Els Reis d’Orient recorreran els carrers de Gandia per a saludar als xiquets en les seues cases

 

El regidor delegat de Política Festiva, José Manuel Prieto, i el regidor delegat de Promoció del Valencià, Nahuel González, acompanyats del director general de Polítiques Festives, Joan Muñoz, han presentat este matí de dilluns la programació amb motiu de l’arribada dels Reis d’Orient a Gandia, capital de la Safor (València).

 

Des de fa un parell de setmanes s’han repartit 6.000 cartes a tots els col·legis de la localitat, biblioteques i centres socials per encomanda dels Reis d’Orient. Les missives reials també es poden descarregar des de hui dilluns fins al dia 3 de gener, en la web de l’Ajuntament i enviar-les per e-mail reisdorient@gandia.org. A demés, enguany s’hi comptarà amb la novetat d’una carta autoemplenable i un dibuix per acolorir.

 

El regidor de Política Festiva ha aclarit que enguany la visita dels reis d’Orient es farà de manera diferent a altres anys, ja que, per seguretat, seran ells qui visiten als xiquets a les cases, premiant el seu esforç en un any complicat. Prieto ha explicat que arribaran «cap a les 16.00 hores de la vesprada, i a les 17.45 hores començaran el recorregut pels carrers i les places de Gandia en tots els barris; com a novetat destacada, fins a les 21.00 hores de la nit, moment en què conclourà el recorregut per la nostra localitat».

 

Es podran dirigir de manera personalitzada als xiquets

El responsable de Promoció Lingüística, per la seua part, ha agraït el disseny de la carta a càrrec de Marta Antello i ha subratllat la col·laboració en la campanya de la festivitat de 29 agències AVIVA de municipis valencians i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

González també ha volgut transmetre un missatge de felicitat a tots els xiquets: «És un any diferent, però l’Ajuntament de Gandia vol que eixa felicitat arribe a totes les cases, i per això estic segur que, a pesar de les circumstàncies, els xiquets tindran eixe missatge feliç, que és el més important de tot».

 

Finalment, Muñoz ha indicat que la web de l’Ajuntament ja compta amb el vídeo genèric dels Reis d’Orient, a on les famílies podran enviar les dades perquè les seues Majestats es dirigisquen de manera personalitzada als xiquets. D’altra banda, ha destacat que també es comptarà amb banderoles per a rebre els Reis d’Orient, un decorat que es podrà recollir de manera gratuïta en la Casa de la Marquesa, en l’Ajuntament de Gandia i en el Centre Social del Grau.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.