La persona que va estar amb el marit de Raquel Sánchez Silva abans de morir

Raquel Sánchez Silva segueix estant sota el focus mediàtic per la mort del seu marit Mario Biondo. La periodista ha estat entrevistada este dimecres, 7 d’abril, a ‘El Hormiguero’ i ha revelat un detall que podria provocar un gir de 180 graus a la polèmica mort del seu marit. 

 

Les xarxes socials de Mario Biondo van ser hackejades

El cas de Biondo segueix obert i la seua família fa tot el possible per resoldre la incògnita. Segons informa ‘La Vanguardia’, el marit de la periodista estava acompanyat la nit en què va morir, tal com recull la investigació dirigida per l’advocada Carmelita Morreale i que ha estat lliurada a la Fiscalia General del Tribunal d’Apel·lació de Palerm.

 

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Emme Team, centrada a ajudar a les víctimes que han fet un mal ús d’internet i les xarxes socials, s’ha pogut demostrar que el 30 de maig de 2013 alguna altra persona va connectar-se al perfil de Facebook i Twitter de Biondo. A més, un dels dispositius que va connectar-se al perfil del càmera, ho va fer amb la mateixa adreça IP de casa seua.

«La investigació segueix el seu curs per intentar identificar qui va ser. Encara no ho sabem, però sabem que un dels dos telèfons mòbils va connectar-se automàticament a la wifi de casa, és a dir, la seua xarxa i contrasenya eren a la memòria del dispositiu», ha explicat Morreale a ‘La Vanguardia’.

D’altra banda, els dos telèfons mòbils que es van connectar a les xarxes socials de Biondo, es van reactivar a les 9.00 i 9.01 hores del 30 de maig. Un d’ells va canviar l’adreça IP unes hores més tard, a les 17.04 hores, mentre que l’altre, va fer este canvi minuts després, a les 17.25 hores. És més, a les 19.11 hores del mateix dia, un dels dispositius estava a l’habitatge del matrimoni; i minuts més tard, a les 19.26 hores, l’altre es va connectar a la primera adreça IP.

A més, l’empresa ha afirmat que durant este temps i, moments després, també es van utilitzar les xarxes socials de l’italià, de manera que l’últim senyal del primer telèfon es mostra a les 20.09 hores, mentre que el segon va desconnectar-se les 21.23 hores.

 

Raquel Sánchez Silva està refent la seua vida

Raquel Sánchez Silva està centrada en la seua nova vida. La periodista té nous projectes entre mans i fins i tot ha publicat un nou llibre, en què ha plasmat tota la seua experiència com a mare dels seus fills bessons, Mateo i Bruno.

«No puc triar un dels meus fills, són molt diferents. Els meus fills són molt gelosos entre ells, sempre, és una competició contínua, qui dorm més, qui menja més, qui és més alt… És important estar a soles amb ells, és important que estiguen sols, que estiguen amb la mare, amb el pare, amb els amics i sentir-se únics», ha confessat la periodista al programa de Pablo Motos.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.