9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Sanitat mantindrà els gimnasos tancats però deixarà que facen activitats a l’aire lliure

 

Tot indica a què la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic té pensat mantindre tancats els gimnasos, les piscines cobertes i els pavellons com a mínim 15 dies més. És a dir, que el consell valencià no permetrà que es faça exercici en llocs tancats, però si a l’aire lliure.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este és l’anunci que s’ha fet durant una reunió que s’ha celebrat este matí de dimarts entre les diferents associacions deportives del territori valencià i els tècnics de Sanitat i Esport de la Generalitat Valenciana.

 

La proposta del govern valencià és que a partir del dilluns que ve, 1 de març, tornen els entrenaments de les modalitats del futbol, atletisme o rugbi, però no les de bàsquet ni l’handbol, com a mínim en llocs tancats. Ara, el que falta per vore és si la Generalitat dona permís a què tornen a funcionar les competicions federades, una decisió que s’ha de prendre abans d’este dijous.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.