Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia “greu” relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament “amb èxit”, però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de “molt delicada”.

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que “va bé” encara que l’assumpte és, així es reconeix, “delicat“.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia “greu” i “molt delicada“, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme “amb èxit”.

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.