Reclamen mesures per a frenar l’augment d’agressions al personal sanitari

 

L’Associació de Dret Sanitari de la Comunitat Valenciana (ADSCV) ha descrit la situació en els centres d’Atenció Primària de «molt preocupant» i ha reclamat a l’Administració mesures per a frenar l’augment d’agressions a personal sanitari.

 

D’eixa manera ho ha explicat el seu president, Carlos Fornes, en un comunicat, en el que ha afegit que l’associació se suma «a la petició a l’Administració de més recursos per als professionals sanitaris, sobretot en els centres d’Atenció Primària, a on ja estan desbordats».

 

«A la demanda per Covid-19 se suma la dels pacients crònics que no s’han atés durant el confinament», ha afegit, a la volta que ha descrit que la gent va al centre de salut «perquè no li agafen el telèfon i s’ho troba buit, no perquè els metges no estan, sinó perquè tenen ara mateix entre 70 o 80 consultes telefòniques, que a demés són més llargues que les presencials».

 

Per últim, Carlos Fornes ha assenyalat que «en els centres de salut i en els corredors dels hospitals ja ningú es recorda dels aplaudiments que es donaven als professionals sanitaris a les 20.00 hores de la vesprada».

Últimes notícies

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.