Els Reis d’Orient recorreran els carrers de Gandia per a saludar als xiquets en les seues cases

 

El regidor delegat de Política Festiva, José Manuel Prieto, i el regidor delegat de Promoció del Valencià, Nahuel González, acompanyats del director general de Polítiques Festives, Joan Muñoz, han presentat este matí de dilluns la programació amb motiu de l’arribada dels Reis d’Orient a Gandia, capital de la Safor (València).

 

Des de fa un parell de setmanes s’han repartit 6.000 cartes a tots els col·legis de la localitat, biblioteques i centres socials per encomanda dels Reis d’Orient. Les missives reials també es poden descarregar des de hui dilluns fins al dia 3 de gener, en la web de l’Ajuntament i enviar-les per e-mail reisdorient@gandia.org. A demés, enguany s’hi comptarà amb la novetat d’una carta autoemplenable i un dibuix per acolorir.

 

El regidor de Política Festiva ha aclarit que enguany la visita dels reis d’Orient es farà de manera diferent a altres anys, ja que, per seguretat, seran ells qui visiten als xiquets a les cases, premiant el seu esforç en un any complicat. Prieto ha explicat que arribaran «cap a les 16.00 hores de la vesprada, i a les 17.45 hores començaran el recorregut pels carrers i les places de Gandia en tots els barris; com a novetat destacada, fins a les 21.00 hores de la nit, moment en què conclourà el recorregut per la nostra localitat».

 

Es podran dirigir de manera personalitzada als xiquets

El responsable de Promoció Lingüística, per la seua part, ha agraït el disseny de la carta a càrrec de Marta Antello i ha subratllat la col·laboració en la campanya de la festivitat de 29 agències AVIVA de municipis valencians i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

González també ha volgut transmetre un missatge de felicitat a tots els xiquets: «És un any diferent, però l’Ajuntament de Gandia vol que eixa felicitat arribe a totes les cases, i per això estic segur que, a pesar de les circumstàncies, els xiquets tindran eixe missatge feliç, que és el més important de tot».

 

Finalment, Muñoz ha indicat que la web de l’Ajuntament ja compta amb el vídeo genèric dels Reis d’Orient, a on les famílies podran enviar les dades perquè les seues Majestats es dirigisquen de manera personalitzada als xiquets. D’altra banda, ha destacat que també es comptarà amb banderoles per a rebre els Reis d’Orient, un decorat que es podrà recollir de manera gratuïta en la Casa de la Marquesa, en l’Ajuntament de Gandia i en el Centre Social del Grau.

Últimes notícies

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.