La persona que va estar amb el marit de Raquel Sánchez Silva abans de morir

Raquel Sánchez Silva segueix estant sota el focus mediàtic per la mort del seu marit Mario Biondo. La periodista ha estat entrevistada este dimecres, 7 d’abril, a ‘El Hormiguero’ i ha revelat un detall que podria provocar un gir de 180 graus a la polèmica mort del seu marit. 

 

Les xarxes socials de Mario Biondo van ser hackejades

El cas de Biondo segueix obert i la seua família fa tot el possible per resoldre la incògnita. Segons informa ‘La Vanguardia’, el marit de la periodista estava acompanyat la nit en què va morir, tal com recull la investigació dirigida per l’advocada Carmelita Morreale i que ha estat lliurada a la Fiscalia General del Tribunal d’Apel·lació de Palerm.

 

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Emme Team, centrada a ajudar a les víctimes que han fet un mal ús d’internet i les xarxes socials, s’ha pogut demostrar que el 30 de maig de 2013 alguna altra persona va connectar-se al perfil de Facebook i Twitter de Biondo. A més, un dels dispositius que va connectar-se al perfil del càmera, ho va fer amb la mateixa adreça IP de casa seua.

«La investigació segueix el seu curs per intentar identificar qui va ser. Encara no ho sabem, però sabem que un dels dos telèfons mòbils va connectar-se automàticament a la wifi de casa, és a dir, la seua xarxa i contrasenya eren a la memòria del dispositiu», ha explicat Morreale a ‘La Vanguardia’.

D’altra banda, els dos telèfons mòbils que es van connectar a les xarxes socials de Biondo, es van reactivar a les 9.00 i 9.01 hores del 30 de maig. Un d’ells va canviar l’adreça IP unes hores més tard, a les 17.04 hores, mentre que l’altre, va fer este canvi minuts després, a les 17.25 hores. És més, a les 19.11 hores del mateix dia, un dels dispositius estava a l’habitatge del matrimoni; i minuts més tard, a les 19.26 hores, l’altre es va connectar a la primera adreça IP.

A més, l’empresa ha afirmat que durant este temps i, moments després, també es van utilitzar les xarxes socials de l’italià, de manera que l’últim senyal del primer telèfon es mostra a les 20.09 hores, mentre que el segon va desconnectar-se les 21.23 hores.

 

Raquel Sánchez Silva està refent la seua vida

Raquel Sánchez Silva està centrada en la seua nova vida. La periodista té nous projectes entre mans i fins i tot ha publicat un nou llibre, en què ha plasmat tota la seua experiència com a mare dels seus fills bessons, Mateo i Bruno.

«No puc triar un dels meus fills, són molt diferents. Els meus fills són molt gelosos entre ells, sempre, és una competició contínua, qui dorm més, qui menja més, qui és més alt… És important estar a soles amb ells, és important que estiguen sols, que estiguen amb la mare, amb el pare, amb els amics i sentir-se únics», ha confessat la periodista al programa de Pablo Motos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.