Ribó recolza la pròrroga de les restriccions encara que supose un sacrifici per a evitar una quarta pujada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha recolzat prorrogar les restriccions actuals en el territori valencià a pesar de què això «suposa un sacrifici econòmic per a moltes empreses, sobretot de l’hostaleria», però ha assenyalat: «Si no fem un esforç seriós per a baixar els índexs a uns nivells raonables», ha afirmat, «ens podem trobar amb una quarta pujada que el que farà és prolongar moltíssim els problemes econòmics i personals».

D’esta forma s’ha expressat Ribó en declaracions als mitjans este dijous, quan ha posat com a exemple que Alemanya parlen de baixar la incidència acumulada a 50 casos per cada 100.000 habitants, i ací «estem molt lluny d’això».

 

En este sentit, ha incidit en baixar els nivells d’incidència, i ha esperat que ajuden les vacunes. Mentres, ha demanat «fer-ho bé» i ha secundat prolongar les mesures fins que «en el moment que es puga, vagen alleugerint a poc a poc».

 

«No arreglarem una cosa per a que després es desbarate una altra», ha asseverat. No obstant això, ha dit que entén «el cansament de la gent i de les pimes però que és imprescindible un esforç seriós per a que puguem guanyar esta batalla».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.