Puig, després de les acusacions de Murthy: «La responsabilitat és complir els compromisos»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha manifestat que la responsabilitat consistix en «complir els compromisos», al mateix temps que ha reivindicat que el que intenta és «defensar l’interés general dels valencians i, en definitiva, defensar la decència».

 

D’eixa manera ho ha asseverat el cap del Consell, que esta vesprada ha visitat les instal·lacions de l’empresa Power Electronics, en ser preguntat pels mitjans pel comunicat fet públic hui pel president del València, Anil Murthy, en el que criticava els, al seu juí, «atacs irresponsables» a Meriton per part de Puig després de la reunió que tots els van mantindre el dimarts.

 

Sobre este tema, Ximo Puig ha remarcat que «la responsabilitat és complir els compromisos. I això és el que nosaltres hem de garantir: que es complisquen els compromisos, defensar l’interés general dels valencians, i defensar, en definitiva la decència i això és el que jo he intentat fer», ha resolt.

 

En la reunió celebrada el dimarts, Murthy va plantejar a Puig una possible pròrroga de l’Actuació Territorial Estratègica per a l’emplaçament del nou estadi, però el president de la Generalitat va assegurar que no hi havia «avanços i que la credibilitat i el crèdit de Meriton estava baix mínims», insistint que la LLIGUE per a la construcció del Nou Mestalla «acabava en maig».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.