15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Sanitat demanarà que el territori valencià passe a la Fase 2 la setmana que ve

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat que el territori valencià demanarà poder passar a la fase 2 de la desescalada per a la setmana que ve.

 

Segons ha indicat la consellera en la seua compareixença diària, el canvi a la Fase 2 se sol·licitarà per a les tres províncies, encara que alguns departaments hagen tingut un desajust d’una setmana.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

No obstant això, Barceló ha indicat que cal tindre en compte l’evolució epidemiològica d’esta setmana que ve, que ha qualificat de «decisiva».

 

«Estem pendents de què el ministeri transmeta els criteris per a saber com es mesurarà. Ho sol·licitarem, però vorem quin comportament tenen les dades en el territori valencià esta setmana», ha indicat.

 

D’esta forma, ha explicat que es continuarà fent un «control exhaustiu» de l’epidèmia en els departaments, encara que la petició dels canvis de fase seran provincials, ja que la mobilitat serà provincial. «Intentarem que siga la província la que passe en el seu conjunt», ha indicat.

Últimes notícies

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.