Sindicat d’Estudiants exigix tancar els centres fins a «contindre la tercera ona»

 

El Sindicat d’Estudiants reclama «paralitzar l’activitat lectiva» en els centres educatius valencians fins a «contindre la tercera ona de la pandèmia» i ha convocat, per al pròxim 11 de febrer, protestes i una jornada de vaga amb l’objectiu que s’escolten les seues reivindicacions.

 

Ho ha explicat el portaveu del col·lectiu estudiantil, Carlos Naranjo, després de la roda de premsa que ha oferit per a denunciar la que ha definit com a «crítica situació sanitària en els centres d’estudi». Per a esta organització, la situació que es viu actualment en els centres a causa de la pandèmia és «crítica per molt que la Conselleria d’Educació diga que els centres són espais segurs».

 

Taronger afig que les dades que oferix ara la pandèmia «superen als de la primera ona», pel que no entén «per què no es paralitza ja» l’activitat en els centres com es va fer en eixe moment. En opinió del Sindicat d’*Estudiants, la solució passa per ordenar un confinament domiciliari com en març de 2020. «No hi ha una altra manera», ha asseverat.

 

Per a visibilitzar estes reivindicacions, s’ha convocat una jornada de vaga el pròxim 11 de febrer a la que de moment ja s’han sumat una vintena d’instituts de Secundària, afirma Taronger, que ha fet una crida a tota la comunitat educativa a sumar-se a les protestes. «No ens quedarem de braços plegats», ha finalitzat.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.