Puig, després de les acusacions de Murthy: «La responsabilitat és complir els compromisos»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha manifestat que la responsabilitat consistix en «complir els compromisos», al mateix temps que ha reivindicat que el que intenta és «defensar l’interés general dels valencians i, en definitiva, defensar la decència».

 

D’eixa manera ho ha asseverat el cap del Consell, que esta vesprada ha visitat les instal·lacions de l’empresa Power Electronics, en ser preguntat pels mitjans pel comunicat fet públic hui pel president del València, Anil Murthy, en el que criticava els, al seu juí, «atacs irresponsables» a Meriton per part de Puig després de la reunió que tots els van mantindre el dimarts.

 

Sobre este tema, Ximo Puig ha remarcat que «la responsabilitat és complir els compromisos. I això és el que nosaltres hem de garantir: que es complisquen els compromisos, defensar l’interés general dels valencians, i defensar, en definitiva la decència i això és el que jo he intentat fer», ha resolt.

 

En la reunió celebrada el dimarts, Murthy va plantejar a Puig una possible pròrroga de l’Actuació Territorial Estratègica per a l’emplaçament del nou estadi, però el president de la Generalitat va assegurar que no hi havia «avanços i que la credibilitat i el crèdit de Meriton estava baix mínims», insistint que la LLIGUE per a la construcció del Nou Mestalla «acabava en maig».

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.