Requena suspén la Fira i Festa de la Verema 2020 per la pandèmia del coronavirus

Festers de la Festa de la Vendimia de Requena

La Fira i la Festa de la Verema de 2020 s’ha suspés per la crisi sanitària | Festa de la Verema de Requena

 

Requena, en la Plana d’Utiel (València), ha suspés la seua Fira i Festa de la Verema de 2020 per la crisi sanitària de la COVID-19, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. En este sentit, ha indicat que, «de comú acord amb les associacions organitzadores», queden cancel·lats els esdeveniments que formen part d’esta celebració com Ferevin, el Rallye Humorístic, els actes dels Raïms i les altres activitats tradicionals.

 

El consistori ha assenyalat que la decisió s’ha adoptat «amb la finalitat de vetlar per la seguretat dels ciutadans i evitar grans concentracions de públic» i ha considerat que esta és «la millor acció preventiva per a frenar l’expansió del coronavirus».

 

«La festa és un component clau del moviment social del nostre municipi, però també de la seua economia. Per això, ha sigut una decisió complicada i molt dura per a tots però també molt analitzada i meditada», han assenyalat els responsables municipals.

 

Igualment, han apuntat que, «en tot cas, l’Ajuntament i la Festa de la Verema només programaran algun acte institucional de caràcter simbòlic si la situació i circumstàncies sanitàries ho permeteren». A demés, han agraït «la comprensió» i han afirmat que continuaran «treballant per a tindre l’any que ve la millor Fira i Festa de la Verema».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.