Sagunt treballa en el Pla de Prevenció d’Incendis del Paratge Natural Romeu

 

L’alcalde de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i regidor de Medi Ambient, Darío Moreno, ha visitat el Paratge Natural Municipal de la muntanya de Romeu junt amb membres del Consell de participació de Medi Ambient per a avançar en el Pla de Prevenció d’Incendis de cara a la temporada estiuenca, una qüestió que considera «un aspecte importantíssim tant des del punt de vista de la natura com també del de seguretat dels veïns i veïnes» en l’estació de l’any en què el nivell de risc és màxim en eixe sentit.

 

Durant el reconeixement d’una part d’eixe paratge, que ha servit «per a conéixer de primera mà les principals deficiències i aspectes de millora que té ara mateix este racó» del municipi, s’ha marcat també com a prioritat «millorar la senyalització» i «identificar els diferents elements de tipus etnològic o històric que es troben dins del paratge» per a la seua preservació i conservació, segons ha declarat l’alcalde.

 

Després d’unes primeres conclusions sobre el terreny, el primer edil ha anunciat que l’Ajuntament continuarà «aprofundint en futures visites a altres punts d’este paratge natural que hem de cuidar entre tots i totes».

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.