Sanitat investiga la desaparició d’un vial del centre a on es va vacunar l’exfiscal cap de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat està investigant la desaparició d’un vial amb sis dosis de vacunes contra el Covid-19 del centre de salut 9 d’Octubre de la capital de la Plana a on es va vacunar de manera irregular l’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, ambulatori en el que treballa com a coordinadora la seua dona.

 

Sobre este tema, la consellera Ana Barceló, en roda de premsa, ha anunciat que estan a l’espera del resultat de les diligències prèvies obertes per l’Hospital General de Castelló per a determinar si d’eixos fets es deriva alguna classe de delicte per a donar trasllat a Fiscalia. Cuesta va renunciar al seu càrrec en saber-se la seua vacunació sense ser personal dels grups de prioritat establits pel Ministeri.

 

En eixe sentit, preguntada per si la dona del fiscal, coordinadora en el centre, puga estar implicada en esta desaparició i si el vial va poder ser usat per a vacunar a més familiars, ha replicat que és «el que l’Hospital General està investigant. Dins de les possibilitats, quan s’investiga cap tot», ha recalcat.

 

L’Hospital General de Castelló també investiga esta desaparició

Ha argumentat que en unes diligències d’esta classe cal investigar «fins a arribar al final d’este cas per la transcendència mediàtica que ha tingut tan important». Barceló ha assenyalat que estan a l’espera de l’informe final i de la conclusió que es deriva de la desaparició del vial per a procedir, en el seu cas, a donar trasllat a la Fiscalia, en l’únic supòsit dels analitzats en el que creu que pot haver-hi una transcendència penal.

 

L’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, es va vacunar en el centre de salut 9 d’Octubre el passat 29 de gener. La direcció general de Recursos Humans ha iniciat unes diligències prèvies que han determinat que els responsables de la seua vacunació van ser la coordinadora d’infermeria d’Atenció Primària i un infermer. Per part seua, l’Hospital General de Castelló investiga la desaparició d’este vial.

Últimes notícies

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.