Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia “greu” relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament “amb èxit”, però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de “molt delicada”.

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que “va bé” encara que l’assumpte és, així es reconeix, “delicat“.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia “greu” i “molt delicada“, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme “amb èxit”.

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Últimes notícies

Morales s’acomiada del Ciutat entre lagrimas i deixa en l’aire el seu futur en el Llevant

Jose Luis Morales vivio un emotiu comiat en el Ciutat de València després de la victòria davant el Mallorca, encara que ni el jugador ni el club han aclarit fins i tot el seu futur.

Els barons del PP abrigallen a Juanma Moreno i eviten pressionar-li sobre un pacte amb Vox

Els principals dirigents autonòmics del PP destaquen el resultat de Juanma Moreno a Andalusia i li mostren el seu suport sense fixar una postura comuna sobre fins a on ha de cedir davant Vox.

La vaga educativa a Castelló arranca la seua segona setmana amb ampli suport de famílies i professorat

Centenars de docents, alumnat i famílies es concentren davant la Direcció Territorial d'Educació de Castelló a l'inici de la segona setmana de vaga indefinida, que els sindicats qualifiquen d'històrica pel seu seguiment i suport social.

El PSPV defén que Diana Morant puga ser alhora candidata i ministra pel seu treball pels valencians

El PSPV sosté que és positiu que Diana Morant siga alhora candidata a la Generalitat i ministra, perquè considera que així reforça la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana enfront de les polítiques de Vox i del PP.

Extremadura i Comunitat Valenciana amplien la bretxa salarial dels seus docents enfront d’altres autonomies

Un informe d'UGT assenyala que Extremadura i Comunitat Valenciana són les regions on més s'eixampla la bretxa salarial dels docents, mentres que Astúries i Catalunya retallen distàncies i milloren les seues condicions retributives.

Xoc de xifres en la quarta vaga mèdica setmanal en la Comunitat Valenciana

La quarta vaga mèdica setmanal de l'any arranca en la Comunitat Valenciana amb un fort xoc de xifres: els convocants parlen de prop del 90% de seguiment, mentres Sanitat ho situa en el 7,96%. Les protestes s'estendran tota la setmana amb manifestacions i concentracions en les tres províncies.

La planta d’Almussafes acoblarà des de 2028 el nou Ford Bast

La fàbrica de Ford a Almussafes produirà a partir de 2028 el Bast, un SUV compacte i robust amb diferents opcions de propulsió, reforçant el pes industrial de la planta valenciana.

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.