Els Reis Mags d’Orient recorren els carrers de Gandia repartint il·lusió i regals

 

Ses Majestats els Reis Mags d’Orient han recorregut hui els carrers de Gandia, en la comarca de la Safor (València), per repartir il·lusió als xiquets i xiquetes, en una Nit de Reis inusual marcada per la situació sanitària.

 

Enguany han sigut els Reis Mags els que han anat en cotxe a saludar als xiquets de Gandia, que els han esperat en els balcons de les seues cases, ja que no s’ha pogut fer la tradicional cavalcada.

 

Els Reis Mags han arribat a les 16.30 hores a Gandia amb helicòpter i han sobrevolat la ciutat per tal d’anunciar la seua arribada. A les 16.50 hores ha aterrat l’helicòpter al parc d’Ausiàs March. Un vehicle oficial els esperava per conduir-los al consistori, a on els ha rebut una representació de la corporació municipal.

 

Les paraules de l’alcaldessa de Gandia

Diana Morant, alcaldessa de Gandia, ha donat la benvinguda als Reis al seu despatx i s’ha dirigit als xiquets i xiquetes de Gandia: «No hi ha cap virus que ature la màgia. Melcior, Gaspar i Baltasar, vénen de totes les parts del món i a totes les parts del món van. I sabeu per què fan un esforç tan descomunal? Perquè  vos estimen; perquè viuen per a complir els vostres somnis. I perquè us ho mereixeu».

 

L’alcaldessa ha demanat als Reis tres desitjos: saviesa per eixir més forts de la crisi; generositat per ajudar a qui ho té més difícil, com la solidaritat que han mostrat els sanitaris, els emprenedors i la gent major, que ‘ha sigut el millor regal del 2020’ i per últim, la màgia de recuperar una vida normal, amb abraçades, besos i combois.

 

El pregó del Rei Melcior, que enguany no s’ha pogut fer des del balcó des de l’Ajuntament sinó des del despatx d’Alcaldia, també ha destacat el bon comportament de tots els xiquets i xiquetes:

 

El discurs reial

«Des d’Orient fins a Occident, les xiquetes i xiquets heu sigut tot un exemple a seguir. El vostre comportament al llarg de tot el confinament, la vostra responsabilitat de continuar aprenent a casa i a l’escola, fins i tot heu estat vigilants quan els majors no complien alguna norma,  Mare ficat la mascareta! Pare llavat bé les mans! Què grans sou….  Què grans!!!».

 

Els Reis han expressat el seu desig per a esta nit màgica: «Que donem tots junts les gràcies a aquelles persones que amb el seu treball han fet i seguixen fent possible que estem segurs als carrers, que continueu aprenent a l’escola i un agraïment molt especial al personal sanitari per cuidar de la nostra salut i la nostra vida»

 

En acabar el pregó, els Reis han visitat la Col·legiata per fer l’adoració al Jesuset i després han pujat al seu cotxe descapotable, per recórrer els carrers de Gandia, seguits per un camió amb regals.

 

Els xiquets els han sentit arribar gràcies a l’acompanyament de llums i música i han eixit a saludar-los des del balcó, a on alguns havien penjat la banderola de Nadal repartida l’Ajuntament, que amb el seu estel ajudava els Reis Mags a trobar el recorregut per la ciutat. 

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.