Sanitat mantindrà els gimnasos tancats però deixarà que facen activitats a l’aire lliure

 

Tot indica a què la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Públic té pensat mantindre tancats els gimnasos, les piscines cobertes i els pavellons com a mínim 15 dies més. És a dir, que el consell valencià no permetrà que es faça exercici en llocs tancats, però si a l’aire lliure.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este és l’anunci que s’ha fet durant una reunió que s’ha celebrat este matí de dimarts entre les diferents associacions deportives del territori valencià i els tècnics de Sanitat i Esport de la Generalitat Valenciana.

 

La proposta del govern valencià és que a partir del dilluns que ve, 1 de març, tornen els entrenaments de les modalitats del futbol, atletisme o rugbi, però no les de bàsquet ni l’handbol, com a mínim en llocs tancats. Ara, el que falta per vore és si la Generalitat dona permís a què tornen a funcionar les competicions federades, una decisió que s’ha de prendre abans d’este dijous.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.