Sagunt treballa en el Pla de Prevenció d’Incendis del Paratge Natural Romeu

 

L’alcalde de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), i regidor de Medi Ambient, Darío Moreno, ha visitat el Paratge Natural Municipal de la muntanya de Romeu junt amb membres del Consell de participació de Medi Ambient per a avançar en el Pla de Prevenció d’Incendis de cara a la temporada estiuenca, una qüestió que considera «un aspecte importantíssim tant des del punt de vista de la natura com també del de seguretat dels veïns i veïnes» en l’estació de l’any en què el nivell de risc és màxim en eixe sentit.

 

Durant el reconeixement d’una part d’eixe paratge, que ha servit «per a conéixer de primera mà les principals deficiències i aspectes de millora que té ara mateix este racó» del municipi, s’ha marcat també com a prioritat «millorar la senyalització» i «identificar els diferents elements de tipus etnològic o històric que es troben dins del paratge» per a la seua preservació i conservació, segons ha declarat l’alcalde.

 

Després d’unes primeres conclusions sobre el terreny, el primer edil ha anunciat que l’Ajuntament continuarà «aprofundint en futures visites a altres punts d’este paratge natural que hem de cuidar entre tots i totes».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.