El Departament de Salut de Torrevieja afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» en la vacunació

 

Actualització 15/01/2021 a les 08.31 hores. El Departament de Salut de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), afirma que no hi ha hagut «cap irregularitat» durant el procés de vacunació al personal sanitari i s’ha posat a la disposició de la Generalitat per a facilitar la informació que siga necessària sobre este tema.

 

La conselleria de Sanitat ha informat este dijous que ha obert investigacions en el Departament de salut de Dénia i de Torrevieja per a esclarir els motius pels que «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Sobre este tema, l’entitat sanitària del Baix Segura ha respost que només s’han vacunat sanitaris. «Tot el personal vacunat són professionals assistencials i no assistencials tant de l’Hospital com centres d’atenció primària, sense cap irregularitat», ha indicat el propi Departament en un comunicat.

 

També ha afegit que totes les dosis «estan registrades de manera nominal en la història clínica del pacient oficial i associades al seu DNI, pel que la traçabilitat està garantida».Per això, el Departament s’ha posat a la disposició de la conselleria de Sanitat per a facilitar «qualsevol informació» que precise l’administració sobre este tema.

 

En el cas de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), s’ha conegut que l’alcalde del Verger, Ximo Coll, i l’alcaldessa dels Poblets, Carolina Vives, han sigut ja vacunats contra el Covid-19 ja que, segons Coll, van rebre una telefonada divendres passat del centre de salut per a subministrar-li-la pel fet que «sobraven dosi».

 

Sanitat obri investigacions en els departaments de Dénia i Torrevieja per vacunar a persones que no els tocava

La Conselleria de Sanitat ha obert investigacions en el departament de salut de Dénia, en la Marina Alta (Alacant), i el de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), per a esclarir els motius pels que, suposadament, «s’ha procedit a vacunar a persones que no estaven enquadrades en els grups de residències o sanitaris que correspon vacunar en este moment».

 

Des de la conselleria han destacat que el pla de vacunació s’està duent a terme d’una manera «rigorosa i ordenada». En paraules de la consellera, Ana Barceló: «no es permetrà cap alteració d’este».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.