Els Reis d’Orient recorreran els carrers de Gandia per a saludar als xiquets en les seues cases

 

El regidor delegat de Política Festiva, José Manuel Prieto, i el regidor delegat de Promoció del Valencià, Nahuel González, acompanyats del director general de Polítiques Festives, Joan Muñoz, han presentat este matí de dilluns la programació amb motiu de l’arribada dels Reis d’Orient a Gandia, capital de la Safor (València).

 

Des de fa un parell de setmanes s’han repartit 6.000 cartes a tots els col·legis de la localitat, biblioteques i centres socials per encomanda dels Reis d’Orient. Les missives reials també es poden descarregar des de hui dilluns fins al dia 3 de gener, en la web de l’Ajuntament i enviar-les per e-mail reisdorient@gandia.org. A demés, enguany s’hi comptarà amb la novetat d’una carta autoemplenable i un dibuix per acolorir.

 

El regidor de Política Festiva ha aclarit que enguany la visita dels reis d’Orient es farà de manera diferent a altres anys, ja que, per seguretat, seran ells qui visiten als xiquets a les cases, premiant el seu esforç en un any complicat. Prieto ha explicat que arribaran «cap a les 16.00 hores de la vesprada, i a les 17.45 hores començaran el recorregut pels carrers i les places de Gandia en tots els barris; com a novetat destacada, fins a les 21.00 hores de la nit, moment en què conclourà el recorregut per la nostra localitat».

 

Es podran dirigir de manera personalitzada als xiquets

El responsable de Promoció Lingüística, per la seua part, ha agraït el disseny de la carta a càrrec de Marta Antello i ha subratllat la col·laboració en la campanya de la festivitat de 29 agències AVIVA de municipis valencians i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

González també ha volgut transmetre un missatge de felicitat a tots els xiquets: «És un any diferent, però l’Ajuntament de Gandia vol que eixa felicitat arribe a totes les cases, i per això estic segur que, a pesar de les circumstàncies, els xiquets tindran eixe missatge feliç, que és el més important de tot».

 

Finalment, Muñoz ha indicat que la web de l’Ajuntament ja compta amb el vídeo genèric dels Reis d’Orient, a on les famílies podran enviar les dades perquè les seues Majestats es dirigisquen de manera personalitzada als xiquets. D’altra banda, ha destacat que també es comptarà amb banderoles per a rebre els Reis d’Orient, un decorat que es podrà recollir de manera gratuïta en la Casa de la Marquesa, en l’Ajuntament de Gandia i en el Centre Social del Grau.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.