Anuncios

Requena suspén la Fira i Festa de la Verema 2020 per la pandèmia del coronavirus

Festers de la Festa de la Vendimia de Requena

La Fira i la Festa de la Verema de 2020 s’ha suspés per la crisi sanitària | Festa de la Verema de Requena

 

Requena, en la Plana d’Utiel (València), ha suspés la seua Fira i Festa de la Verema de 2020 per la crisi sanitària de la COVID-19, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. En este sentit, ha indicat que, «de comú acord amb les associacions organitzadores», queden cancel·lats els esdeveniments que formen part d’esta celebració com Ferevin, el Rallye Humorístic, els actes dels Raïms i les altres activitats tradicionals.

 

Anuncios

El consistori ha assenyalat que la decisió s’ha adoptat «amb la finalitat de vetlar per la seguretat dels ciutadans i evitar grans concentracions de públic» i ha considerat que esta és «la millor acció preventiva per a frenar l’expansió del coronavirus».

 

«La festa és un component clau del moviment social del nostre municipi, però també de la seua economia. Per això, ha sigut una decisió complicada i molt dura per a tots però també molt analitzada i meditada», han assenyalat els responsables municipals.

 

Igualment, han apuntat que, «en tot cas, l’Ajuntament i la Festa de la Verema només programaran algun acte institucional de caràcter simbòlic si la situació i circumstàncies sanitàries ho permeteren». A demés, han agraït «la comprensió» i han afirmat que continuaran «treballant per a tindre l’any que ve la millor Fira i Festa de la Verema».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios