Els sanitaris es mobilitzen per a poder jubilar-se als 60 anys

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, FSS CCOO PV, han convocat una mobilització el dijous 30 de juny, per a reclamar que s’avance l’edat de jubilació als 60 anys al personal sanitari i sociosanitari. Al matí s’han convocat concentracions en els centres de treball sanitaris a les 11.00 hores i a la vesprada hi haurà mobilitzacions a les 18.00 hores en les capitals de província de Castelló, València i Alacant.

A més d’aquestes manifestacions, el dimecres 29 de juny s’han presentat, en el Ministeri de la Seguretat Social, més de 150.000 signatures que s’han recollit a nivell estatal per a recolzar aquesta petició.

El sindicat reclama la jubilació als 60 per a aquest personal que està sotmés en els seus llocs de treball a factors i condicions laborals que impliquen un major perill per a la seua salut a causa dels seus torns, horaris o exposició a riscos biològics o químics, entre altres aspectes.

La sanitat i la dependència són els sectors laborals en els quals més riscos i de diferent naturalesa es concentren en un lloc de treball. Molts fins i tot es materialitzen en una sinistralitat laboral major i amb unes condicions de salut pitjors quan s’aconsegueix l’edat de jubilació.

A l’octubre CCOO va presentar una proposta al Ministeri de la Seguretat Social, al febrer es va celebrar una gran concentració a Madrid i hui 30 de juny es tornarà a reivindicar a la Comunitat Valenciana que la jubilació als 60 anys siga una realitat.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.