Puig assegura que en les pròximes setmanes «ens juguem una part fonamental dels primers mesos de 2021»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que «en les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els primers mesos de 2021» i ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb serenitat».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Puig este diumenge en declaracions als mitjans de comunicació. El cap del Consell ha insistit que «estem en pandèmia» encara que les dades «són més positives». Per això, ha insistit a tindre «més prudència que mai».

 

«En les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els pròxims mesos de 2021», ha afirmat Puig. En este sentit, ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb tota serenitat». «Ja hi ha un horitzó, en uns mesos vencerem a la pandèmia», ha afegit.

 

En relació amb les vacunes, el president ha subratllat que «es tracta que el Govern i les comunitats autònomes prenguem les mesures oportunes per a distribuir-les, una faena que costarà un temps, motiu pel que mentres cal tindre màxima prudència per a salvar vides».

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.