Apuja el preu per a passar la ITV fins a 21 euros més

Des de ahir, passar la ITV es més car a la Comunitat. El preu de la inspecció s’ha incrementat entre 5,56 i 21,23 euros, pel que el preu torna als nivells del 2013 més un 5% de càrrecs impositius. Les noves tarifes afecten principalment els trams d’emissions per gasos contaminants i la prova d’emissió sonora.

Açò ocorre en conseqüència de la la publicació en el BOE de la fallada 21/2020 de l’Acte de la Secció 5é del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV) que anul·la l’acord del Consell de 2019 que rebaixava les tarifes del servei públic de Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) en la Comunitat Valenciana.

Per tant, els vehicles pesants passaran de pagar 65,67 euros a 86,90 euros, mentre que les furgonetes i turismes de dièsel hauran d’abonar 67,40 euros. Ara, els turismes de gasolina catalitzador, pagaran 52,72 euros i les motocicletes 26,09 euros.

Nous preus de la ITV a la Comunitat Valenciana

  • Vehicles Pesants: 86,90 euros (+21,23 euros)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos gasolina (furgoneta, autobús…): 52,72 euros (+5,56)
  • Vehicle fins a 3.500 quilos dièsel (furgoneta, autobús…): 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme dièsel anterior a 1980: 45.74 euros (+8,32)
  • Turisme dièsel: 67,40 euros (+16,16)
  • Turisme gasolina: 45,74 euros (+8.32)
  • Moto o ciclomotor: 26,06 euros (+8.29)

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.