Sanitat obri una bossa extraordinària perquè MIR i acabats de graduar en infermeria

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha obert una bossa extraordinària d’ocupació dirigida al personal que ha finalitzat este mes de maig el seu període de formació sanitària especialitzada (en titulacions universitàries de Medicina, Farmàcia, Infermeria, Psicologia, Química, Biologia i Física) i per al personal que acaba el Grau d’Infermeria en el curs 2020/2021.

L’objectiu, segons ha explicat la consellera Ana Barceló és “poder comptar amb personal suficient per a poder cobrir les necessitats del Pla de Vacances una vegada que s’esgote la bossa ordinària que tenim en estos moments en marxa”. Un pla que, unit al de Reforços d’Estiu, permetrà la contractació de més de 6.500 professionals durant els mesos de juliol, agost i setembre amb un pressupost superior als 64 milions d’euros.

Per a poder accedir a esta bossa extraordinària, les persones candidates hauran de comptar amb una avaluació positiva en el cas de les quals estan realitzant l’últim any de formació sanitària especialitzada i comptar amb el títol de grau en la data d’inici del nomenament de l’oferta de treball per als alumnes que finalitzen este curs el grau d’infermeria. S’entendrà que està en condicions d’obtindre-la qui acredite haver superat els estudis universitaris conduents a l’obtenció del Grau mitjançant la certificació de l’abonament dels drets d’expedició del títol en el moment en què es produïsca el nomenament.

La crida per a formalitzar nomenaments al personal que participe en este procediment extraordinari es realitzarà una vegada esgotades les llistes d’ocupació temporal de l’Edició 17, en vigor, i una vegada oferits els nomenaments al personal que es va inscriure en l’Edició 18 de les llistes d’ocupació temporal convocada per Resolució de 16 de novembre de 2020 de la directora general de Recursos Humans.

El termini d’inscripció estarà obert del 2 al 14 de juny de 2021 i el procediment d’inscripció es realitzarà telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es).

Últimes notícies

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.