A subhasta 71 garatges i trasters a Peníscola per un euro

El portal Escrapalia ha tret a subhasta pública 71 places de garatge i trasters situats en una urbanització de Peníscola. Els actius ixen a la venda en tres lots, a un preu d’eixida d’un euro cadascun. El valor de taxació de tots ells ascendeix a 328.500 euros.

Concretament el primer lot el componen 17 places de garatge d’entre 18 i 258 metres quadrats, valorat en 226.750 euros. El segon l’integren 25 places de garatge i 5 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament , per un valor de 64.500 euros. L’últim està compost per 11 places de garatge i 13 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament. En aquest cas, el seu valor de taxació ascendeix a 37.250 euros.

Els immobles estan en la zona sud de Peníscola, al parc natural de la Serra d’Irta i construïts entre 2022 i 2004. Provenen d’una promoció immobiliària de Benicarló en concurs de creditors, sent l’administrador concursal l’encarregat a realitzar la seua liquidació. El plec de condicions es troba a disposició en aquest enllaç.

 

Subhasta pública

 

La subhasta, cent per cent en línia, romandrà activa fins a l’1 de febrer, a les 12.30 hores. Poden participar tant particulars com inversors i empreses, previ registre gratuït en el portal, així com els seus més de 100.000 usuaris.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.

Mompó ha anunciat un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes esportius en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat el Pla de Foment del Cicloturisme Esportiu Segur per a augmentar la protecció en la xarxa provincial i promoure la bicicleta. El programa ha arrancat amb un pilot de senyalització dinàmica en la CV-310 entre Bétera i Nàquera.

Sant Joan d’Alacant paralitza la comercialització d’unes vivendes de protecció pública per irregularitats

L'Ajuntament ha detectat cobraments de reserves i publicitat presumptament enganyosa en una promoció municipal de VPP en Nou Nazareth i ha suspés el procés. La promotora té 10 dies hàbils per a detallar la seua publicitat, condicions i quantitats sol·licitades.

Mompó anuncia un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat un pla per a protegir els ciclistes i potenciar el cicloturisme, amb un pilot de senyalització intel·ligent en la CV-310.

València barra La Llotja i altres monuments per a evitar danys en Falles

L'Ajuntament ha barrat La Llotja per a protegir este BIC durant les Falles i estendrà el blindatge a altres monuments la setmana vinent. El pla fixa distàncies, prohibix ancoratges i reforça neteja i vigilància.