El Departament de Salut de Torrevieja afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» en la vacunació

 

Actualització 15/01/2021 a les 08.31 hores. El Departament de Salut de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» durant el procés de vacunació al personal sanitari i s’ha posat a la disposició de la Generalitat per a facilitar la informació que siga necessària sobre este tema.

 

La conselleria de Sanitat ha informat este dijous que ha obert investigacions en el Departament de salut de Dénia i de Torrevieja per a esclarir els motius pels que «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Sobre este tema, l’entitat sanitària del Baix Segura ha respost que només s’han vacunat sanitaris. «Tot el personal vacunat són professionals assistencials i no assistencials tant de l’Hospital com centres d’atenció primària, sense cap irregularitat», ha indicat el propi Departament en un comunicat.

 

També ha afegit que totes les dosis «estan registrades de manera nominal en la història clínica del pacient oficial i associades al seu DNI, pel que la traçabilitat està garantida».Per això, el Departament s’ha posat a la disposició de la conselleria de Sanitat per a facilitar «qualsevol informació» que precise l’administració sobre este tema.

 

En el cas de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), s’ha conegut que l’alcalde del Verger, Ximo Coll, i l’alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives, han sigut ja vacunats contra el Covid-19 ja que, segons Coll, van rebre una telefonada divendres passat del centre de salut per a subministrar-li-la pel fet que «sobraven dosi».

 

Sanitat obri investigacions en els departaments de Dénia i Torrevieja per vacunar a persones que no els tocava

La Conselleria de Sanitat ha obert investigacions en el departament de salut de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), i el de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), per a esclarir els motius pels que, suposadament, «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Des de la conselleria han destacat que el pla de vacunació s’està duent a terme d’una manera «rigorosa i ordenada». En paraules de la consellera, Ana Barceló: «no es permetrà cap alteració d’este».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.