Sánchez demana «prudència» al territori valencià per no haver passat a la fase 1

Pedro Sánchez en rueda de prensa por el coronavirus el 2 de mayo de 2020

Sánchez | València Diari

 

Este dissabte pel migdia el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha explicat durant la seua compareixença en roda de premsa que «els criteris són el de l’emergència sanitària i el de la prudència que creiem que ha de dominar». Esta és la resposta que donava Sánchez en ser preguntat per les crítiques d’algunes autonomies, com la valenciana, d’haver-se quedat en la fase 0.

 

Segons explica el diari ‘ABC’, Sánchez no va voler entrar en cap discussió amb el territori valencià ni fer cap polèmica per les reaccions d’alguns dels dirigents polítics valencians, com la consellera de Sanitat, Ana Barceló, qui es va mostrar molt sorpresa perquè els valencians s’hagueren quedat fora de la fase 1.

 

Per la seua banda, Fernando Simón, director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries, ja va assenyalar pel matí en una roda de premsa en la Moncloa que falta molt poc per a que el territori valencià passe a la fase 1, i des del govern central demanen calma.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.