Reclamen mesures per a frenar l’augment d’agressions al personal sanitari

 

L’Associació de Dret Sanitari de la Comunitat Valenciana (ADSCV) ha descrit la situació en els centres d’Atenció Primària de «molt preocupant» i ha reclamat a l’Administració mesures per a frenar l’augment d’agressions a personal sanitari.

 

D’eixa manera ho ha explicat el seu president, Carlos Fornes, en un comunicat, en el que ha afegit que l’associació se suma «a la petició a l’Administració de més recursos per als professionals sanitaris, sobretot en els centres d’Atenció Primària, a on ja estan desbordats».

 

«A la demanda per Covid-19 se suma la dels pacients crònics que no s’han atés durant el confinament», ha afegit, a la volta que ha descrit que la gent va al centre de salut «perquè no li agafen el telèfon i s’ho troba buit, no perquè els metges no estan, sinó perquè tenen ara mateix entre 70 o 80 consultes telefòniques, que a demés són més llargues que les presencials».

 

Per últim, Carlos Fornes ha assenyalat que «en els centres de salut i en els corredors dels hospitals ja ningú es recorda dels aplaudiments que es donaven als professionals sanitaris a les 20.00 hores de la vesprada».

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.