Els sanitaris es mobilitzen per a poder jubilar-se als 60 anys

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, FSS CCOO PV, han convocat una mobilització el dijous 30 de juny, per a reclamar que s’avance l’edat de jubilació als 60 anys al personal sanitari i sociosanitari. Al matí s’han convocat concentracions en els centres de treball sanitaris a les 11.00 hores i a la vesprada hi haurà mobilitzacions a les 18.00 hores en les capitals de província de Castelló, València i Alacant.

A més d’aquestes manifestacions, el dimecres 29 de juny s’han presentat, en el Ministeri de la Seguretat Social, més de 150.000 signatures que s’han recollit a nivell estatal per a recolzar aquesta petició.

El sindicat reclama la jubilació als 60 per a aquest personal que està sotmés en els seus llocs de treball a factors i condicions laborals que impliquen un major perill per a la seua salut a causa dels seus torns, horaris o exposició a riscos biològics o químics, entre altres aspectes.

La sanitat i la dependència són els sectors laborals en els quals més riscos i de diferent naturalesa es concentren en un lloc de treball. Molts fins i tot es materialitzen en una sinistralitat laboral major i amb unes condicions de salut pitjors quan s’aconsegueix l’edat de jubilació.

A l’octubre CCOO va presentar una proposta al Ministeri de la Seguretat Social, al febrer es va celebrar una gran concentració a Madrid i hui 30 de juny es tornarà a reivindicar a la Comunitat Valenciana que la jubilació als 60 anys siga una realitat.

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.