A subhasta 71 garatges i trasters a Peníscola per un euro

El portal Escrapalia ha tret a subhasta pública 71 places de garatge i trasters situats en una urbanització de Peníscola. Els actius ixen a la venda en tres lots, a un preu d’eixida d’un euro cadascun. El valor de taxació de tots ells ascendeix a 328.500 euros.

Concretament el primer lot el componen 17 places de garatge d’entre 18 i 258 metres quadrats, valorat en 226.750 euros. El segon l’integren 25 places de garatge i 5 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament , per un valor de 64.500 euros. L’últim està compost per 11 places de garatge i 13 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament. En aquest cas, el seu valor de taxació ascendeix a 37.250 euros.

Els immobles estan en la zona sud de Peníscola, al parc natural de la Serra d’Irta i construïts entre 2022 i 2004. Provenen d’una promoció immobiliària de Benicarló en concurs de creditors, sent l’administrador concursal l’encarregat a realitzar la seua liquidació. El plec de condicions es troba a disposició en aquest enllaç.

 

Subhasta pública

 

La subhasta, cent per cent en línia, romandrà activa fins a l’1 de febrer, a les 12.30 hores. Poden participar tant particulars com inversors i empreses, previ registre gratuït en el portal, així com els seus més de 100.000 usuaris.
 

Últimes notícies

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.