El rei Felipe VI fa públic el seu patrimoni personal

El Rei Felipe VI ha fet públic el seu patrimoni personal que ascendeix a 2.573.392, 80 euros. D’aquesta quantitat un poc més de 2,2 milions són depòsits en compte corrent o d’estalvi i valors de participació en fons, mentre que un poc més de 300.000 euros són objectes d’art, antiguitats i joies, segons ha informat la Casa del Rei.

Su Majestat el Rei guiat per aquest motiu d’esperit de servici i compromís cívic afig hui a les seues responsabilitats constitucionals la seua decisió personal de fer públic el seu patrimoni, que ascendeix a la quantitat de 2.573.392,80 euros”, resa el comunicat de la Casa Reial.

“Este patrimoni procedeix de les retribucions rebudes des de l’any 1998, fa 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de l’any 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.”


“El rei d’Espanya va assumir el càrrec el passat 14 de juny de 2014, quan el rei emèrit va abdicar. Des de la seua proclamació davant de les Corts Generals, el rei d’Espanya va començar el camí cap a la modernització de la Corona; amb la finalitat, segons el Comunicat de la Casa Reial, de fer-la mereixedora del respecte i la confiança dels ciutadans davall els principis d’exemplaritat, transparència, rectitud i integritat en els seus comportaments”.


El dit patrimoni procedeix de les retribucions rebudes en els últims 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.