9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

76 sanitaris contagiats i 27 en quarantena en l’Hospital de Sagunt

 

Este dijous, l’Hospital de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València) ha registrat 76 sanitaris contagiats de coronavirus i 27 en quarantena.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a pesar de l’augment dels positius, des de la direcció s’aclaria que l’hospital funciona amb normalitat, dins de l’excepcionalitat que comporta la pandèmia. A demés, les baixes no afecten a responsables d’àrees i els contagis no han frenat el ritme de treball.

 

Al contrari que a l’inici de la pandèmia, des de la Junta de Personal s’ha informat que el centre hospitalari està dotat de tot el material sanitari necessari per a afrontar la situació. Compten tant amb equips de protecció individual com amb nous test PCR, més precisos i de major fiabilitat. A demés s’ha reforçat l’UCI amb més llits en cadascun dels boxs. 

 

De la mateixa manera, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat este dimecres de la declaració de tres nous brots en la localitat de Sagunt, tots ells d’origen social.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.