Puig assegura que en les pròximes setmanes «ens juguem una part fonamental dels primers mesos de 2021»

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que «en les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els primers mesos de 2021» i ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb serenitat».

 

D’eixa manera s’ha manifestat Puig este diumenge en declaracions als mitjans de comunicació. El cap del Consell ha insistit que «estem en pandèmia» encara que les dades «són més positives». Per això, ha insistit a tindre «més prudència que mai».

 

«En les pròximes setmanes ens juguem una part fonamental del que seran els pròxims mesos de 2021», ha afirmat Puig. En este sentit, ha defensat que «no es tracta d’accelerar, sinó de mantindre les restriccions i d’actuar amb tota serenitat». «Ja hi ha un horitzó, en uns mesos vencerem a la pandèmia», ha afegit.

 

En relació amb les vacunes, el president ha subratllat que «es tracta que el Govern i les comunitats autònomes prenguem les mesures oportunes per a distribuir-les, una faena que costarà un temps, motiu pel que mentres cal tindre màxima prudència per a salvar vides».

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.