Sanitat registra 212 nous casos de coronavirus i 122 altes en la Comunitat Valenciana

 

 

 

Els hospitals valencians tenen 385 persones ingressades per coronavirus i 88 en les unitats de vigilància intensiva

 La Comunitat Valenciana ha registrat 212 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 386.114 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 38 a Castelló (39.466 en total), 79 a Alacant (145.138 en total) i 95 a la província de València (201.509). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 122 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.859 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.877 a Castelló, 144.933 a Alacant i 201.994 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 385 persones ingressades: 28 a la província de Castelló, amb 7 pacients en UCI; 187 a la província d’Alacant, 36 d’ells en l’UCI; i 170 a la província de València, 45 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.177 persones: 780 a la província de Castelló, 2.726 en la d’Alacant i 3.671 en la de València.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

· Residents nous positius: 4

· Treballadors i treballadores nous positius: 0

· Residents que han mort: 1

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 8 nous brots des de l’última actualització:

· La Pobla de Farnals: 8 casos. Origen social

· L’Alfàs del Pi: 6 casos. Origen social

· València: 5 casos. Origen social

· Alacant: 6 casos. Origen social

· Callosa d’en Sarrià: 5 casos. Origen social

· València: 3 casos. Origen social

· Almoradí: 6 casos. Origen social

· Faura: 9 casos. Origen laboral

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU