El rei Felipe VI fa públic el seu patrimoni personal

El Rei Felipe VI ha fet públic el seu patrimoni personal que ascendeix a 2.573.392, 80 euros. D’aquesta quantitat un poc més de 2,2 milions són depòsits en compte corrent o d’estalvi i valors de participació en fons, mentre que un poc més de 300.000 euros són objectes d’art, antiguitats i joies, segons ha informat la Casa del Rei.

Su Majestat el Rei guiat per aquest motiu d’esperit de servici i compromís cívic afig hui a les seues responsabilitats constitucionals la seua decisió personal de fer públic el seu patrimoni, que ascendeix a la quantitat de 2.573.392,80 euros”, resa el comunicat de la Casa Reial.

“Este patrimoni procedeix de les retribucions rebudes des de l’any 1998, fa 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de l’any 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.”


“El rei d’Espanya va assumir el càrrec el passat 14 de juny de 2014, quan el rei emèrit va abdicar. Des de la seua proclamació davant de les Corts Generals, el rei d’Espanya va començar el camí cap a la modernització de la Corona; amb la finalitat, segons el Comunicat de la Casa Reial, de fer-la mereixedora del respecte i la confiança dels ciutadans davall els principis d’exemplaritat, transparència, rectitud i integritat en els seus comportaments”.


El dit patrimoni procedeix de les retribucions rebudes en els últims 25 anys, primer com a Príncep d’Astúries i des de 2014 com a Rei. En aquest període Felipe VI va percebre un poc més de quatre milions d’euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.