Sanitat obri una bossa extraordinària perquè MIR i acabats de graduar en infermeria

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha obert una bossa extraordinària d’ocupació dirigida al personal que ha finalitzat este mes de maig el seu període de formació sanitària especialitzada (en titulacions universitàries de Medicina, Farmàcia, Infermeria, Psicologia, Química, Biologia i Física) i per al personal que acaba el Grau d’Infermeria en el curs 2020/2021.

L’objectiu, segons ha explicat la consellera Ana Barceló és “poder comptar amb personal suficient per a poder cobrir les necessitats del Pla de Vacances una vegada que s’esgote la bossa ordinària que tenim en estos moments en marxa”. Un pla que, unit al de Reforços d’Estiu, permetrà la contractació de més de 6.500 professionals durant els mesos de juliol, agost i setembre amb un pressupost superior als 64 milions d’euros.

Per a poder accedir a esta bossa extraordinària, les persones candidates hauran de comptar amb una avaluació positiva en el cas de les quals estan realitzant l’últim any de formació sanitària especialitzada i comptar amb el títol de grau en la data d’inici del nomenament de l’oferta de treball per als alumnes que finalitzen este curs el grau d’infermeria. S’entendrà que està en condicions d’obtindre-la qui acredite haver superat els estudis universitaris conduents a l’obtenció del Grau mitjançant la certificació de l’abonament dels drets d’expedició del títol en el moment en què es produïsca el nomenament.

La crida per a formalitzar nomenaments al personal que participe en este procediment extraordinari es realitzarà una vegada esgotades les llistes d’ocupació temporal de l’Edició 17, en vigor, i una vegada oferits els nomenaments al personal que es va inscriure en l’Edició 18 de les llistes d’ocupació temporal convocada per Resolució de 16 de novembre de 2020 de la directora general de Recursos Humans.

El termini d’inscripció estarà obert del 2 al 14 de juny de 2021 i el procediment d’inscripció es realitzarà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es).

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.

Més autobusos de l’EMT per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a València

L’EMT de València reforçarà el servici amb una trentena d’autobusos addicionals el 12 d’agost per l’eclipsi solar, sobretot cap a les platges i les pedanies del sud.

MedusApp estrena un mapa interactiu per seguir les meduses en temps real

L’aplicació MedusApp, impulsada per la UPV i la UA, ha incorporat un nou mapa web interactiu per veure l’evolució de les meduses i ja ha superat les 700.000 descàrregues. L’eina permet consultar en temps real l’estat de les platges i genera dades útils per a la investigació científica.

67 milions en ajudes per als afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Generalitat destinarà 67 milions d’euros a ajudes per als afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, amb subvencions directes, suport als ajuntaments i préstecs bonificats. Les ajudes es podran demanar des del 10 d’agost durant tres mesos.

Els veïns evacuats per l’incendi de la Vall d’Uixó, excepte Artana i Eslida, ja poden tornar

Els veïns desallotjats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, excepte els d’Artana i Eslida, ja poden tornar a les seues vivendes, encara que el foc continua sense estabilitzar després de set dies. El Cecopi es reunirà de nou a les cinc de la vesprada per actualitzar la situació.

Ingressen a presó 4 lladres de vivendes d’Alacant i Múrcia que usaven el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal que robava en vivendes d’Alacant i Múrcia marcades amb el mètode del fil de pegament. La Guàrdia Civil ha recuperat diners, joies, lingots d’or, roba de marca, alcohol premium i ha intervingut ferramentes especialitzades i diversos vehicles.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU