Es reprén la construcció del carril bici de l’avinguda del Cid de València

 

Amb l’aprovació del projecte actualitzat que es portarà este divendres a la Junta de Govern Local, l’Ajuntament de València reactiva el procés per a la construcció de la connexió ciclista a través de l’avinguda del Cid entre la plaça d’Espanya i el carrer de les Tres Forques.

 

El projecte, que eixirà a licitació amb un import de partida de 927.398,46 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de cinc mesos, reprendrà l’actuació que va quedar paralitzada en l’abril de 2017, completant un recorregut ciclista de 2.100 metres de longitud.

 

Com estava previst, el carril bidireccional tindrà un ample de 2,50 metres i, després de discórrer per la via de servici de l’avinguda del Cid en sentit centre, passarà a l’altura del carrer de la Totana a la banda nord de la calçada, completant el seu recorregut fins a la plaça d’Espanya.

 

Millores per a la circulació dels vianants

Com sol ser habitual en les actuacions de nova infraestructura ciclista, també vindrà acompanyada d’una millora per a la circulació per als vianants, en este cas a l’altura de la plaça del Bisbe Amigó, a on es farà un nou pas de vianants paral·lel al carril bici per a millorar la mobilitat per als vianants al pas per esta illeta.

 

El repartiment viari de la calçada en el seu recorregut per Sant Josep de Calassanç, Sant Francesc de Borja i Pintor Benedito, es distribuirà entre dos carrils per al trànsit motoritzat, dos per a bicicletes i VMP (un per sentit), quedant tot l’altre segregat per a l’ús exclusiu d’EMT i taxi.

 

El projecte compta amb el dictamen favorable de la Comissió de Patrimoni preceptiu per a travessar l’entorn del Bé de Rellevància Local de l’Antic Mercat d’Abastos, a demés dels informes favorables en relació al seu pas per l’àrea de vigilància arqueològica AVA-03, Roqueta i voltants.

 

De la mateixa manera, també esta setmana s’aprovarà per resolució d’Alcaldia el projecte per a completar l’eix ciclista pel carrer de Sant Vicent que discorre entre el carrer de Marvà i la plaça d’Espanya, i que donarà continuïtat al ja executat fins a la plaça de Sant Agustí i l’Anell Ciclista. El projecte partix d’un import de 235.359,65 euros (IVA inclòs) i un termini d’execució de 2 mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.