Sagunt treballa en el Pla de Prevenció d’Incendis del Paratge Natural Romeu

 

L’alcalde de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i regidor de Medi Ambient, Darío Moreno, ha visitat el Paratge Natural Municipal de la muntanya de Romeu junt amb membres del Consell de participació de Medi Ambient per a avançar en el Pla de Prevenció d’Incendis de cara a la temporada estiuenca, una qüestió que considera «un aspecte importantíssim tant des del punt de vista de la natura com també del de seguretat dels veïns i veïnes» en l’estació de l’any en què el nivell de risc és màxim en eixe sentit.

 

Durant el reconeixement d’una part d’eixe paratge, que ha servit «per a conéixer de primera mà les principals deficiències i aspectes de millora que té ara mateix este racó» del municipi, s’ha marcat també com a prioritat «millorar la senyalització» i «identificar els diferents elements de tipus etnològic o històric que es troben dins del paratge» per a la seua preservació i conservació, segons ha declarat l’alcalde.

 

Després d’unes primeres conclusions sobre el terreny, el primer edil ha anunciat que l’Ajuntament continuarà «aprofundint en futures visites a altres punts d’este paratge natural que hem de cuidar entre tots i totes».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les flames apaguen les minifallas i un any de jocs, riures i somnis infantils a València

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic centrat en l'univers emocional i lúdic de la infància.

Cinc claus de les Falles de València 2026: art per la pau, malestar veïnal i cens en rècord

Les Falles de València de 2026 deixen cinc claus: un poderós missatge artístic per la pau, malestar veïnal creixent, menor tensió política, el plançó de Morrissey i un cens faller en màxims històrics.

València tanca unes Falles històriques amb un clam unànime per la pau i contra les guerres

La Cremà de quasi 770 falles acomiada unes festes marcades pel rècord de cens faller, el debat sobre la gestió d'aglomeracions i un potent missatge pacifista encapçalat per la falla municipal de Chaplin.

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.