Sanitat registra 212 nous casos de coronavirus i 122 altes en la Comunitat Valenciana

 

 

 

Els hospitals valencians tenen 385 persones ingressades per coronavirus i 88 en les unitats de vigilància intensiva

 La Comunitat Valenciana ha registrat 212 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.114 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 38 a Castelló (39.466 en total), 79 a Alacant (145.138 en total) i 95 a la província de València (201.509). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 122 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.859 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.877 a Castelló, 144.933 a Alacant i 201.994 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 385 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 187 a la província d’Alacant, 36 d’ells en l’UCI; i 170 a la província de València, 45 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.177 persones: 780 a la província de Castelló, 2.726 en la d’Alacant i 3.671 en la de València.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

· Residents nous positius: 4

· Treballadors i treballadores nous positius: 0

· Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

· La Pobla de Farnals: 8 casos. Origen social

· L’Alfàs del Pi: 6 casos. Origen social

· València: 5 casos. Origen social

· Alacant: 6 casos. Origen social

· Callosa d’en Sarrià: 5 casos. Origen social

· València: 3 casos. Origen social

· Almoradí: 6 casos. Origen social

· Faura: 9 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.