Sanitat detecta el primer cas sospitós de pigota del mico a Castelló

Sanitat ha informat que està investigant el primer cas sospitós de pigota del mico a Castelló, concretament a Castelló de la Plana, amb un pacient que es troba a l’Hospital General de Castelló, segons ha informat la radiotelevisió pública valenciana, À Punt.

Des de la Conselleria se sospita que és la primera de la Comunitat Valenciana i es tracta d’un jove de 22 anys que va tornar de visitar el continent africà fa unes setmanes. À Punt ha detallat que presenta lesions vesiculars en la pell, però es troba en bon estat de salut i no presenta febre.

Aquest cas s’ha notificat a Salut Pública des de l’Hospital General de Castelló seguint amb el protocol que ha establit Sanitat per a identificar i tractar els casos de pigota del mico, d’acord amb la radiotelevisió pública valenciana.

En aquest moment, l’equip mèdic està pendent de l’analítica PCR per a confirmar si efectivament es tracta del virus o si ha de descartar-se.

Comunicat Conselleria de Sanitat

La Conselleria de Sanitat ha detectat a Castelló un cas sospitós de Monkeypox ( pigota del mico). Es tracta d’un cas importat, una persona que ha visitat una zona endèmica i que té simptomatologia compatible amb la malaltia. Es tractaria del primer cas detectat en la Comunitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.