Puig, després de les acusacions de Murthy: «La responsabilitat és complir els compromisos»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha manifestat que la responsabilitat consistix en «complir els compromisos», al mateix temps que ha reivindicat que el que intenta és «defensar l’interés general dels valencians i, en definitiva, defensar la decència».

 

D’eixa manera ho ha asseverat el cap del Consell, que esta vesprada ha visitat les instal·lacions de l’empresa Power Electronics, en ser preguntat pels mitjans pel comunicat fet públic hui pel president del València, Anil Murthy, en el que criticava els, al seu juí, «atacs irresponsables» a Meriton per part de Puig després de la reunió que tots els van mantindre el dimarts.

 

Sobre este tema, Ximo Puig ha remarcat que «la responsabilitat és complir els compromisos. I això és el que nosaltres hem de garantir: que es complisquen els compromisos, defensar l’interés general dels valencians, i defensar, en definitiva la decència i això és el que jo he intentat fer», ha resolt.

 

En la reunió celebrada el dimarts, Murthy va plantejar a Puig una possible pròrroga de l’Actuació Territorial Estratègica per a l’emplaçament del nou estadi, però el president de la Generalitat va assegurar que no hi havia «avanços i que la credibilitat i el crèdit de Meriton estava baix mínims», insistint que la LLIGUE per a la construcció del Nou Mestalla «acabava en maig».

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.