La persona que va estar amb el marit de Raquel Sánchez Silva abans de morir

Raquel Sánchez Silva segueix estant sota el focus mediàtic per la mort del seu marit Mario Biondo. La periodista ha estat entrevistada este dimecres, 7 d’abril, a ‘El Hormiguero’ i ha revelat un detall que podria provocar un gir de 180 graus a la polèmica mort del seu marit. 

 

Les xarxes socials de Mario Biondo van ser hackejades

El cas de Biondo segueix obert i la seua família fa tot el possible per resoldre la incògnita. Segons informa ‘La Vanguardia’, el marit de la periodista estava acompanyat la nit en què va morir, tal com recull la investigació dirigida per l’advocada Carmelita Morreale i que ha estat lliurada a la Fiscalia General del Tribunal d’Apel·lació de Palerm.

 

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Emme Team, centrada a ajudar a les víctimes que han fet un mal ús d’internet i les xarxes socials, s’ha pogut demostrar que el 30 de maig de 2013 alguna altra persona va connectar-se al perfil de Facebook i Twitter de Biondo. A més, un dels dispositius que va connectar-se al perfil del càmera, ho va fer amb la mateixa adreça IP de casa seua.

«La investigació segueix el seu curs per intentar identificar qui va ser. Encara no ho sabem, però sabem que un dels dos telèfons mòbils va connectar-se automàticament a la wifi de casa, és a dir, la seua xarxa i contrasenya eren a la memòria del dispositiu», ha explicat Morreale a ‘La Vanguardia’.

D’altra banda, els dos telèfons mòbils que es van connectar a les xarxes socials de Biondo, es van reactivar a les 9.00 i 9.01 hores del 30 de maig. Un d’ells va canviar l’adreça IP unes hores més tard, a les 17.04 hores, mentre que l’altre, va fer este canvi minuts després, a les 17.25 hores. És més, a les 19.11 hores del mateix dia, un dels dispositius estava a l’habitatge del matrimoni; i minuts més tard, a les 19.26 hores, l’altre es va connectar a la primera adreça IP.

A més, l’empresa ha afirmat que durant este temps i, moments després, també es van utilitzar les xarxes socials de l’italià, de manera que l’últim senyal del primer telèfon es mostra a les 20.09 hores, mentre que el segon va desconnectar-se les 21.23 hores.

 

Raquel Sánchez Silva està refent la seua vida

Raquel Sánchez Silva està centrada en la seua nova vida. La periodista té nous projectes entre mans i fins i tot ha publicat un nou llibre, en què ha plasmat tota la seua experiència com a mare dels seus fills bessons, Mateo i Bruno.

«No puc triar un dels meus fills, són molt diferents. Els meus fills són molt gelosos entre ells, sempre, és una competició contínua, qui dorm més, qui menja més, qui és més alt… És important estar a soles amb ells, és important que estiguen sols, que estiguen amb la mare, amb el pare, amb els amics i sentir-se únics», ha confessat la periodista al programa de Pablo Motos.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.