Sanitat investiga la desaparició d’un vial del centre a on es va vacunar l’exfiscal cap de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat està investigant la desaparició d’un vial amb sis dosis de vacunes contra el Covid-19 del centre de salut 9 d’Octubre de la capital de la Plana a on es va vacunar de manera irregular l’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, ambulatori en el que treballa com a coordinadora la seua dona.

 

Sobre este tema, la consellera Ana Barceló, en roda de premsa, ha anunciat que estan a l’espera del resultat de les diligències prèvies obertes per l’Hospital General de Castelló per a determinar si d’eixos fets es deriva alguna classe de delicte per a donar trasllat a Fiscalia. Cuesta va renunciar al seu càrrec en saber-se la seua vacunació sense ser personal dels grups de prioritat establits pel Ministeri.

 

En eixe sentit, preguntada per si la dona del fiscal, coordinadora en el centre, puga estar implicada en esta desaparició i si el vial va poder ser usat per a vacunar a més familiars, ha replicat que és «el que l’Hospital General està investigant. Dins de les possibilitats, quan s’investiga cap tot», ha recalcat.

 

L’Hospital General de Castelló també investiga esta desaparició

Ha argumentat que en unes diligències d’esta classe cal investigar «fins a arribar al final d’este cas per la transcendència mediàtica que ha tingut tan important». Barceló ha assenyalat que estan a l’espera de l’informe final i de la conclusió que es deriva de la desaparició del vial per a procedir, en el seu cas, a donar trasllat a la Fiscalia, en l’únic supòsit dels analitzats en el que creu que pot haver-hi una transcendència penal.

 

L’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, es va vacunar en el centre de salut 9 d’Octubre el passat 29 de gener. La direcció general de Recursos Humans ha iniciat unes diligències prèvies que han determinat que els responsables de la seua vacunació van ser la coordinadora d’infermeria d’Atenció Primària i un infermer. Per part seua, l’Hospital General de Castelló investiga la desaparició d’este vial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.