La persona que va estar amb el marit de Raquel Sánchez Silva abans de morir

Raquel Sánchez Silva segueix estant sota el focus mediàtic per la mort del seu marit Mario Biondo. La periodista ha estat entrevistada este dimecres, 7 d’abril, a ‘El Hormiguero’ i ha revelat un detall que podria provocar un gir de 180 graus a la polèmica mort del seu marit. 

 

Les xarxes socials de Mario Biondo van ser hackejades

El cas de Biondo segueix obert i la seua família fa tot el possible per resoldre la incògnita. Segons informa ‘La Vanguardia’, el marit de la periodista estava acompanyat la nit en què va morir, tal com recull la investigació dirigida per l’advocada Carmelita Morreale i que ha estat lliurada a la Fiscalia General del Tribunal d’Apel·lació de Palerm.

 

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Emme Team, centrada a ajudar a les víctimes que han fet un mal ús d’internet i les xarxes socials, s’ha pogut demostrar que el 30 de maig de 2013 alguna altra persona va connectar-se al perfil de Facebook i Twitter de Biondo. A més, un dels dispositius que va connectar-se al perfil del càmera, ho va fer amb la mateixa adreça IP de casa seua.

«La investigació segueix el seu curs per intentar identificar qui va ser. Encara no ho sabem, però sabem que un dels dos telèfons mòbils va connectar-se automàticament a la wifi de casa, és a dir, la seua xarxa i contrasenya eren a la memòria del dispositiu», ha explicat Morreale a ‘La Vanguardia’.

D’altra banda, els dos telèfons mòbils que es van connectar a les xarxes socials de Biondo, es van reactivar a les 9.00 i 9.01 hores del 30 de maig. Un d’ells va canviar l’adreça IP unes hores més tard, a les 17.04 hores, mentre que l’altre, va fer este canvi minuts després, a les 17.25 hores. És més, a les 19.11 hores del mateix dia, un dels dispositius estava a l’habitatge del matrimoni; i minuts més tard, a les 19.26 hores, l’altre es va connectar a la primera adreça IP.

A més, l’empresa ha afirmat que durant este temps i, moments després, també es van utilitzar les xarxes socials de l’italià, de manera que l’últim senyal del primer telèfon es mostra a les 20.09 hores, mentre que el segon va desconnectar-se les 21.23 hores.

 

Raquel Sánchez Silva està refent la seua vida

Raquel Sánchez Silva està centrada en la seua nova vida. La periodista té nous projectes entre mans i fins i tot ha publicat un nou llibre, en què ha plasmat tota la seua experiència com a mare dels seus fills bessons, Mateo i Bruno.

«No puc triar un dels meus fills, són molt diferents. Els meus fills són molt gelosos entre ells, sempre, és una competició contínua, qui dorm més, qui menja més, qui és més alt… És important estar a soles amb ells, és important que estiguen sols, que estiguen amb la mare, amb el pare, amb els amics i sentir-se únics», ha confessat la periodista al programa de Pablo Motos.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.