A subhasta 71 garatges i trasters a Peníscola per un euro

El portal Escrapalia ha tret a subhasta pública 71 places de garatge i trasters situats en una urbanització de Peníscola. Els actius ixen a la venda en tres lots, a un preu d’eixida d’un euro cadascun. El valor de taxació de tots ells ascendeix a 328.500 euros.

Concretament el primer lot el componen 17 places de garatge d’entre 18 i 258 metres quadrats, valorat en 226.750 euros. El segon l’integren 25 places de garatge i 5 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament , per un valor de 64.500 euros. L’últim està compost per 11 places de garatge i 13 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament. En aquest cas, el seu valor de taxació ascendeix a 37.250 euros.

Els immobles estan en la zona sud de Peníscola, al parc natural de la Serra d’Irta i construïts entre 2022 i 2004. Provenen d’una promoció immobiliària de Benicarló en concurs de creditors, sent l’administrador concursal l’encarregat a realitzar la seua liquidació. El plec de condicions es troba a disposició en aquest enllaç.

 

Subhasta pública

 

La subhasta, cent per cent en línia, romandrà activa fins a l’1 de febrer, a les 12.30 hores. Poden participar tant particulars com inversors i empreses, previ registre gratuït en el portal, així com els seus més de 100.000 usuaris.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.