El rei Felipe VI fa públic el seu patrimoni personal

El Rei Felipe VI ha fet públic el seu patrimoni personal que ascendeix a 2.573.392, 80 euros. D’aquesta quantitat un poc més de 2,2 milions són depòsits en compte corrent o d’estalvi i valors de participació en fons, mentre que un poc més de 300.000 euros són objectes d’art, antiguitats i joies, segons ha informat la Casa del Rei.

Su Majestat el Rei guiat per aquest motiu d’esperit de servici i compromís cívic afig hui a les seues responsabilitats constitucionals la seua decisió personal de fer públic el seu patrimoni, que ascendeix a la quantitat de 2.573.392,80 euros”, resa el comunicat de la Casa Reial.

“Este patrimoni procedeix de les retribucions rebudes des de l’any 1998, fa 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de l’any 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.”


“El rei d’Espanya va assumir el càrrec el passat 14 de juny de 2014, quan el rei emèrit va abdicar. Des de la seua proclamació davant de les Corts Generals, el rei d’Espanya va començar el camí cap a la modernització de la Corona; amb la finalitat, segons el Comunicat de la Casa Reial, de fer-la mereixedora del respecte i la confiança dels ciutadans davall els principis d’exemplaritat, transparència, rectitud i integritat en els seus comportaments”.


El dit patrimoni procedeix de les retribucions rebudes en els últims 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.