El Departament de Salut de Torrevieja afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» en la vacunació

 

Actualització 15/01/2021 a les 08.31 hores. El Departament de Salut de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» durant el procés de vacunació al personal sanitari i s’ha posat a la disposició de la Generalitat per a facilitar la informació que siga necessària sobre este tema.

 

La conselleria de Sanitat ha informat este dijous que ha obert investigacions en el Departament de salut de Dénia i de Torrevieja per a esclarir els motius pels que «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Sobre este tema, l’entitat sanitària del Baix Segura ha respost que només s’han vacunat sanitaris. «Tot el personal vacunat són professionals assistencials i no assistencials tant de l’Hospital com centres d’atenció primària, sense cap irregularitat», ha indicat el propi Departament en un comunicat.

 

També ha afegit que totes les dosis «estan registrades de manera nominal en la història clínica del pacient oficial i associades al seu DNI, pel que la traçabilitat està garantida».Per això, el Departament s’ha posat a la disposició de la conselleria de Sanitat per a facilitar «qualsevol informació» que precise l’administració sobre este tema.

 

En el cas de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), s’ha conegut que l’alcalde del Verger, Ximo Coll, i l’alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives, han sigut ja vacunats contra el Covid-19 ja que, segons Coll, van rebre una telefonada divendres passat del centre de salut per a subministrar-li-la pel fet que «sobraven dosi».

 

Sanitat obri investigacions en els departaments de Dénia i Torrevieja per vacunar a persones que no els tocava

La Conselleria de Sanitat ha obert investigacions en el departament de salut de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), i el de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), per a esclarir els motius pels que, suposadament, «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Des de la conselleria han destacat que el pla de vacunació s’està duent a terme d’una manera «rigorosa i ordenada». En paraules de la consellera, Ana Barceló: «no es permetrà cap alteració d’este».

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.