Sanitat obri una bossa extraordinària perquè MIR i acabats de graduar en infermeria

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha obert una bossa extraordinària d’ocupació dirigida al personal que ha finalitzat este mes de maig el seu període de formació sanitària especialitzada (en titulacions universitàries de Medicina, Farmàcia, Infermeria, Psicologia, Química, Biologia i Física) i per al personal que acaba el Grau d’Infermeria en el curs 2020/2021.

L’objectiu, segons ha explicat la consellera Ana Barceló és “poder comptar amb personal suficient per a poder cobrir les necessitats del Pla de Vacances una vegada que s’esgote la bossa ordinària que tenim en estos moments en marxa”. Un pla que, unit al de Reforços d’Estiu, permetrà la contractació de més de 6.500 professionals durant els mesos de juliol, agost i setembre amb un pressupost superior als 64 milions d’euros.

Per a poder accedir a esta bossa extraordinària, les persones candidates hauran de comptar amb una avaluació positiva en el cas de les quals estan realitzant l’últim any de formació sanitària especialitzada i comptar amb el títol de grau en la data d’inici del nomenament de l’oferta de treball per als alumnes que finalitzen este curs el grau d’infermeria. S’entendrà que està en condicions d’obtindre-la qui acredite haver superat els estudis universitaris conduents a l’obtenció del Grau mitjançant la certificació de l’abonament dels drets d’expedició del títol en el moment en què es produïsca el nomenament.

La crida per a formalitzar nomenaments al personal que participe en este procediment extraordinari es realitzarà una vegada esgotades les llistes d’ocupació temporal de l’Edició 17, en vigor, i una vegada oferits els nomenaments al personal que es va inscriure en l’Edició 18 de les llistes d’ocupació temporal convocada per Resolució de 16 de novembre de 2020 de la directora general de Recursos Humans.

El termini d’inscripció estarà obert del 2 al 14 de juny de 2021 i el procediment d’inscripció es realitzarà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es).

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.