Sagunt celebra el XVI Festival Internacional de Tango el dissabte

 

Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), celebra un any més el Festival Internacional de Tango, que arriba a la setzena edició. Dissabte que ve, cap a les 20.00 hores, el Centre Cultural Mario Monreal acollirà este acte de l’Agenda cultural de tardor 2020.

 

El Festival Internacional de Sagunt és un clàssic de la programació cultural de la localitat, un acte arrelat i que compta amb una alta assistència a causa de la qualitat dels músics i cantants que participen, a demés de l’improvisat repertori que oferixen al públic. 

 

El preu de l’entrada a l’acte és de 9 euros i es poden adquirir a través d’esta pàgina web o en la taquilla del Centre Cultural una hora abans de l’espectacle. 

 

Per a la XVI edició es comptarà noms tan importants com el de Fabián Carbone, natural de Buenos Aires; la cantant Mariel Martínez, també de Buenos Aires i radicada en Madrid; el guitarrista Ramón Maschio; o el flautista i pianista Juanma G. Navía.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.