Sagunt treballa en el Pla de Prevenció d’Incendis del Paratge Natural Romeu

 

L’alcalde de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i regidor de Medi Ambient, Darío Moreno, ha visitat el Paratge Natural Municipal de la muntanya de Romeu junt amb membres del Consell de participació de Medi Ambient per a avançar en el Pla de Prevenció d’Incendis de cara a la temporada estiuenca, una qüestió que considera «un aspecte importantíssim tant des del punt de vista de la natura com també del de seguretat dels veïns i veïnes» en l’estació de l’any en què el nivell de risc és màxim en eixe sentit.

 

Durant el reconeixement d’una part d’eixe paratge, que ha servit «per a conéixer de primera mà les principals deficiències i aspectes de millora que té ara mateix este racó» del municipi, s’ha marcat també com a prioritat «millorar la senyalització» i «identificar els diferents elements de tipus etnològic o històric que es troben dins del paratge» per a la seua preservació i conservació, segons ha declarat l’alcalde.

 

Després d’unes primeres conclusions sobre el terreny, el primer edil ha anunciat que l’Ajuntament continuarà «aprofundint en futures visites a altres punts d’este paratge natural que hem de cuidar entre tots i totes».

Últimes notícies

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.