Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia «greu» relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament «amb èxit», però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de «molt delicada».

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que «va bé» encara que l’assumpte és, així es reconeix, «delicat«.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia «greu» i «molt delicada«, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme «amb èxit».

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.