Sanitat registra 1.876 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.131.208 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosis de Janssen) 2.606.398 persones. Per províncies: 309.112 a Castelló, 938.081 a Alacant i 1.359.205 a València. 

 

A més, s’han notificat 1.876 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 454.159 persones. Per províncies, 227 a Castelló (47.034 en total); 767 a Alacant (162.375 en total); i 882 a València (244.748 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.158 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 428.449 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.385 a Castelló, 154.550 a Alacant i 229.455 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 697 persones ingressades: 75 a la província de Castelló, 9 en UCI; 145 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 477 a la província de València, 59 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat sis defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.488: 812 a la província de Castelló, 2.852 en la d’Alacant i 3.824 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.684 casos actius, la qual cosa suposa un 6,38% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, dos tenen més de 10 casos associats i és d’origen social:

•    Massamagrell: 13 casos. Origen social
•    València: 13 casos. Origen social
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.