Les residències valencianes no registren casos positius per primera volta en cinc mesos

 

Les residències del territori valencià no han registrat cap cas positiu de coronavirus en l’actualització d’este dimarts, una situació que no es donava des de feia cinc mesos, segons ha destacat l’Associació Empresarial de Residències i Serveis a Persones Dependents de la Comunitat Valenciana (AERTE).

 

D’eixa manera, segons l’última actualització de la situació sanitària de les residències, des del dilluns no s’ha comunicat cap contagi entre residents ni treballadors, encara que han mort 13 usuaris dels centres. AERTE ha destacat que es tracta del «primer 0 en residents» des de l’1 d’octubre de 2020. Eixe dia, la Conselleria de Sanitat Universal no notificava casos entre treballadors ni residents, i tampoc es van produir morts.

 

L’associació ha ressaltat que el «doble zero» d’este dimarts és una «bona notícia» i espera que «siga el començament d’una nova situació de normalitat i seguretat en els centres. Encara que sabem que continuarà havent casos, esperem que siguen cada volta menys», ha indicat AERTE. A demés, ha indicat que les defuncions «aniran reduint-se a poc a poc, però encara corresponen, en general, a casos de contagis de les últimes setmanes».

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.