14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Soraya Sáenz de Santamaría pateix una malaltia greu

 

Preocupació en l’entorn més pròxim a Soraya Sáenz de Santamaría per l’estat de salut de qui va ser vicepresidenta del Govern. Segons ha informat este dijous, 22 de juliol, el portal Informalia, Sáenz de Santamaría pateix una malaltia “greu” relacionada amb el pàncrees. Segons ha transcendit, Sáenz de Santamaría està rebent un tractament “amb èxit”, però subratllen la gravetat de la malaltia, que qualifiquen de “molt delicada”.

La que fora número dos de Mariano Rajoy durant sis anys i mig, fins a la moció de censura que va portar a Pedro Sánchez a Moncloa, va complir 50 anys el passat 10 de juny.

 

Soraya Sáenz de Santamaría, en tractament per una malaltia en el pàncrees

 

Tal com els comptem, es coneixen molt pocs detalls sobre la malaltia que afecta Soraya Sáenz de Santamaría. Tan sols ha transcendit que es tracta d’una malaltia de gravetat per la qual està rebent tractament i que “va bé” encara que l’assumpte és, així es reconeix, “delicat“.

Ningú ha concretat amb exactitud de quina malaltia es tracta ni de l’equip mèdic que està tractant a l’exvicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría.

Sí que se sap que s’ha vist obligada a reduir notablement la seua activitat professional. Cal recordar que pocs mesos després d’abandonar la política, es va incorporar com a sòcia en el despatx d’advocats Cuatrocasas. És allí on desenvolupa la seua carrera professional en el món jurídic i on, ara com ara, ha hagut de prendre’s un respir per a prioritzar la seua salut.

En efecte, doncs, Sáenz de Santamaría es troba ara centrada en el tractament mèdic que està rebent per esta malaltia. Encara que es parla d’una malaltia “greu” i “molt delicada“, la bona notícia es troba en el fet que el tractament mèdic s’està duent a terme “amb èxit”.

 

Sáenz de Santamaría va perdre davant Casado

 

El juliol de 2018 es va presentar per a liderar el PP, però va perdre davant Pablo Casado. Després d’això, Soraya Sáenz de Santamaría va decidir abandonar la primera línia de la política i va passar al sector privat, en el despatx Cuatrocasas. Finalment, l’octubre de 2018, va ser nomenada membre del Consell d’Estat fins al pròxim 2022.

Ara, la seua lluita se centra a véncer a la malaltia que li han detectat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.