16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Sanitat registra 212 nous casos de coronavirus i 122 altes en la Comunitat Valenciana

 

 

 

Els hospitals valencians tenen 385 persones ingressades per coronavirus i 88 en les unitats de vigilància intensiva

 La Comunitat Valenciana ha registrat 212 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.114 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 38 a Castelló (39.466 en total), 79 a Alacant (145.138 en total) i 95 a la província de València (201.509). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 122 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.859 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.877 a Castelló, 144.933 a Alacant i 201.994 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 385 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 187 a la província d’Alacant, 36 d’ells en l’UCI; i 170 a la província de València, 45 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.177 persones: 780 a la província de Castelló, 2.726 en la d’Alacant i 3.671 en la de València.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

· Residents nous positius: 4

· Treballadors i treballadores nous positius: 0

· Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

· La Pobla de Farnals: 8 casos. Origen social

· L’Alfàs del Pi: 6 casos. Origen social

· València: 5 casos. Origen social

· Alacant: 6 casos. Origen social

· Callosa d’en Sarrià: 5 casos. Origen social

· València: 3 casos. Origen social

· Almoradí: 6 casos. Origen social

· Faura: 9 casos. Origen laboral

Últimes notícies

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.