Sánchez demana «prudència» al territori valencià per no haver passat a la fase 1

Pedro Sánchez en rueda de prensa por el coronavirus el 2 de mayo de 2020

Sánchez | València Diari

 

Este dissabte pel migdia el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha explicat durant la seua compareixença en roda de premsa que «els criteris són el de l’emergència sanitària i el de la prudència que creiem que ha de dominar». Esta és la resposta que donava Sánchez en ser preguntat per les crítiques d’algunes autonomies, com la valenciana, d’haver-se quedat en la fase 0.

 

Segons explica el diari ‘ABC’, Sánchez no va voler entrar en cap discussió amb el territori valencià ni fer cap polèmica per les reaccions d’alguns dels dirigents polítics valencians, com la consellera de Sanitat, Ana Barceló, qui es va mostrar molt sorpresa perquè els valencians s’hagueren quedat fora de la fase 1.

 

Per la seua banda, Fernando Simón, director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, ja va assenyalar pel matí en una roda de premsa en la Moncloa que falta molt poc per a que el territori valencià passe a la fase 1, i des del govern central demanen calma.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.