11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Las sales de cine es veuen obligades a eliminar l’última sessió nocturna amb el toc de queda

 

Amb la implantació del toc de queda des de les 00.00 fins a les 06.00 hores, totes les sessions nocturnes dels cines valencians es deixaran d’emetre.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la limitació d’horaris a partir de mitjanit eliminarà de les sales de cinema l’última sessió celebrada cap a les 22.30 hores o en algunes ocasions a les 23 hores. D’esta forma, s’eliminaran estes sessions, ja que impedixen estar en casa abans d’esta hora fixada.

 

Es tracta d’un sector que ja compta amb pèrdues milionàries per la quarantena fixada des del mes de març fins a pràcticament el mes de juny. Açò ha provocat un greu descens d’ingressos durant la nova normalitat.

 

El toc de queda significarà prescindir d’una de les entrades més significatives que encara li quedaven als cinemes, ja que té molt bon resultat sobretot durant els caps de setmana i els dimecres, el dia de l’espectador. 

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.