76 sanitaris contagiats i 27 en quarantena en l’Hospital de Sagunt

 

Este dijous, l’Hospital de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València) ha registrat 76 sanitaris contagiats de coronavirus i 27 en quarantena.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a pesar de l’augment dels positius, des de la direcció s’aclaria que l’hospital funciona amb normalitat, dins de l’excepcionalitat que comporta la pandèmia. A demés, les baixes no afecten a responsables d’àrees i els contagis no han frenat el ritme de treball.

 

Al contrari que a l’inici de la pandèmia, des de la Junta de Personal s’ha informat que el centre hospitalari està dotat de tot el material sanitari necessari per a afrontar la situació. Compten tant amb equips de protecció individual com amb nous test PCR, més precisos i de major fiabilitat. A demés s’ha reforçat l’UCI amb més llits en cadascun dels boxs. 

 

De la mateixa manera, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat este dimecres de la declaració de tres nous brots en la localitat de Sagunt, tots ells d’origen social.

Últimes notícies

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.

Arcadi España reivindica que Espanya ha contingut l’impacte de la guerra a l’Iran sobre la inflació

Arcadi España celebra que l'IPC avançat es mantinga en el 3,2% i l'atribuïx al paquet d'ajudes del Govern i a l'impuls de les energies renovables. El ministre també defén als funcionaris de l'Agència Tributària davant els aturs convocats per CSIF.

Pablo Sánchez reivindica al Llevant: club venedor però sense necessitat de malvendre

Pablo Sánchez defén que el Llevant assumix la seua condició de club venedor, però assegura que la permanència en Primera li permet negociar sense urgències i sense malvendre a les seues figures.

Hisenda anuncia dos noves rebaixes fiscals en vivenda i successions en la Comunitat Valenciana

La Generalitat aplicarà des de l'1 de juny una rebaixa de l'Impost de Transmissions Patrimonials i una nova bonificació en Successions i Donacions, amb un estalvi superior a 100 milions d'euros per als contribuents valencians.