Requena suspén la Fira i Festa de la Verema 2020 per la pandèmia del coronavirus

Festers de la Festa de la Vendimia de Requena

La Fira i la Festa de la Verema de 2020 s’ha suspés per la crisi sanitària | Festa de la Verema de Requena

 

Requena, en la Plana d’Utiel (València), ha suspés la seua Fira i Festa de la Verema de 2020 per la crisi sanitària de la COVID-19, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. En este sentit, ha indicat que, «de comú acord amb les associacions organitzadores», queden cancel·lats els esdeveniments que formen part d’esta celebració com Ferevin, el Rallye Humorístic, els actes dels Raïms i les altres activitats tradicionals.

 

El consistori ha assenyalat que la decisió s’ha adoptat «amb la finalitat de vetlar per la seguretat dels ciutadans i evitar grans concentracions de públic» i ha considerat que esta és «la millor acció preventiva per a frenar l’expansió del coronavirus».

 

«La festa és un component clau del moviment social del nostre municipi, però també de la seua economia. Per això, ha sigut una decisió complicada i molt dura per a tots però també molt analitzada i meditada», han assenyalat els responsables municipals.

 

Igualment, han apuntat que, «en tot cas, l’Ajuntament i la Festa de la Verema només programaran algun acte institucional de caràcter simbòlic si la situació i circumstàncies sanitàries ho permeteren». A demés, han agraït «la comprensió» i han afirmat que continuaran «treballant per a tindre l’any que ve la millor Fira i Festa de la Verema».

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.