Puig avança que el divendres es podria decidir el tancament perimetral d’alguns municipis valencians

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha avançat que el divendres es podria decidir el tancament perimetral d’alguns municipis més afectats per la pandèmia de coronavirus en el territori valencià.

 

D’esta forma ho ha avançat Puig este dimecres per la vesprada en una roda de premsa al costat del ministre de Transport, José Luis Ábalos, en la que ha apuntat que esta decisió podria eixir de la reunió del Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) entre la Generalitat i Delegació del Govern, prevista per al divendres, i ha agregat que «probablement s’anunciaran altres mesures complementàries».

 

Puig ha advocat per no prendre «mesures compulsives» i per «analitzar en tot moment la situació que existix en el territori valencià i en el conjunt d’Espanya i Europa i prendre decisions avaluant atentament les mesures preses».

 

«Quan ha fet falta prendre decisions, les hem preses»

«Ja hem decidit que es prorrogarà el tancament perimetral de caràcter autonòmic set dies més, quan encara no hem arribat a la setmana que es va decretar», ha argumentat. Puig ha insistit que el divendres es prendran «mesures no compulsives ni improvisades» i que «atenguen la realitat social i econòmica» del territori valencià. 

 

«Quan ha fet falta prendre decisions, les hem preses. Vam suspendre les Falles, decretem el tancament perimetral, prendrem les decisions més raonables possibles amb el màxim consens possible».

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.