17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El rei Felipe VI fa públic el seu patrimoni personal

El Rei Felipe VI ha fet públic el seu patrimoni personal que ascendeix a 2.573.392, 80 euros. D’aquesta quantitat un poc més de 2,2 milions són depòsits en compte corrent o d’estalvi i valors de participació en fons, mentre que un poc més de 300.000 euros són objectes d’art, antiguitats i joies, segons ha informat la Casa del Rei.

Su Majestat el Rei guiat per aquest motiu d’esperit de servici i compromís cívic afig hui a les seues responsabilitats constitucionals la seua decisió personal de fer públic el seu patrimoni, que ascendeix a la quantitat de 2.573.392,80 euros”, resa el comunicat de la Casa Reial.

“Este patrimoni procedeix de les retribucions rebudes des de l’any 1998, fa 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de l’any 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.”


“El rei d’Espanya va assumir el càrrec el passat 14 de juny de 2014, quan el rei emèrit va abdicar. Des de la seua proclamació davant de les Corts Generals, el rei d’Espanya va començar el camí cap a la modernització de la Corona; amb la finalitat, segons el Comunicat de la Casa Reial, de fer-la mereixedora del respecte i la confiança dels ciutadans davall els principis d’exemplaritat, transparència, rectitud i integritat en els seus comportaments”.


El dit patrimoni procedeix de les retribucions rebudes en els últims 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.

Últimes notícies

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.

Morant demana als presidents autonòmics no bloquejar un finançament on ningú perd

Diana Morant ha instat els presidents autonòmics a no obstaculitzar el nou model de finançament, que no retalla a cap comunitat i millora la posició valenciana. Els agents socials han recolzat la proposta i han demanat un fons d'anivellament i la condonació del deute per l'infrafinançament.

PP i PSOE xoquen a Benidorm després de la condemna milionària pel sòl de Serra Gelada

El Constitucional ha rebutjat l'empara de l'Ajuntament de Benidorm i ha reavivat el xoc entre PP i PSOE per la condemna de més de 350 milions. Les acusacions creuades inclouen peticions de dimissió i retrets per la gestió dels convenis i la negociació amb els propietaris.