Els Reis Mags d’Orient recorren els carrers de Gandia repartint il·lusió i regals

 

Ses Majestats els Reis Mags d’Orient han recorregut hui els carrers de Gandia, en la comarca de la Safor (València), per repartir il·lusió als xiquets i xiquetes, en una Nit de Reis inusual marcada per la situació sanitària.

 

Enguany han sigut els Reis Mags els que han anat en cotxe a saludar als xiquets de Gandia, que els han esperat en els balcons de les seues cases, ja que no s’ha pogut fer la tradicional cavalcada.

 

Els Reis Mags han arribat a les 16.30 hores a Gandia amb helicòpter i han sobrevolat la ciutat per tal d’anunciar la seua arribada. A les 16.50 hores ha aterrat l’helicòpter al parc d’Ausiàs March. Un vehicle oficial els esperava per conduir-los al consistori, a on els ha rebut una representació de la corporació municipal.

 

Les paraules de l’alcaldessa de Gandia

Diana Morant, alcaldessa de Gandia, ha donat la benvinguda als Reis al seu despatx i s’ha dirigit als xiquets i xiquetes de Gandia: «No hi ha cap virus que ature la màgia. Melcior, Gaspar i Baltasar, vénen de totes les parts del món i a totes les parts del món van. I sabeu per què fan un esforç tan descomunal? Perquè  vos estimen; perquè viuen per a complir els vostres somnis. I perquè us ho mereixeu».

 

L’alcaldessa ha demanat als Reis tres desitjos: saviesa per eixir més forts de la crisi; generositat per ajudar a qui ho té més difícil, com la solidaritat que han mostrat els sanitaris, els emprenedors i la gent major, que ‘ha sigut el millor regal del 2020’ i per últim, la màgia de recuperar una vida normal, amb abraçades, besos i combois.

 

El pregó del Rei Melcior, que enguany no s’ha pogut fer des del balcó des de l’Ajuntament sinó des del despatx d’Alcaldia, també ha destacat el bon comportament de tots els xiquets i xiquetes:

 

El discurs reial

«Des d’Orient fins a Occident, les xiquetes i xiquets heu sigut tot un exemple a seguir. El vostre comportament al llarg de tot el confinament, la vostra responsabilitat de continuar aprenent a casa i a l’escola, fins i tot heu estat vigilants quan els majors no complien alguna norma,  Mare ficat la mascareta! Pare llavat bé les mans! Què grans sou….  Què grans!!!».

 

Els Reis han expressat el seu desig per a esta nit màgica: «Que donem tots junts les gràcies a aquelles persones que amb el seu treball han fet i seguixen fent possible que estem segurs als carrers, que continueu aprenent a l’escola i un agraïment molt especial al personal sanitari per cuidar de la nostra salut i la nostra vida»

 

En acabar el pregó, els Reis han visitat la Col·legiata per fer l’adoració al Jesuset i després han pujat al seu cotxe descapotable, per recórrer els carrers de Gandia, seguits per un camió amb regals.

 

Els xiquets els han sentit arribar gràcies a l’acompanyament de llums i música i han eixit a saludar-los des del balcó, a on alguns havien penjat la banderola de Nadal repartida l’Ajuntament, que amb el seu estel ajudava els Reis Mags a trobar el recorregut per la ciutat. 

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.