El rei Felipe VI fa públic el seu patrimoni personal

El Rei Felipe VI ha fet públic el seu patrimoni personal que ascendeix a 2.573.392, 80 euros. D’aquesta quantitat un poc més de 2,2 milions són depòsits en compte corrent o d’estalvi i valors de participació en fons, mentre que un poc més de 300.000 euros són objectes d’art, antiguitats i joies, segons ha informat la Casa del Rei.

Su Majestat el Rei guiat per aquest motiu d’esperit de servici i compromís cívic afig hui a les seues responsabilitats constitucionals la seua decisió personal de fer públic el seu patrimoni, que ascendeix a la quantitat de 2.573.392,80 euros”, resa el comunicat de la Casa Reial.

“Este patrimoni procedeix de les retribucions rebudes des de l’any 1998, fa 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de l’any 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.”


“El rei d’Espanya va assumir el càrrec el passat 14 de juny de 2014, quan el rei emèrit va abdicar. Des de la seua proclamació davant de les Corts Generals, el rei d’Espanya va començar el camí cap a la modernització de la Corona; amb la finalitat, segons el Comunicat de la Casa Reial, de fer-la mereixedora del respecte i la confiança dels ciutadans davall els principis d’exemplaritat, transparència, rectitud i integritat en els seus comportaments”.


El dit patrimoni procedeix de les retribucions rebudes en els últims 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.