Sindicat d’Estudiants exigix tancar els centres fins a «contindre la tercera ona»

 

El Sindicat d’Estudiants reclama «paralitzar l’activitat lectiva» en els centres educatius valencians fins a «contindre la tercera ona de la pandèmia» i ha convocat, per al pròxim 11 de febrer, protestes i una jornada de vaga amb l’objectiu que s’escolten les seues reivindicacions.

 

Ho ha explicat el portaveu del col·lectiu estudiantil, Carlos Naranjo, després de la roda de premsa que ha oferit per a denunciar la que ha definit com a «crítica situació sanitària en els centres d’estudi». Per a esta organització, la situació que es viu actualment en els centres a causa de la pandèmia és «crítica per molt que la Conselleria d’Educació diga que els centres són espais segurs».

 

Taronger afig que les dades que oferix ara la pandèmia «superen als de la primera ona», pel que no entén «per què no es paralitza ja» l’activitat en els centres com es va fer en eixe moment. En opinió del Sindicat d’*Estudiants, la solució passa per ordenar un confinament domiciliari com en març de 2020. «No hi ha una altra manera», ha asseverat.

 

Per a visibilitzar estes reivindicacions, s’ha convocat una jornada de vaga el pròxim 11 de febrer a la que de moment ja s’han sumat una vintena d’instituts de Secundària, afirma Taronger, que ha fet una crida a tota la comunitat educativa a sumar-se a les protestes. «No ens quedarem de braços plegats», ha finalitzat.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.