Requena suspén la Fira i Festa de la Verema 2020 per la pandèmia del coronavirus

Festers de la Festa de la Vendimia de Requena

La Fira i la Festa de la Verema de 2020 s’ha suspés per la crisi sanitària | Festa de la Verema de Requena

 

Requena, en la Plana d’Utiel (València), ha suspés la seua Fira i Festa de la Verema de 2020 per la crisi sanitària de la COVID-19, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. En este sentit, ha indicat que, «de comú acord amb les associacions organitzadores», queden cancel·lats els esdeveniments que formen part d’esta celebració com Ferevin, el Rallye Humorístic, els actes dels Raïms i les altres activitats tradicionals.

 

El consistori ha assenyalat que la decisió s’ha adoptat «amb la finalitat de vetlar per la seguretat dels ciutadans i evitar grans concentracions de públic» i ha considerat que esta és «la millor acció preventiva per a frenar l’expansió del coronavirus».

 

«La festa és un component clau del moviment social del nostre municipi, però també de la seua economia. Per això, ha sigut una decisió complicada i molt dura per a tots però també molt analitzada i meditada», han assenyalat els responsables municipals.

 

Igualment, han apuntat que, «en tot cas, l’Ajuntament i la Festa de la Verema només programaran algun acte institucional de caràcter simbòlic si la situació i circumstàncies sanitàries ho permeteren». A demés, han agraït «la comprensió» i han afirmat que continuaran «treballant per a tindre l’any que ve la millor Fira i Festa de la Verema».

Últimes notícies

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.

Aemet activa més avisos per tempestes i calor extrema a l’interior de València

Aemet ha ampliat per a esta vesprada l’avís groc per pluges intenses, tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de València, on també s’esperen fins a 38 graus. Les alertes s’estén al sud de València i a l’interior de Castelló, i continuaran demà divendres.

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.