús…): 52,72 euros (+5,56)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos dièsel (furgoneta, autobús…): 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme dièsel anterior a 1980: 45.74 euros (+8,32)
  • Turisme dièsel: 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme gasolina: 45,74 euros (+8.32)
  • Moto o ciclomotor: 26,06 euros (+8.29)
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.