La província de Castelló tancarà deu consultoris a l’estiu

Usuaris afectats, responsables municipals, personal sanitari, pacients i fins i tot alguns residents estivals ja habituals de la zona: de nou, el tancament de consultoris sanitaris durant l’estiu torna a ser tema de conversa.

Especialment quan, com destaquen els polítics de l’oposició, en concret el PP que assegura que la província de Castelló sembla emportar-se una de les pitjors parts acumulantdeu dels onze consultoris que romandran tancats durant l’estiu”.

Almenys així ho denuncia la presidenta provincial del Partit Popular de Castelló, Marta Barrachina, que demana explicacions a Puig i es pregunta “per què Castelló és la província més perjudicada del pla sanitari per als mesos d’estiu amb el 60% dels consultoris tancats”.

La presidenta provincial del PPCS lamenta que el pla sanitari del govern socialista “arriba tard i malament amb l’anunci d’obrir només set consultoris a la província de Castelló del total de 17 que demanava el Partit Popular per a oferir l’atenció sanitària de qualitat que precisen els castellonencs”.

Els set consultoris oberts

D’altra banda, segons les informacions publicades per la Conselleria de Santitat, a Castelló s’obriran consultoris d’estiu en: Torreblanca-Torrenostra, Oropesa-La Marina, Orpesa-La Petxina, Benicàssim-Vila-real, Benicàssim Atlanta, Moncofa i Borriana.

Les mateixes fonts asseguren a més que es reforçaran amb més personal el centre de salut de Peníscola, el consultori Alcalà de Xivert d’Alcossebre, Orpesa i Benicàssim.

No obstant això, el PP continua apuntant també d’altra banda a una comparativa de tancaments dins en termes autoómicos on “Castelló és la província més perjudicada de tota la Comunitat Valenciana, ja que dels 11 consultoris que romandran tancats en els mesos d’estiu, 10 són a les comarques castellonenques”, alerta Marta Barrachina.

Els deu tancats ‘per estiu’

En concret, respecte a l’últim pla sanitari d’estiu del Govern del PP, en el qual van obrir 17 consultoris de la província de Castelló, amb el Govern socialista romandran amb la persiana baixada un total de 10 consultoris: Alcalà de Xivert-Alcossebre-Les Fonts, Peníscola-Peñismar, Peníscola-Sorolla, Almassora La Torre, Benicàssim-Azulmar, Benicàssim-Vilamar, Orpesa-Avinguda de la Mar, Castelló-Marjaleria, Nules i Xilxes.

El PSOE no ha entés que l’obertura d’aquests 17 consultoris a la província de Castelló i el reforç de les plantilles és primordial perquè d’aquests serveis sanitaris depén que es puga oferir una resposta assistencial específica i de qualitat davant l’increment poblacional propi d’aquesta època de l’any en la qual veïns d’altres províncies i comunitats visiten les nostres comarques”, explica Marta Barrachina.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.