Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia “greu” relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament “amb èxit”, però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de “molt delicada”.

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que “va bé” encara que l’assumpte és, així es reconeix, “delicat“.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia “greu” i “molt delicada“, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme “amb èxit”.

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

García Plaza alerta després de la derrota a València: ‘Així no podem competir en Primera’

Luis García Plaza es va mostrar molt crític amb la primera part del seu equip en la derrota davant el Llevant i va advertir que, amb esta imatge, el Sevilla patirà per a salvar la categoria.

Ple xoc polític a Alacant per l’absència de tècnics en la comissió de vivendes públiques

Els cinc funcionaris d'Urbanisme citats a la comissió que investiga les irregularitats en la promoció pública Els Naus no han comparegut, la qual cosa ha disparat la tensió política a l'Ajuntament d'Alacant.

Les hipoteques de vivenda pugen un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes augmenten un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana, en línia amb el repunt nacional i en un context de tipus mitjans pròxims al 3%.

Dissabte amb núvols i possibles pluges en el sud de la Comunitat i diumenge amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta un divendres amb ruixats, un dissabte amb intervals nuvolosos i possibles pluges en el sud i un diumenge més estable, amb cels buidats i màximes en ascens.

Rubén Burgos ajusta al València Basket per a arribar en forma al play off

Rubén Burgos subratlla que el València Basket afronta l'última jornada de lliga centrat en afinar la seua preparació per al play off, després de diverses setmanes de càrrega física i dos derrotes consecutives.

Luís Castro rebaixa l’eufòria després del triomf del Llevant davant el Sevilla

Luís Castro celebra la victòria del Llevant enfront del Sevilla, que acosta la salvació, però advertix que encara queden molts punts en joc i que el dol davant l'Espanyol serà clau.

Boluda reforça el seu negoci a Àsia en integrar els remolcadors de Grup Seatrium a Singapur

Boluda impulsa la seua expansió al Sud-est Asiàtic en integrar la flota de remolcadors de Grup Seatrium i la gestió dels servicis de remolc en les drassanes del port de Singapur.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant en només tres temporades

El defensa Adrián de la Font, Dela, ha arribat als 100 partits oficials amb el Llevant entre Lliga i Copa del Rei des de la seua arribada en 2023, i el seu contracte pot ampliar-se un any més si l'equip se salva.