15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El Departament de Salut de Torrevieja afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» en la vacunació

 

Actualització 15/01/2021 a les 08.31 hores. El Departament de Salut de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» durant el procés de vacunació al personal sanitari i s’ha posat a la disposició de la Generalitat per a facilitar la informació que siga necessària sobre este tema.

 

La conselleria de Sanitat ha informat este dijous que ha obert investigacions en el Departament de salut de Dénia i de Torrevieja per a esclarir els motius pels que «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Sobre este tema, l’entitat sanitària del Baix Segura ha respost que només s’han vacunat sanitaris. «Tot el personal vacunat són professionals assistencials i no assistencials tant de l’Hospital com centres d’atenció primària, sense cap irregularitat», ha indicat el propi Departament en un comunicat.

 

També ha afegit que totes les dosis «estan registrades de manera nominal en la història clínica del pacient oficial i associades al seu DNI, pel que la traçabilitat està garantida».Per això, el Departament s’ha posat a la disposició de la conselleria de Sanitat per a facilitar «qualsevol informació» que precise l’administració sobre este tema.

 

En el cas de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), s’ha conegut que l’alcalde del Verger, Ximo Coll, i l’alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives, han sigut ja vacunats contra el Covid-19 ja que, segons Coll, van rebre una telefonada divendres passat del centre de salut per a subministrar-li-la pel fet que «sobraven dosi».

 

Sanitat obri investigacions en els departaments de Dénia i Torrevieja per vacunar a persones que no els tocava

La Conselleria de Sanitat ha obert investigacions en el departament de salut de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), i el de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), per a esclarir els motius pels que, suposadament, «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Des de la conselleria han destacat que el pla de vacunació s’està duent a terme d’una manera «rigorosa i ordenada». En paraules de la consellera, Ana Barceló: «no es permetrà cap alteració d’este».

Últimes notícies

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.

La comissió de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha citat al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per al 2 de febrer a les 11.00. Eixe dia també compareixerà una treballadora del 112 i José Manuel Cuenca ho farà el 9 de febrer.

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.