Sanitat detecta el primer cas sospitós de pigota del mico a Castelló

Sanitat ha informat que està investigant el primer cas sospitós de pigota del mico a Castelló, concretament a Castelló de la Plana, amb un pacient que es troba a l’Hospital General de Castelló, segons ha informat la radiotelevisió pública valenciana, À Punt.

Des de la Conselleria se sospita que és la primera de la Comunitat Valenciana i es tracta d’un jove de 22 anys que va tornar de visitar el continent africà fa unes setmanes. À Punt ha detallat que presenta lesions vesiculars en la pell, però es troba en bon estat de salut i no presenta febre.

Aquest cas s’ha notificat a Salut Pública des de l’Hospital General de Castelló seguint amb el protocol que ha establit Sanitat per a identificar i tractar els casos de pigota del mico, d’acord amb la radiotelevisió pública valenciana.

En aquest moment, l’equip mèdic està pendent de l’analítica PCR per a confirmar si efectivament es tracta del virus o si ha de descartar-se.

Comunicat Conselleria de Sanitat

La Conselleria de Sanitat ha detectat a Castelló un cas sospitós de Monkeypox ( pigota del mico). Es tracta d’un cas importat, una persona que ha visitat una zona endèmica i que té simptomatologia compatible amb la malaltia. Es tractaria del primer cas detectat en la Comunitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.