Ximo Puig afirma que no és el moment de flexibilitzar les restriccions en el territori valencià

 

Este diumenge, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que les restriccions actuals es vagen a relaxar la setmana que ve a pesar de la millora de la situació generada per l’augment de contagis amb un clar descens d’estos. Les seues declaracions han sigut: «a pesar de que les dades són positives encara continua havent una gran pressió hospitalària i milers de contagis».

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, Puig considera que el territori valencià no es troba en el moment de flexibilitzar les restriccions, que de moment tenen vigència fins al pròxim 15 de febrer. «Necessitem persistir, no afluixar i no relaxar-nos», ha recordat, donant a entendre que es prorrogaran les mesures actuals durant quinze dies més. 

Últimes notícies

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.