9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Sanitat demanarà que el territori valencià passe a la Fase 2 la setmana que ve

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat que el territori valencià demanarà poder passar a la fase 2 de la desescalada per a la setmana que ve.

 

Segons ha indicat la consellera en la seua compareixença diària, el canvi a la Fase 2 se sol·licitarà per a les tres províncies, encara que alguns departaments hagen tingut un desajust d’una setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, Barceló ha indicat que cal tindre en compte l’evolució epidemiològica d’esta setmana que ve, que ha qualificat de «decisiva».

 

«Estem pendents de què el ministeri transmeta els criteris per a saber com es mesurarà. Ho sol·licitarem, però vorem quin comportament tenen les dades en el territori valencià esta setmana», ha indicat.

 

D’esta forma, ha explicat que es continuarà fent un «control exhaustiu» de l’epidèmia en els departaments, encara que la petició dels canvis de fase seran provincials, ja que la mobilitat serà provincial. «Intentarem que siga la província la que passe en el seu conjunt», ha indicat.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.