16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Puig assegura que en les pròximes setmanes «ens juguem una part fonamental dels primers mesos de 2021»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que «en les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els primers mesos de 2021» i ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb serenitat».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Puig este diumenge en declaracions als mitjans de comunicació. El cap del Consell ha insistit que «estem en pandèmia» encara que les dades «són més positives». Per això, ha insistit a tindre «més prudència que mai».

 

«En les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els pròxims mesos de 2021», ha afirmat Puig. En este sentit, ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb tota serenitat». «Ja hi ha un horitzó, en uns mesos vencerem a la pandèmia», ha afegit.

 

En relació amb les vacunes, el president ha subratllat que «es tracta que el Govern i les comunitats autònomes prenguem les mesures oportunes per a distribuir-les, una faena que costarà un temps, motiu pel que mentres cal tindre màxima prudència per a salvar vides».

Últimes notícies

Dos detinguts en desmantellar un punt de venda de droga en Carrús

Han sigut detingudes dos persones de 25 i 36 anys després de desmantellar un punt de venda a la menuda en Carrús, a Elx. El registre es va saldar amb droga, material de manipulació i diners en efectiu intervinguts.

Tretze persones rescatades d’un hostal després d’un incendi en El Altet (Alacant)

Un incendi iniciat en la recepció d'un hostal del Altet ha obligat a rescatar a 13 persones. Totes han sigut ateses per inhalació de fum en un centre de salut.

Més de 103.000 casos amb protecció policial per violència masclista després de pujar un 2% en un any

Els casos amb protecció policial per violència de gènere han augmentat un 2,1% fins a 103.461 a 31 de gener de 2026. VioGén detecta més menors en risc i 832 ajuntaments amb policia local estan integrats.

Deu comunitats, Ceuta i Melilla en alerta per pluja, neu, vent i onatge; Andalusia, en roig

Deu comunitats i les ciutats de Ceuta i Melilla estan hui en alerta per un episodi de pluges, neu, vent i onatge. Andalusia activa nivell roig per acumulacions excepcionals a Cadis i Màlaga.

Un 25% de l’alumnat recorre a classes particulars i destina quasi 100 euros al mes

Un de cada quatre estudiants a Espanya acudix a reforços, sobretot d'anglés i matemàtiques, amb un gasto mitjà de 97 euros mensuals i major impacte en secundària.

Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres

Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.

Pluges de matinada, vent intens i màximes a l’alça este dimecres en la Comunitat Valenciana

La jornada estarà marcada per cels nuvolosos, ruixats a primeres hores i ratxes fortes a l'interior. La cota de neu pujarà clarament i les màximes repuntaran.

Pedro Martínez assumix un partit pobre i demana no dramatitzar després del 107-90 davant l’Efes

València Basket va caure 107-90 davant Anadolu Efes. Pedro Martínez va assumir el mal partit, va reclamar autocrítica i calma, i va assenyalar fallades en defensa, rebot i ritme.