Anuncios

La quimioteràpia serà història per a curar el càncer de mama

La ciència avança amb passes de gegant i ara és torn de mirar cap avant en tractaments contra el càncer. Fa uns dies transcendia que Estats units havia desenvolupat un nou sistema per a diagnosticar el càncer de mama a 20 anys vista. I ara Espanya, en concret l’Institut d’Investigació Sanitària Incliva de l’Hospital Clínic de València, ha volgut formar part de l’estudi internacional RxPONDER, que té una nova missió: trobar la manera de no usar la quimioteràpia en pacients amb càncer de mama.

La nova fórmula proposada, i ja provada amb èxit en els primers assajos clínics, és oferir un tractament hormonal en comptes de quimioterapèutic assegurant un pronòstic igual de favorable i eficaç. Això significa, que un important percentatge de pacients amb càncer de mama podrien prescindir dels efectes adversos que té la quimioteràpia.

Anuncios

 

Més de 800 espanyoles van participar en els assajos

 

El Grup GEICAM d’Investigació en el Càncer de Mama ha contribuït a l’estudi amb 792 dones afectades per este càncer de manera voluntària, la qual cosa suposa quasi el 20% del total dels participants en l’assaig. A més, dels diferents centres hospitalaris de la Comunitat Valenciana també van participar 66 dones.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios