10.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Puig avança que el divendres es podria decidir el tancament perimetral d’alguns municipis valencians

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha avançat que el divendres es podria decidir el tancament perimetral d’alguns municipis més afectats per la pandèmia de coronavirus en el territori valencià.

 

D’esta forma ho ha avançat Puig este dimecres per la vesprada en una roda de premsa al costat del ministre de Transport, José Luis Ábalos, en la que ha apuntat que esta decisió podria eixir de la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) entre la Generalitat i Delegació del Govern, prevista per al divendres, i ha agregat que «probablement s’anunciaran altres mesures complementàries».

 

Puig ha advocat per no prendre «mesures compulsives» i per «analitzar en tot moment la situació que existix en el territori valencià i en el conjunt d’Espanya i Europa i prendre decisions avaluant atentament les mesures preses».

 

«Quan ha fet falta prendre decisions, les hem preses»

«Ja hem decidit que es prorrogarà el tancament perimetral de caràcter autonòmic set dies més, quan encara no hem arribat a la setmana que es va decretar», ha argumentat. Puig ha insistit que el divendres es prendran «mesures no compulsives ni improvisades» i que «atenguen la realitat social i econòmica» del territori valencià. 

 

«Quan ha fet falta prendre decisions, les hem preses. Vam suspendre les Falles, decretem el tancament perimetral, prendrem les decisions més raonables possibles amb el màxim consens possible».

Últimes notícies

El vent no amaina a l’inici de la setmana en la Comunitat Valenciana: pugen les màximes i el cel continua nuvolós

La Comunitat arranca la setmana amb ratxes molt fortes d'oest a l'interior al final del dia. Les màximes pugen i tornen les pluges febles en el terç nord.

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat anit en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detinguts i Homicidis s'ha fet càrrec de la investigació.

Molt més que una obra: la Generalitat es bolca amb la reconstrucció

La Generalitat Valenciana ha desplegat un ampli conjunt d’actuacions...

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.