Quaderns Rubio oferix contingut gratuït i col·leccions d’aprenentatge per als xiquets i xiquetes

Quaderns Rubio oferix activitats gratuïtes per als xiquets i les xiquetes

Descàrregues gratuïtes del material de RUBIO | ATREVIA

 

Estos dies, amb el tancament de portes de les escoles, resultaran complicats per als xiquets, ja que passar tantes hores en casa pot portar a l’avorriment i la frustració. Però és en estos moments quan naix la creativitat de cada un, perquè si alguna cosa ens caracteritza és que sempre busquem la part positiva de qualsevol situació i posem al mal temps, bona cara.

 

És per això com, en lloc de plantejar esta quarantena com una cosa negativa, podem transmetre als nostres xicotets que és una gran oportunitat per a continuar aprenent. De fet, ens pot ajudar a reforçar el vincle amb els nostres fills a través de l’educació.

 

Des de RUBIO, la famosa editorial de quaderns didàctics que porta acompanyant-nos i fent fàcil el difícil durant més de 60 anys, ens proposen ajudar-nos per a què els nostres xiquets continuen aprenent i reforçant els seus coneixements de manera divertida.

 

Dos vies d’aprenentatge

I per a fer-ho ens proposen dos vies. La primera la seua aplicació ‘iCuadernos’, en la que inclou molt material d’interés que ha sigut alliberat per a la seua descàrrega gratuïta durant este període de reclusió forçosa per als xiquets. La segona arriba de la mà del seu ampli porfolio de col·leccions, que ja està convertint-se en un gran aliat per a combatre els dies de tancament.

 

D’esta manera, l’equip de pedagogs de RUBIO proposa cinc col·leccions amb les que no sols repassaran i reforçaran el seu aprenentatge, sinó també amb les que es divertiran i entretindran.

 

  1. Iniciació a la Lectura. Esta col·lecció està recomanada per a xiquets i xiquetes de 4 i 5 anys i es presenta en un pràctic format A5 que inclou activitats per a fer en família.
  2. Lectures Comprensives. A través de les seues pàgines i les seues activitats, els xiquets podran cantar, jugar, dibuixar, imaginar i somiar perquè el temps passe volant. En este cas, els quaderns van dirigits a alumnes de Primària.
  3. Col·lecció Ortografia. L’objectiu de la col·lecció és aprendre a escriure correctament de manera dinàmica, divertida i motivadora. Estos quaderns estan orientats a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys.
  4. Competència Matemàtica. Amb estos quaderns per a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys, es fomenta la capacitat de raonament logicomatemàtic a través de la diversió i el joc.
  5. Majúscules. Dirigida als més xiquets de la família, aquells d’entre 3 i 5 anys, esta col·lecció busca ajudar-los amb eixa primera aproximació al món de les lletres i l’escriptura a través de les majúscules.

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.