Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia «greu» relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament «amb èxit», però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de «molt delicada».

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que «va bé» encara que l’assumpte és, així es reconeix, «delicat«.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia «greu» i «molt delicada«, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme «amb èxit».

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.