A subhasta 71 garatges i trasters a Peníscola per un euro

El portal Escrapalia ha tret a subhasta pública 71 places de garatge i trasters situats en una urbanització de Peníscola. Els actius ixen a la venda en tres lots, a un preu d’eixida d’un euro cadascun. El valor de taxació de tots ells ascendeix a 328.500 euros.

Concretament el primer lot el componen 17 places de garatge d’entre 18 i 258 metres quadrats, valorat en 226.750 euros. El segon l’integren 25 places de garatge i 5 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament , per un valor de 64.500 euros. L’últim està compost per 11 places de garatge i 13 trasters, de 10 i 3 metres quadrats respectivament. En aquest cas, el seu valor de taxació ascendeix a 37.250 euros.

Els immobles estan en la zona sud de Peníscola, al parc natural de la Serra d’Irta i construïts entre 2022 i 2004. Provenen d’una promoció immobiliària de Benicarló en concurs de creditors, sent l’administrador concursal l’encarregat a realitzar la seua liquidació. El plec de condicions es troba a disposició en aquest enllaç.

 

Subhasta pública

 

La subhasta, cent per cent en línia, romandrà activa fins a l’1 de febrer, a les 12.30 hores. Poden participar tant particulars com inversors i empreses, previ registre gratuït en el portal, així com els seus més de 100.000 usuaris.
 

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.