Sagunt treballa en el Pla de Prevenció d’Incendis del Paratge Natural Romeu

 

L’alcalde de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i regidor de Medi Ambient, Darío Moreno, ha visitat el Paratge Natural Municipal de la muntanya de Romeu junt amb membres del Consell de participació de Medi Ambient per a avançar en el Pla de Prevenció d’Incendis de cara a la temporada estiuenca, una qüestió que considera «un aspecte importantíssim tant des del punt de vista de la natura com també del de seguretat dels veïns i veïnes» en l’estació de l’any en què el nivell de risc és màxim en eixe sentit.

 

Durant el reconeixement d’una part d’eixe paratge, que ha servit «per a conéixer de primera mà les principals deficiències i aspectes de millora que té ara mateix este racó» del municipi, s’ha marcat també com a prioritat «millorar la senyalització» i «identificar els diferents elements de tipus etnològic o històric que es troben dins del paratge» per a la seua preservació i conservació, segons ha declarat l’alcalde.

Anuncios

 

Després d’unes primeres conclusions sobre el terreny, el primer edil ha anunciat que l’Ajuntament continuarà «aprofundint en futures visites a altres punts d’este paratge natural que hem de cuidar entre tots i totes».

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.