La persona que va estar amb el marit de Raquel Sánchez Silva abans de morir

Raquel Sánchez Silva segueix estant sota el focus mediàtic per la mort del seu marit Mario Biondo. La periodista ha estat entrevistada este dimecres, 7 d’abril, a ‘El Hormiguero’ i ha revelat un detall que podria provocar un gir de 180 graus a la polèmica mort del seu marit. 

 

Les xarxes socials de Mario Biondo van ser hackejades

El cas de Biondo segueix obert i la seua família fa tot el possible per resoldre la incògnita. Segons informa ‘La Vanguardia’, el marit de la periodista estava acompanyat la nit en què va morir, tal com recull la investigació dirigida per l’advocada Carmelita Morreale i que ha estat lliurada a la Fiscalia General del Tribunal d’Apel·lació de Palerm.

 

Gràcies a la col·laboració de l’entitat Emme Team, centrada a ajudar a les víctimes que han fet un mal ús d’internet i les xarxes socials, s’ha pogut demostrar que el 30 de maig de 2013 alguna altra persona va connectar-se al perfil de Facebook i Twitter de Biondo. A més, un dels dispositius que va connectar-se al perfil del càmera, ho va fer amb la mateixa adreça IP de casa seua.

«La investigació segueix el seu curs per intentar identificar qui va ser. Encara no ho sabem, però sabem que un dels dos telèfons mòbils va connectar-se automàticament a la wifi de casa, és a dir, la seua xarxa i contrasenya eren a la memòria del dispositiu», ha explicat Morreale a ‘La Vanguardia’.

D’altra banda, els dos telèfons mòbils que es van connectar a les xarxes socials de Biondo, es van reactivar a les 9.00 i 9.01 hores del 30 de maig. Un d’ells va canviar l’adreça IP unes hores més tard, a les 17.04 hores, mentre que l’altre, va fer este canvi minuts després, a les 17.25 hores. És més, a les 19.11 hores del mateix dia, un dels dispositius estava a l’habitatge del matrimoni; i minuts més tard, a les 19.26 hores, l’altre es va connectar a la primera adreça IP.

A més, l’empresa ha afirmat que durant este temps i, moments després, també es van utilitzar les xarxes socials de l’italià, de manera que l’últim senyal del primer telèfon es mostra a les 20.09 hores, mentre que el segon va desconnectar-se les 21.23 hores.

 

Raquel Sánchez Silva està refent la seua vida

Raquel Sánchez Silva està centrada en la seua nova vida. La periodista té nous projectes entre mans i fins i tot ha publicat un nou llibre, en què ha plasmat tota la seua experiència com a mare dels seus fills bessons, Mateo i Bruno.

«No puc triar un dels meus fills, són molt diferents. Els meus fills són molt gelosos entre ells, sempre, és una competició contínua, qui dorm més, qui menja més, qui és més alt… És important estar a soles amb ells, és important que estiguen sols, que estiguen amb la mare, amb el pare, amb els amics i sentir-se únics», ha confessat la periodista al programa de Pablo Motos.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.