Els Reis d’Orient recorreran els carrers de Gandia per a saludar als xiquets en les seues cases

 

El regidor delegat de Política Festiva, José Manuel Prieto, i el regidor delegat de Promoció del Valencià, Nahuel González, acompanyats del director general de Polítiques Festives, Joan Muñoz, han presentat este matí de dilluns la programació amb motiu de l’arribada dels Reis d’Orient a Gandia, capital de la Safor (València).

 

Des de fa un parell de setmanes s’han repartit 6.000 cartes a tots els col·legis de la localitat, biblioteques i centres socials per encomanda dels Reis d’Orient. Les missives reials també es poden descarregar des de hui dilluns fins al dia 3 de gener, en la web de l’Ajuntament i enviar-les per e-mail reisdorient@gandia.org. A demés, enguany s’hi comptarà amb la novetat d’una carta autoemplenable i un dibuix per acolorir.

 

El regidor de Política Festiva ha aclarit que enguany la visita dels reis d’Orient es farà de manera diferent a altres anys, ja que, per seguretat, seran ells qui visiten als xiquets a les cases, premiant el seu esforç en un any complicat. Prieto ha explicat que arribaran «cap a les 16.00 hores de la vesprada, i a les 17.45 hores començaran el recorregut pels carrers i les places de Gandia en tots els barris; com a novetat destacada, fins a les 21.00 hores de la nit, moment en què conclourà el recorregut per la nostra localitat».

 

Es podran dirigir de manera personalitzada als xiquets

El responsable de Promoció Lingüística, per la seua part, ha agraït el disseny de la carta a càrrec de Marta Antello i ha subratllat la col·laboració en la campanya de la festivitat de 29 agències AVIVA de municipis valencians i la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València.

 

González també ha volgut transmetre un missatge de felicitat a tots els xiquets: «És un any diferent, però l’Ajuntament de Gandia vol que eixa felicitat arribe a totes les cases, i per això estic segur que, a pesar de les circumstàncies, els xiquets tindran eixe missatge feliç, que és el més important de tot».

 

Finalment, Muñoz ha indicat que la web de l’Ajuntament ja compta amb el vídeo genèric dels Reis d’Orient, a on les famílies podran enviar les dades perquè les seues Majestats es dirigisquen de manera personalitzada als xiquets. D’altra banda, ha destacat que també es comptarà amb banderoles per a rebre els Reis d’Orient, un decorat que es podrà recollir de manera gratuïta en la Casa de la Marquesa, en l’Ajuntament de Gandia i en el Centre Social del Grau.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.