8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Sanitat obri una bossa extraordinària perquè MIR i acabats de graduar en infermeria

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha obert una bossa extraordinària d’ocupació dirigida al personal que ha finalitzat este mes de maig el seu període de formació sanitària especialitzada (en titulacions universitàries de Medicina, Farmàcia, Infermeria, Psicologia, Química, Biologia i Física) i per al personal que acaba el Grau d’Infermeria en el curs 2020/2021.

L’objectiu, segons ha explicat la consellera Ana Barceló és “poder comptar amb personal suficient per a poder cobrir les necessitats del Pla de Vacances una vegada que s’esgote la bossa ordinària que tenim en estos moments en marxa”. Un pla que, unit al de Reforços d’Estiu, permetrà la contractació de més de 6.500 professionals durant els mesos de juliol, agost i setembre amb un pressupost superior als 64 milions d’euros.

Per a poder accedir a esta bossa extraordinària, les persones candidates hauran de comptar amb una avaluació positiva en el cas de les quals estan realitzant l’últim any de formació sanitària especialitzada i comptar amb el títol de grau en la data d’inici del nomenament de l’oferta de treball per als alumnes que finalitzen este curs el grau d’infermeria. S’entendrà que està en condicions d’obtindre-la qui acredite haver superat els estudis universitaris conduents a l’obtenció del Grau mitjançant la certificació de l’abonament dels drets d’expedició del títol en el moment en què es produïsca el nomenament.

La crida per a formalitzar nomenaments al personal que participe en este procediment extraordinari es realitzarà una vegada esgotades les llistes d’ocupació temporal de l’Edició 17, en vigor, i una vegada oferits els nomenaments al personal que es va inscriure en l’Edició 18 de les llistes d’ocupació temporal convocada per Resolució de 16 de novembre de 2020 de la directora general de Recursos Humans.

El termini d’inscripció estarà obert del 2 al 14 de juny de 2021 i el procediment d’inscripció es realitzarà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es).

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.