Sanitat investiga la desaparició d’un vial del centre a on es va vacunar l’exfiscal cap de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat està investigant la desaparició d’un vial amb sis dosis de vacunes contra el Covid-19 del centre de salut 9 d’Octubre de la capital de la Plana a on es va vacunar de manera irregular l’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, ambulatori en el que treballa com a coordinadora la seua dona.

 

Sobre este tema, la consellera Ana Barceló, en roda de premsa, ha anunciat que estan a l’espera del resultat de les diligències prèvies obertes per l’Hospital General de Castelló per a determinar si d’eixos fets es deriva alguna classe de delicte per a donar trasllat a Fiscalia. Cuesta va renunciar al seu càrrec en saber-se la seua vacunació sense ser personal dels grups de prioritat establits pel Ministeri.

 

En eixe sentit, preguntada per si la dona del fiscal, coordinadora en el centre, puga estar implicada en esta desaparició i si el vial va poder ser usat per a vacunar a més familiars, ha replicat que és «el que l’Hospital General està investigant. Dins de les possibilitats, quan s’investiga cap tot», ha recalcat.

 

L’Hospital General de Castelló també investiga esta desaparició

Ha argumentat que en unes diligències d’esta classe cal investigar «fins a arribar al final d’este cas per la transcendència mediàtica que ha tingut tan important». Barceló ha assenyalat que estan a l’espera de l’informe final i de la conclusió que es deriva de la desaparició del vial per a procedir, en el seu cas, a donar trasllat a la Fiscalia, en l’únic supòsit dels analitzats en el que creu que pot haver-hi una transcendència penal.

 

L’exfiscal cap de Castelló, José Luis Cuesta, es va vacunar en el centre de salut 9 d’Octubre el passat 29 de gener. La direcció general de Recursos Humans ha iniciat unes diligències prèvies que han determinat que els responsables de la seua vacunació van ser la coordinadora d’infermeria d’Atenció Primària i un infermer. Per part seua, l’Hospital General de Castelló investiga la desaparició d’este vial.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU