Sanitat crea el grup de 45 a 55 anys en el pla de vacunació contra el coronavirus

 

A poc a poc avança la vacunació del coronavirus, encara que les xifres encara estan lluny de poder conseguir el 70% de població immunitzada com preveu el Govern per a este pròxim estiu. La falta de vacunes continua sent el principal escull per a no posar en marxa una vacunació massiva.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, per a agilitar el pla de vacunació, l‘estratègia de vacunació contra el Covid-19 ha donat este dimecres, 17 de febrer, un pas més en definir altres quatre grups que començaran a ser immunitzats segons la seua edat:

 

  • Les persones de 70 a 79 anys, que es vacunaran amb Pfizer i Moderna.

 

  • També es vacunaran amb elles les persones de 60 a 69 anys.

 

  • Els malalts d’alt risc de menys de 60, que igualment rebran les vacunes de ARNm.

 

  • Població sana de 45 a 55 anys, als qui es vacunarà amb AstraZeneca. 

 

Així ho ha decidit la Comissió de Salut Pública, formada per tècnics del Ministeri de Sanitat i de les comunitats autònomes, que al costat dels anteriors ha creat un altre grup que encara ha de concretar-se més, el de menors de 60 amb condicions de risc alt de patir malaltia greu pel coronavirus.

 

«El factor edat és un dels de més risc», ha ressaltat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, en la roda de premsa posterior al Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut, en la que ha urgit a les comunitats a vacunar com més prompte millor als majors de 80. «És una màxima prioritat», ha advertit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.