Puig assegura que en les pròximes setmanes «ens juguem una part fonamental dels primers mesos de 2021»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que «en les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els primers mesos de 2021» i ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb serenitat».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Puig este diumenge en declaracions als mitjans de comunicació. El cap del Consell ha insistit que «estem en pandèmia» encara que les dades «són més positives». Per això, ha insistit a tindre «més prudència que mai».

 

«En les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els pròxims mesos de 2021», ha afirmat Puig. En este sentit, ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb tota serenitat». «Ja hi ha un horitzó, en uns mesos vencerem a la pandèmia», ha afegit.

 

En relació amb les vacunes, el president ha subratllat que «es tracta que el Govern i les comunitats autònomes prenguem les mesures oportunes per a distribuir-les, una faena que costarà un temps, motiu pel que mentres cal tindre màxima prudència per a salvar vides».

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.