Sanitat investiga la desaparició d’un vial del centre a on es va vacunar l’exfiscal cap de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat està investigant la desaparició d’un vial amb sis dosis de vacunes contra el Covid-19 del centre de salut 9 d’Octubre de la capital de la Plana a on es va vacunar de manera irregular l’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, ambulatori en el que treballa com a coordinadora la seua dona.

 

Sobre este tema, la consellera Ana Barceló, en roda de premsa, ha anunciat que estan a l’espera del resultat de les diligències prèvies obertes per l’Hospital General de Castelló per a determinar si d’eixos fets es deriva alguna classe de delicte per a donar trasllat a Fiscalia. Cuesta va renunciar al seu càrrec en saber-se la seua vacunació sense ser personal dels grups de prioritat establits pel Ministeri.

 

En eixe sentit, preguntada per si la dona del fiscal, coordinadora en el centre, puga estar implicada en esta desaparició i si el vial va poder ser usat per a vacunar a més familiars, ha replicat que és «el que l’Hospital General està investigant. Dins de les possibilitats, quan s’investiga cap tot», ha recalcat.

 

L’Hospital General de Castelló també investiga esta desaparició

Ha argumentat que en unes diligències d’esta classe cal investigar «fins a arribar al final d’este cas per la transcendència mediàtica que ha tingut tan important». Barceló ha assenyalat que estan a l’espera de l’informe final i de la conclusió que es deriva de la desaparició del vial per a procedir, en el seu cas, a donar trasllat a la Fiscalia, en l’únic supòsit dels analitzats en el que creu que pot haver-hi una transcendència penal.

 

L’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, es va vacunar en el centre de salut 9 d’Octubre el passat 29 de gener. La direcció general de Recursos Humans ha iniciat unes diligències prèvies que han determinat que els responsables de la seua vacunació van ser la coordinadora d’infermeria d’Atenció Primària i un infermer. Per part seua, l’Hospital General de Castelló investiga la desaparició d’este vial.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.