Ximo Puig afirma que no és el moment de flexibilitzar les restriccions en el territori valencià

 

Este diumenge, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que les restriccions actuals es vagen a relaxar la setmana que ve a pesar de la millora de la situació generada per l’augment de contagis amb un clar descens d’estos. Les seues declaracions han sigut: «a pesar de que les dades són positives encara continua havent una gran pressió hospitalària i milers de contagis».

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, Puig considera que el territori valencià no es troba en el moment de flexibilitzar les restriccions, que de moment tenen vigència fins al pròxim 15 de febrer. «Necessitem persistir, no afluixar i no relaxar-nos», ha recordat, donant a entendre que es prorrogaran les mesures actuals durant quinze dies més. 

Últimes notícies

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.

El Valencia Basket busca igualar la final davant un Barça reforçat pel triomf al Roig Arena

El Valencia Basket afronta dissabte el segon partit de la final de la Lliga Endesa davant el Barça al Roig Arena després de perdre en la pròrroga per 112-113 i cedir el factor pista. L’equip de Pedro Martínez confia en la seua capacitat defensiva per frenar Laprovittola i Clyburn i forçar, com a mínim, un quart partit al Palau Blaugrana.

Els canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura arrancaran prompte, segons Aagesen

Sara Aagesen assegura que el procés per a canviar les regles d’explotació del transvasament Tajo-Segura s’iniciarà prompte i remarca que es farà amb participació dels agents implicats i criteris tècnics i científics.