Sánchez demana «prudència» al territori valencià per no haver passat a la fase 1

Pedro Sánchez en rueda de prensa por el coronavirus el 2 de mayo de 2020

Sánchez | València Diari

 

Este dissabte pel migdia el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha explicat durant la seua compareixença en roda de premsa que «els criteris són el de l’emergència sanitària i el de la prudència que creiem que ha de dominar». Esta és la resposta que donava Sánchez en ser preguntat per les crítiques d’algunes autonomies, com la valenciana, d’haver-se quedat en la fase 0.

 

Segons explica el diari ‘ABC’, Sánchez no va voler entrar en cap discussió amb el territori valencià ni fer cap polèmica per les reaccions d’alguns dels dirigents polítics valencians, com la consellera de Sanitat, Ana Barceló, qui es va mostrar molt sorpresa perquè els valencians s’hagueren quedat fora de la fase 1.

 

Per la seua banda, Fernando Simón, director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, ja va assenyalar pel matí en una roda de premsa en la Moncloa que falta molt poc per a que el territori valencià passe a la fase 1, i des del govern central demanen calma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.