Sagunt celebra el XVI Festival Internacional de Tango el dissabte

 

Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), celebra un any més el Festival Internacional de Tango, que arriba a la setzena edició. Dissabte que ve, cap a les 20.00 hores, el Centre Cultural Mario Monreal acollirà este acte de l’Agenda cultural de tardor 2020.

 

El Festival Internacional de Sagunt és un clàssic de la programació cultural de la localitat, un acte arrelat i que compta amb una alta assistència a causa de la qualitat dels músics i cantants que participen, a demés de l’improvisat repertori que oferixen al públic. 

 

El preu de l’entrada a l’acte és de 9 euros i es poden adquirir a través d’esta pàgina web o en la taquilla del Centre Cultural una hora abans de l’espectacle. 

 

Per a la XVI edició es comptarà noms tan importants com el de Fabián Carbone, natural de Buenos Aires; la cantant Mariel Martínez, també de Buenos Aires i radicada en Madrid; el guitarrista Ramón Maschio; o el flautista i pianista Juanma G. Navía.

Últimes notícies

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.

Vols directes entre València i Nova York amb United a partir de juny de 2027

United Airlines connectarà València i Nova York amb tres vols setmanals des de juny de 2027, en el marc d’una gran expansió internacional de la companyia. Generalitat i Ajuntament destaquen l’impacte per al turisme i la connexió amb el mercat nord-americà.

L’eclipsi solar deixa 317 atencions oculars a la Comunitat Valenciana sense ingressos hospitalaris

L’eclipsi solar total del 12 d’agost ha generat 317 consultes oftalmològiques als centres sanitaris públics de la Comunitat Valenciana, totes sense necessitat d’ingrés hospitalari. Sanitat havia reforçat les urgències i els servicis d’oftalmologia i insistit en l’ús de ulleres homologades.

Buñol ja té preparada la seua ‘artilleria roja’ per a la 79a Tomatina

Buñol ja té carregats en set camions els 150.000 quilos de tomata que este dimecres llançaran 22.000 participants en la 79a Tomatina, amb reforç de trens de Rodalia, mesures d’accessibilitat i una crida a vestir de verd en defensa de l’escola pública.

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.