Requena suspén la Fira i Festa de la Verema 2020 per la pandèmia del coronavirus

Festers de la Festa de la Vendimia de Requena

La Fira i la Festa de la Verema de 2020 s’ha suspés per la crisi sanitària | Festa de la Verema de Requena

 

Requena, en la Plana d’Utiel (València), ha suspés la seua Fira i Festa de la Verema de 2020 per la crisi sanitària de la COVID-19, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. En este sentit, ha indicat que, «de comú acord amb les associacions organitzadores», queden cancel·lats els esdeveniments que formen part d’esta celebració com Ferevin, el Rallye Humorístic, els actes dels Raïms i les altres activitats tradicionals.

 

El consistori ha assenyalat que la decisió s’ha adoptat «amb la finalitat de vetlar per la seguretat dels ciutadans i evitar grans concentracions de públic» i ha considerat que esta és «la millor acció preventiva per a frenar l’expansió del coronavirus».

 

«La festa és un component clau del moviment social del nostre municipi, però també de la seua economia. Per això, ha sigut una decisió complicada i molt dura per a tots però també molt analitzada i meditada», han assenyalat els responsables municipals.

 

Igualment, han apuntat que, «en tot cas, l’Ajuntament i la Festa de la Verema només programaran algun acte institucional de caràcter simbòlic si la situació i circumstàncies sanitàries ho permeteren». A demés, han agraït «la comprensió» i han afirmat que continuaran «treballant per a tindre l’any que ve la millor Fira i Festa de la Verema».

Últimes notícies

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.

El Globe de Londres es rendeix al flamenc amb una Shakesperare valenciana

El Shakespeare's Globe de Londres ha estrenat una versió flamenca de 'Trabajos de amor perdidos', dirigida per Indiana Lown-Collins, criada a Pinoso, amb un elenc on brillen diversos artistes espanyols. La proposta fusiona vers isabelí, cante i ball en una producció que ha entusiasmat el públic als primers passes.

Nou conveni del calcer fins 2029 amb pujades salarials i més drets laborals

El sector del calcer ha tancat un conveni col·lectiu per al període 2026-2029 amb pujades salarials anuals, reducció de jornada i nous avanços en igualtat i protecció de les persones treballadores.

València neteja les platges del sud de restes carbonitzades arrossegades per la mar

L'Ajuntament de València ha iniciat la retirada de restes carbonitzades aparegudes esta matinada a les platges del sud, probablement arrossegades per corrents marines des de zones d'incendis pròximes.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar citar de nou l’alcaldessa de València

La jutgessa que investiga la DANA a València ha desestimat una nova petició per a citar com a testimoni l’alcaldessa María José Catalá, en considerar que les proves sol·licitades no guarden relació directa amb els morts de La Torre.

L’alcaldessa de Godelleta admet que no va saber la gravetat de la DANA fins les 20.15 hores

Amparo Pardo ha declarat com a testimoni que no va ser conscient de la situació de la DANA del 29 d’octubre fins que la Policia Local la va anar a buscar a les 20.15 hores, després d’haver passat el dia sense cobertura ni llum a casa.

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.
FILMOTECA D'ESTIU