Queden suspeses les Fogueres 2020 d’Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Ho ha anunciat hui l’alcalde d’Alacant | Europa Press   L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha acordat este dimarts la suspensió definitiva de les Fogueres 2020 a la vista de l’evolució de la crisi sanitària provocada per la COVID-19 i després d’escoltar l’opinió majoritària a favor de la cancel·lació expressada per les comissions i les barraques […]
Queden suspeses les Fogueres 2020 d'Alacant

Ho ha anunciat hui l’alcalde d’Alacant | Europa Press

 

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha acordat este dimarts la suspensió definitiva de les Fogueres 2020 a la vista de l’evolució de la crisi sanitària provocada per la COVID-19 i després d’escoltar l’opinió majoritària a favor de la cancel·lació expressada per les comissions i les barraques en el qüestionari remés a este efecte per la Federació.

 

L’alcalde ha comunicat la suspensió definitiva de les Fogueres 2020 en el transcurs de la reunió que ha mantingut el primer edil amb la vicealcaldessa, Mari Carmen Sánchez, el regidor de Festes, Manuel Jiménez, la presidenta de la Federació, Toñi Martín-Zarco, i integrants de la seua Junta Directiva.

 

L’alcalde ha lamentat haver de prendre «una decisió que mai m’haguera agradat prendre» i ha explicat que ha hagut de fer este pas perquè «el primer de tot és garantir la seguretat de tots els nostres veïns davant de la mateixa evolució de la pandèmia. El fet de què es prorrogue l’Estat d’Alarma, la circumstància que teníem per davant encara un calendari molt dens d’activitats a fer en els mesos de juliol i agost, com era la pròpia elecció i proclamació de la Bellea del Foc, i l’opinió majoritària de fogueres i barraques, que han posat de manifest les dificultats econòmiques per a poder plantar i la incertesa i inseguretat en la situació, als que agraïsc la sensatesa que han demostrat a l’hora d’haver de renunciar a la nostra festa oficial».

 

Asseguren que les del 2021 seran inoblidables

Barcala ha animat a tots els integrants de la festa a posar-se a treballar des de ja en les Fogueres de 2021. «Hem de conseguir que les festes del pròxim any siguen les més brillants i estic segur que fogueres i barraques sumaran les seues forces amb les de l’Ajuntament d’Alacant per a conseguir-ho».

 

La vicealcaldessa, Mari Carmen Sánchez, ha expressat en esta mateixa reunió el seu «profund dolor per una decisió que mai haguérem volgut prendre, però les circumstàncies de la pandèmia no ens han deixat una altra alternativa». Sánchez també ha convidat a renovar esforços per a que en 2021 ens puguem rescabalar i disfrutar de nou de les nostres fogueres».

Últimes notícies

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.