Sanitat demanarà que el territori valencià passe a la Fase 2 la setmana que ve

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat que el territori valencià demanarà poder passar a la fase 2 de la desescalada per a la setmana que ve.

 

Segons ha indicat la consellera en la seua compareixença diària, el canvi a la Fase 2 se sol·licitarà per a les tres províncies, encara que alguns departaments hagen tingut un desajust d’una setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, Barceló ha indicat que cal tindre en compte l’evolució epidemiològica d’esta setmana que ve, que ha qualificat de «decisiva».

 

«Estem pendents de què el ministeri transmeta els criteris per a saber com es mesurarà. Ho sol·licitarem, però vorem quin comportament tenen les dades en el territori valencià esta setmana», ha indicat.

 

D’esta forma, ha explicat que es continuarà fent un «control exhaustiu» de l’epidèmia en els departaments, encara que la petició dels canvis de fase seran provincials, ja que la mobilitat serà provincial. «Intentarem que siga la província la que passe en el seu conjunt», ha indicat.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.