Ribó recolza la pròrroga de les restriccions encara que supose un sacrifici per a evitar una quarta pujada

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha recolzat prorrogar les restriccions actuals en el territori valencià a pesar de què això «suposa un sacrifici econòmic per a moltes empreses, sobretot de l’hostaleria», però ha assenyalat: «Si no fem un esforç seriós per a baixar els índexs a uns nivells raonables», ha afirmat, «ens podem trobar amb una quarta pujada que el que farà és prolongar moltíssim els problemes econòmics i personals».

D’esta forma s’ha expressat Ribó en declaracions als mitjans este dijous, quan ha posat com a exemple que Alemanya parlen de baixar la incidència acumulada a 50 casos per cada 100.000 habitants, i ací «estem molt lluny d’això».

 

En este sentit, ha incidit en baixar els nivells d’incidència, i ha esperat que ajuden les vacunes. Mentres, ha demanat «fer-ho bé» i ha secundat prolongar les mesures fins que «en el moment que es puga, vagen alleugerint a poc a poc».

 

«No arreglarem una cosa per a que després es desbarate una altra», ha asseverat. No obstant això, ha dit que entén «el cansament de la gent i de les pimes però que és imprescindible un esforç seriós per a que puguem guanyar esta batalla».

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.