15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Puig, després de les acusacions de Murthy: «La responsabilitat és complir els compromisos»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha manifestat que la responsabilitat consistix en «complir els compromisos», al mateix temps que ha reivindicat que el que intenta és «defensar l’interés general dels valencians i, en definitiva, defensar la decència».

 

D’eixa manera ho ha asseverat el cap del Consell, que esta vesprada ha visitat les instal·lacions de l’empresa Power Electronics, en ser preguntat pels mitjans pel comunicat fet públic hui pel president del València, Anil Murthy, en el que criticava els, al seu juí, «atacs irresponsables» a Meriton per part de Puig després de la reunió que tots els van mantindre el dimarts.

 

Sobre este tema, Ximo Puig ha remarcat que «la responsabilitat és complir els compromisos. I això és el que nosaltres hem de garantir: que es complisquen els compromisos, defensar l’interés general dels valencians, i defensar, en definitiva la decència i això és el que jo he intentat fer», ha resolt.

 

En la reunió celebrada el dimarts, Murthy va plantejar a Puig una possible pròrroga de l’Actuació Territorial Estratègica per a l’emplaçament del nou estadi, però el president de la Generalitat va assegurar que no hi havia «avanços i que la credibilitat i el crèdit de Meriton estava baix mínims», insistint que la LLIGUE per a la construcció del Nou Mestalla «acabava en maig».

Últimes notícies

Un arquitecte que va perdre a la seua neboda en la dana assegura que la Via Verda hauria salvat vides

Alejandro Escribano va defendre en la comissió sobre la dana que la Via Verda hauria reduït l'altura de l'aigua i evitat víctimes. Va reclamar professionalitzar emergències i planificar a escala metropolitana.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar com a testimoni a Pedro Sánchez en la causa de la DANA

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha desestimat la petició de l'acusació popular per a cridar a Pedro Sánchez com a testimoni. Argumenta que el missatge que va enviar al llavors president Carlos Mazón va arribar fora del procés de presa de decisions i que la competència era autonòmica.

L’Sporting reaviva la il·lusió copera davant el València en El Molinón

L'Sporting rep al València en setzens amb El Molinón espentant i l'opció de rescabalar-se tres anys després. Els asturians remenen rotacions per calendari i virus.

El València prova el seu caràcter en la pista del Olympiacos per a defendre la segona plaça

El València Basket visita la pista del Olympiacos en la jornada 16 de l'Eurolliga amb quatre victòries seguides que li han ajudat a pujar al segon lloc. Un triomf igualaria la seua millor ratxa històrica en la competició.

Condemnat a dos anys de presó i multa per abusar sexualment d’una menor d’11 anys

L'Audiència de Castelló ha condemnat a un home a dos anys de presó per abusar d'una xiqueta d'11 anys. La sentència fixa 10.000 € d'indemnització i multa per exhibicionisme.

La comissió de la dana de Les Corts seguix amb tècnics i encara sense data per a les víctimes

La comissió de la dana de Les Corts ha celebrat la seua quarta sessió amb declaracions de tècnics i experts i seguix sense citar a les víctimes. El debat polític s'ha intensificat mentres s'han assenyalat millores de protocols i obres pendents.

El grup de Leire Díez hauria cobrat sobrecostos del 50% en dos contractes de Enusa adjudicats a Acciona

La Guàrdia Civil atribuïx a Leire Díez, Vicente Fernández i Antxon Alonso una mediació perquè Acciona obtinguera dos explotacions de Enusa amb sobrecostos del 50%. L'UCO enquadra esta i altres quatre operatives en un esquema de comissions que sumaria almenys 750.614 euros.

Pradas admet fallades en la gestió de la DANA i defén que va estar al peu del canó

La exconsellera ha admés que és innegable reconéixer fallades, però ha reivindicat que va estar al peu del canó i que no va frenar l'ÉS-Alert. La compareixença ha derivat en un encreuament polític pels temps de resposta i la coordinació.