El Departament de Salut de Torrevieja afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» en la vacunació

 

Actualització 15/01/2021 a les 08.31 hores. El Departament de Salut de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» durant el procés de vacunació al personal sanitari i s’ha posat a la disposició de la Generalitat per a facilitar la informació que siga necessària sobre este tema.

 

La conselleria de Sanitat ha informat este dijous que ha obert investigacions en el Departament de salut de Dénia i de Torrevieja per a esclarir els motius pels que «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Sobre este tema, l’entitat sanitària del Baix Segura ha respost que només s’han vacunat sanitaris. «Tot el personal vacunat són professionals assistencials i no assistencials tant de l’Hospital com centres d’atenció primària, sense cap irregularitat», ha indicat el propi Departament en un comunicat.

 

També ha afegit que totes les dosis «estan registrades de manera nominal en la història clínica del pacient oficial i associades al seu DNI, pel que la traçabilitat està garantida».Per això, el Departament s’ha posat a la disposició de la conselleria de Sanitat per a facilitar «qualsevol informació» que precise l’administració sobre este tema.

 

En el cas de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), s’ha conegut que l’alcalde del Verger, Ximo Coll, i l’alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives, han sigut ja vacunats contra el Covid-19 ja que, segons Coll, van rebre una telefonada divendres passat del centre de salut per a subministrar-li-la pel fet que «sobraven dosi».

 

Sanitat obri investigacions en els departaments de Dénia i Torrevieja per vacunar a persones que no els tocava

La Conselleria de Sanitat ha obert investigacions en el departament de salut de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), i el de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), per a esclarir els motius pels que, suposadament, «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Des de la conselleria han destacat que el pla de vacunació s’està duent a terme d’una manera «rigorosa i ordenada». En paraules de la consellera, Ana Barceló: «no es permetrà cap alteració d’este».

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.