A subhasta 71 garatges i trasters a Peníscola per un euro

El portal Escrapalia ha tret a subhasta pública 71 places de garatge i trasters situats en una urbanització de Peníscola. Els actius ixen a la venda en tres lots, a un preu d’eixida d’un euro cadascun. El valor de taxació de tots ells ascendeix a 328.500 euros.

Concretament el primer lot el componen 17 places de garatge d’entre 18 i 258 metres quadrats, valorat en 226.750 euros. El segon l’integren 25 places de garatge i 5 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament , per un valor de 64.500 euros. L’últim està compost per 11 places de garatge i 13 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament. En aquest cas, el seu valor de taxació ascendeix a 37.250 euros.

Els immobles estan en la zona sud de Peníscola, al parc natural de la Serra d’Irta i construïts entre 2022 i 2004. Provenen d’una promoció immobiliària de Benicarló en concurs de creditors, sent l’administrador concursal l’encarregat a realitzar la seua liquidació. El plec de condicions es troba a disposició en aquest enllaç.

 

Subhasta pública

 

La subhasta, cent per cent en línia, romandrà activa fins a l’1 de febrer, a les 12.30 hores. Poden participar tant particulars com inversors i empreses, previ registre gratuït en el portal, així com els seus més de 100.000 usuaris.
 

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.