Sindicat d’Estudiants exigix tancar els centres fins a «contindre la tercera ona»

 

El Sindicat d’Estudiants reclama «paralitzar l’activitat lectiva» en els centres educatius valencians fins a «contindre la tercera ona de la pandèmia» i ha convocat, per al pròxim 11 de febrer, protestes i una jornada de vaga amb l’objectiu que s’escolten les seues reivindicacions.

 

Ho ha explicat el portaveu del col·lectiu estudiantil, Carlos Naranjo, després de la roda de premsa que ha oferit per a denunciar la que ha definit com a «crítica situació sanitària en els centres d’estudi». Per a esta organització, la situació que es viu actualment en els centres a causa de la pandèmia és «crítica per molt que la Conselleria d’Educació diga que els centres són espais segurs».

 

Taronger afig que les dades que oferix ara la pandèmia «superen als de la primera ona», pel que no entén «per què no es paralitza ja» l’activitat en els centres com es va fer en eixe moment. En opinió del Sindicat d’*Estudiants, la solució passa per ordenar un confinament domiciliari com en març de 2020. «No hi ha una altra manera», ha asseverat.

 

Per a visibilitzar estes reivindicacions, s’ha convocat una jornada de vaga el pròxim 11 de febrer a la que de moment ja s’han sumat una vintena d’instituts de Secundària, afirma Taronger, que ha fet una crida a tota la comunitat educativa a sumar-se a les protestes. «No ens quedarem de braços plegats», ha finalitzat.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.